וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 בני משפחה נפצעו בתאונה בדרום, ארה"ב רוצה טילים באסיה | כותרות השבת

הנהג הפוגע נעצר ובמשטרה חושדים כי הוא נהג בשכרות. ממשל טראמפ רוצה להציב טילים באסיה לאחר הפרישה מההסכם עם רוסיה. בעיתון "אל-קודס אל-ערבי" דווח כי ראש הממשלה נתניהו ביקש להיפגש עם מלך ירדן וסורב. ליברמן לא פסל רוטציה עם נתניהו וחזר בו: "אין אופציה"

צילום: רויטרס

4 בני משפחה נפצעו בקריית גת; הנהג הפוגע חשוד שנהג בשכרות

ארבעה הולכי רגל - ככל הנראה בני משפחה - נפצעו היום (שבת) בתאונת דרכים ברחוב מלכי ישראל בקריית גת. שלושה מהפצועים, גבר בן 38 ושתי ילדות בנות 5 ו-7 פונו במצב קשה על ידי מסוק של מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע. פצועה נוספת בת 30 הועברה אף היא על ידי הפרמדיקים לבית החולים במצב בינוני.

אחרי הפרישה מההסכם עם רוסיה: ארה"ב רוצה להציב טילים באסיה

ארצות הברית מעוניינת להציב טילים לטווח בינוני באסיה לאחר הפרישה מהאמנה הגרעינית עליה הייתה חתומה עם רוסיה - כך אמר מארק אספר שר ההגנה האמריקני. "נרצה לקדם את יכולות הטילים שלנו באסיה מוקדם ככל הניתן, הייתי מעדיף שהדבר יקרה כבר בתוך החודשים הקרובים", אמר אספר בדרכו לסדרת פגישות באסיה. שר ההגנה לא ציין באילו מדינות הוא מבקש להציב את הטילים.

דיווח: נתניהו ביקש להיפגש עם מלך ירדן - וסורב

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש להיפגש עם עבדאללה מלך ירדן וסורב - כך דווח בעיתון "אל-קודס אל-ערבי" היוצא בלונדון. על פי הדיווח סירובו של המלך עורר את כעסו של נתניהו. גורם המעורה בפרטים מסר לעיתון כי היחסים בין ישראל לירדן נמצאים בשפל ושהבחירות החוזרות בישראל הקפיאו מהלכים מדיניים ואת יישומה של עסקת המאה. גורם בלשכת ראש הממשלה מסר בתגובה: הדיווח לא נכון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ליברמן לא פסל רוטציה עם נתניהו - וחזר בו: "אין אופציה כזו"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר כי הוא אינו שולל כהונה ברוטציה בראשות הממשלה עם נתניהו. בריאיון בשבת תרבות במודיעין, נשאל יו"ר ישראל ביתנו כמה פעמים בנוגע לשאיפותיו לכהן כראש הממשלה, ובתגובה השיב ליברמן כי הוא מעוניין "אך מציאותי ומשתדל לראות את התמונה המלאה".

סוריה: 30 הרוגים בפיצוץ במחסן תחמושת בנמל תעופה בעיר חומס

30 חיילים נהרגו בפיצוץ בעת העברת תחמושת בנמל התעופה שעיראת שבחומס - כך לפי הארגון הסורי לזכויות אדם. נמל התעופה הותקף על ידי ארצות הברית ב-2017 אך עד כה לא ידוע אם מדובר בתקלה או בתקיפה.

ההפגנות נמשכות: 600 עצורים במחאת האופוזיציה במוסקבה

המשטרה ברוסיה עצרה יותר מ-600 אנשים שהשתתפו במחאה במוסקבה כדי לדרוש בחירות חופשיות, כולל פעילת האופוזיציה ליובוב סובול, זאת לאחר שהרשויות הזהירו כי ההפגנה אינה חוקית. השוטרים הוציאו את סובול מהמונית ולקחו אותה לטנדר דקות לפני תחילת מה שהפעילים שמתנגדים לקרמלין תיארו כ"טיול רגוע" להפגנה נגד הרחקת המועמדים שלהם בבחירות בחודש הבא. המחאה היא חלק מסדרת הפגנות בהובלת האופוזיציה.

דיווח: שר החוץ של איראן הוזמן לפגישה עם טראמפ בבית הלבן

שר החוץ של איראן, מוחמד ג'וואד זריף קיבל בחודש שעבר הזמנה לפגישה עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בחדר הסגלגל - כך דיווח הבוקר הניו יורקר. את המגעים יזם הסנאטור הרפובליקני ראנד פול, במהלך פגישה עם זריף בניו יורק בתחילת יולי.

"הכאב בלב עצום": אלמונים השחיתו אנדרטה לזכר חלל "צוק איתן"

אלמונים השחיתו הלילה במשגב אתר הנצחה ללוחם צה"ל שנפל במבצע "צוק איתן" וניפצו את השלט לזכרו. ממשפחתו נמסר כי היא הלומה וכואבת את המעשה אך פועלת כבר כעת להשבת השילוט אל האנדרטה. מדובר באנדרטה לזכרו של סמ"ר עוז (עוזי) מנדלוביץ' לוחם סיירת גולני, שנהרג בקרב פנים מול פנים בשכונת סג'עייה שבעזה במהלך המבצע בשנת 2014. מנדלוביץ', בן 21 בנופלו נולד בקיבוץ יקום ובגיל שנתיים עברה משפחתו להתגורר ביישובי משגב, שם גדל והתחנך. המשפחה ביקשה להנציחו בנוף ילדותו ונעוריו והקימה יחד עם המועצה האזורית משגב ותלמידי בית הספר האזורי "על יסודי משגב" פנינת זיכרון הצופה אל הנוף שאהב.

הפנטגון: אחרי הפרישה מההסכם עם רוסיה - נפתח טילים חדשים

ארצות הברית הודיעה אמש כי היא תפתח טילים חדשים אחרי פרישתה מהאמנה הגרעינית שנחתמה עם רוסיה. דובר הפנטגון ג'ונתן הופמן הכריז כי משרד ההגנה יפתח את טילי הקרקע החדשים, שבעבר נאסרו במסגרת האמנה, כ"תגובה זהירה לפעולותיה של רוסיה וכחלק מהגדלת אפשרויות התקיפה של הכוחות המשותפים".

טראמפ מגביר את הלחץ על מדורו: "שוקל מצור ימי על ונצואלה"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר אתמול כי הוא שוקל לשים תחת הסגר את ונצואלה או להטיל מצור ימי עליה בניסיון להגביר את הלחץ על הנשיא ניקולס מדורו. טראמפ, שאמר את הדברים אתמול, אך לא פירט מתי או איך סגר שכזה יוטל.

מועמד טראמפ לראש קהילת המודיעין פרש בצל הביקורת על כשירותו

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר כי המועמד שלו לראש קהילת המודיעין פרש מהמרוץ, בשל מה שהוא תיאר כ"סיקור תקשורתי לא הוגן". טראמפ כתב בחשבון הטוויטר שלו כי חבר הקונגרס הרפובליקני ג'ון רטקליף החליט להישאר בבית הנבחרים. זאת אחרי שריחפו מעל המחוקק מטקסס שאלות לגבי ניסיונו לתפקיד מאז הוכרז כמועמד לפני חמישה ימים.

יותר מלכריש לבן: 526 שיניים נמצאו בפיו של ילד בהודו

526 שיניים בגדלים שונים נמצאו בפיו של ילד בן שבע בדרום מזרח הודו. השיניים, בגדלים שבין 0.1 ל-3 מילימטרים, התגלו בתוך כיס בלסת התחתונה של הילד במהלך ניתוח שעבר בבית החולים הדנטלי בעיר צ'נאי אליו הגיע בגלל כאבים קלים בחלל הפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully