וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 בני משפחה נפצעו בקריית גת; הנהג הפוגע חשוד שנהג בשכרות

3.8.2019 / 13:51

נהג הרכב החשוד סטה ככל הנראה ממסלולו ופגע בארבעה שעמדו לחצות את הכביש. שלושה מהפצועים, בהם שתי ילדות פונו במצב קשה לבית החולים סורוקה. פצועה נוספת במצב בינוני. הנהג החשוד נעצר על ידי המשטרה

אתר רשמי

ארבעה הולכי רגל - ככל הנראה בני משפחה - נפצעו היום (שבת) בתאונת דרכים ברחוב מלכי ישראל בקריית גת. שלושה מהפצועים, גבר בן 38 ושתי ילדות בנות 5 ו-7 פונו במצב קשה על ידי מסוק של מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע. פצועה נוספת בת 30 הועברה אף היא על ידי הפרמדיקים לבית החולים במצב בינוני.

"ראיתי שמדובר בגבר צעיר", סיפרה אביטל גלובה שהייתה עדה להתרחשויות. "הוא חזר אחרי מסיבה ונסע במהירות מאוד גבוהה. שמעתי את הבום. בהתחלה הוא נכנס בעמוד, ואז הוא פגע בתינוקת שפשוט נכנסה לו בין הגלגלים. אחר כך הוא פגע באבא. שניהם דיממו. כנראה שהתינוקת נפגעה בבטן והאבא. לא ברור מי הייתה המשפחה אבל כנראה הם טיילו בפארק בשבת".

תאונת דרכים בקריית גת. מד"א, מערכת וואלה!
זירת התאונה בקריית גת, הבוקר (צילום: מד"א)/מערכת וואלה!, מד"א

חובש רפואת חירום של מד"א אמיר פרץ סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, ארבעה הולכי רגל נפגעו מהרכב. גבר כבן 30 וילדה כבת 5 שכבו על אי התנועה כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעות רב מערכתיות קשות מאוד. בסמוך לחלקו הקדמי של הרכב שכבה ילדה כבת 5 שסבלה מחבלה קשה בבטנה ואישה כבת 30 התהלכה במקום התאונה כשהיא סובלת מחבלות בגפיים התחתונות. הכוחות הגדולים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים, הגבר והילדה שהיו מחוסרי הכרה הורדמו והונשמו והועברו במהירות למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותם סורוקה. שתי הפצועות הנוספות פונו לבית החולים בניידות טיפול נמרץ שלנו כשמצבן קשה ובינוני".

תאונת הדרכים בקריית גת, צילום: מד"א. מד"א, מערכת וואלה!
זירת התאונה בקריית גת, היום (צילום: מד"א)/מערכת וואלה!, מד"א

מחקירה ראשונית עולה כי בני המשפחה עמדו על המדרכה לקראת חציית הכביש. בשלב מסוים, נהג רכב פרטי, צעיר בן 21, סטה ממסלולו ופגע בארבעה. בדיקת המשטרה העלתה כי רמת האלכוהול בגופו של הצעיר הייתה ככל הנראה מעבר למותר. הנהג נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. זירת התאונה עדיין סגורה לתנועת כלי רכב וציבור הנהגים מתבקש לנסוע ברחובות חלופיים.

אתמול נפצע גבר כבן 30 באורח בינוני בתאונה שאירעה בחנייה של מרכז מסחרי בשדרות מנחם בגין בקרית מלאכי. הוא פונה לבית החולים קפלן ברחובות. בתאונה אחרת שאירעה אתמול נפגע גם רוכב אופנוע כבן 33 באורח בינוני מרכב ברחוב אורט באשקלון. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים ברזילי בעיר כשהוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון.


(עדכון ראשון: 11:43)

תאונת הדרכים בקריית גת, צילום משטרה. משטרה, מערכת וואלה!
הנהג נעצר על ידי המשטרה. זירת התאונה, היום (צילום: דוברות משטרת ישראל)/מערכת וואלה!, משטרה
תאונת הדרכים בקריית גת, צילום דוברות המשטרה. משטרה, מערכת וואלה!
זירת התאונה, היום (צילום: דוברות משטרת ישראל)/מערכת וואלה!, משטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully