וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: 30 הרוגים בפיצוץ במחסן תחמושת בנמל תעופה בעיר חומס

3.8.2019 / 19:01

עשרות חיילים נהרגו כתוצאה מפיצוץ בזמן העברת תחמושת בשדה התעופה שעיראת שבחומס. הארגון הסורי לזכויות אדם אמר כי מספר ההרוגים עומד על 30. שעיראת הותקף על ידי ארצות הברית באפריל 2017, אך עד כה לא ידוע אם מדובר בתקלה או בתקיפה

צילום: רויטרס. עריכה: ליר שפיגלר

30 חיילים נהרגו היום (שבת) בפיצוץ בעת העברת תחמושת בנמל התעופה שעיראת שבחומס - כך לפי הארגון הסורי לזכויות אדם. נמל התעופה הותקף על ידי ארצות הברית ב-2017 אך עד כה לא ידוע אם מדובר בתקלה או בתקיפה.

אחרי שמשטרו של בשאר אסד הסכים להפסקת אש עם המורדים, בסוריה העידו אמש על ירידה בהיקף האלימות באחד ממעוזי הכוחות שבצפון-מערב המדינה. לדברי הארגון הסורי לזכויות אדם, לא בוצעו במהלך היום תקיפות אוויריות, אם כי נרשמו חילופי אש והפגזות בין הצדדים. זאת, לאחר שלושה חודשי לחימה שבמהלכם נהרגו מאות בני אדם ולא הושגו שינויים טריטוריאליים משמעותיים.

בסיס א-שעיראת, חומס, סוריה, שהותקף על ידי ארה"ב, אפריל 2017. AP
בסיס א-שעיראת, חומס, סוריה, שהותקף על ידי ארה"ב ב-2017/AP

בנוסף דיווחו לפני יומיים בכלי התקשורת הרשמיים בסוריה כי ישראל תקפה במחוז קוניטרה. לפי סוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א, נגרם נזק בתקיפה בתל בריקה שבמערב המחוז הגובל ברמת הגולן. ברשת אל-חדת' דווח כי התקיפה התרחשה אחרי שזוהתה פעילות של חיזבאללה באזור. צה"ל סירב להתייחס לדיווחים, שמגיעים ברקע שורת דיווחים מהעת האחרונה על תקיפות של ישראל מעבר לגבול במטרה למנוע התבססות של איראן וחיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully