וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שלוש נספה בשריפה בצפת; ליברמן מחדד עמדות | כותרות השבת

18 בני אדם נפגעו בשריפה שפרצה במבנה בצפת, וחולצו על ידי שכנים וכוחות הכיבוי. טראמפ הודיע כי ישלח 1,500 חיילים לאזור בעקבות איומי איראן, ורוב מוקדי האש מגל השריפות ברחבי הארץ תחת שליטה. חדשות סוף השבוע

דירת מגורים בבניין בן שמונה קומות בצפת שבה פרצה שריפה ב-25 במאי 2019. אלי אשכנזי, אתר רשמי
השריפה בצפת, היום/אתר רשמי, אלי אשכנזי

גל השריפות: רוב מוקדי האש ברחבי הארץ תחת שליטה

שריפה גדולה פרצה אמש (שישי) בשעות הערב באזור המושבה מנחמיה שבעמק הירדן, וצוותי כיבוי רבים שפעלו במקום השיגו שליטה על האש בתוך שעות ספורות. כמו כן, הושגה שליטה באירועי השריפה בנווה אור וירדנה שבעמק המעיינות. לוחמי האש ימשיכו לבצע כיבוי סופי של השריפות במשך שעות הלילה. בתוך כך, כביש 90 במקטע שבין מנחמיה לגשר נפתח לתנועה. כלי תקשורת בירדן דיווחו כי האש התפשטה לאזור הגבול בבקעת הירדן וכי כוחות כיבוי ירדניים הוזעקו למקום.

במקביל כוחות הכיבוי ממשיכים לפעול בשטח בכמה מוקדי שריפות בסיוע מטוסי כיבוי. הכוחות הצליחו להשתלט על רוב השריפות, אך עדיין פועלות שריפות בטלכיד, פדואל, בגן נר וביפיע.

צרפת: לפחות 13 פצועים בפיצוץ בליון; מקרון: "זו מתקפה"

לפחות 13 בני אדם נפצעו בפיצוץ שאירע בעיר ליון שבצרפת - כך דיווחו הרשויות במדינה. התקרית התרחשה בשעה 17:30 (שעון מקומי) במאפיה מדרחוב במרכז העיר. המטה ללוחמה בטרור פתח בחקירה, והמשטרה המקומית מתייחסת לאירוע כניסיון רצח.

נשיא צרפת עמנואל מקרון תיאר את התקרית כ"מתקפה" ללא קורבנות. עוד הוסיף כי "מחשבותיי עם הפצועים".

בשל איומי איראן: טראמפ הודיע כי ישלח 1,500 חיילים למזה"ת

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר כי ישלח כ-1,500 חיילים למזרח התיכון, בעיקר כאמצעי הגנה, בצל האיומים מצד איראן. "אנחנו רוצים שתהיה לנו הגנה במזרח התיכון. נשלח מספר יחסית קטן של חיילים, בעיקר לצורכי הגנה", אמר טראמפ לפני שעזב את הבית הלבן כדי לבקר ביפן.

בנוסף לכך, משרד ההגנה של ארצות הברית ציין כי רק כ-900 חיילים מתוך ה-1,500 יהיו חדשים, שכן 600 חיילים כבר נמצאים באזור והשהות שלהם תוארך. החיילים החדשים שיגיעו יכללו גם מהנדסים. המשרד גם ציין שהפריסה תכלול גם סוללת טילי פטריוט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ילד בן שמונה הוכש על ידי נחש צפע בגליל התחתון; מצבו קשה

ילד כבן שמונה נפגע באורח קשה לאחר שהוכש על ידי נחש צפע במושב ארבל שבגליל התחתון. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים פוריה בטבריה, עם סימני הכשה ברגלו.

פעוט בן שלוש נהרג בשריפה בבניין בצפת; 18 נוספים נפגעו

פעוט בן שלוש מת היום (שבת) בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב דוד אלעזר בצפת. הוא פונה לבית החולים זיו שבעיר כשמצבו אנוש, תוך כדי פעולות החייאה, אך בהמשך נקבע מותו. הושגה שליטה בשריפה.

בנוסף אליו, נפגעו עוד 18 בני אדם, בהם ילד בן ארבע הסובל מכוויות שפונה אף הוא לבית החולים ונערה בת 14 הסובלת מקשיי נשימה. היתר סובלים משאיפת עשן. במשטרה אמרו כי "בין הפצועים גם דיירי הבניין שהועלו לגג על ידי השוטרים על מנת להרחיקם ממוקד השריפה ובהמשך פונו על ידי לוחמי האש ובתיאום מולם".

"הוא לא ייקח את האומץ שלי": מאסר עולם לחוטף הנערה ג'יימי קלוז

בית המשפט המחוזי של מחוז בארון הרשיע אתמול (שישי) את ג'ייק פטרסון בן ה-21, בחטיפת ג'יימי קלוז בת ה-13 וברצח שני הוריה מוויסקונסין. השופט גזר עליו שני מאסרי עולם ללא חנינה על אישומי הרצח והוסיף עוד 40 שנה על חטיפת הנערה.

הנאשם פטרסון אמר כי החליט לחטוף את קלוז אחרי שראה אותה על האוטובוס בדרכה לבית הספר. קלוז נמצאה בחיים בינואר לאחר שנמלטה מן התא המרוחק שבו החזיק אותה פטרסון, שם הוחזקה בניגוד לרצונה במשך 88 ימים.

הממונה על המאבק באנטישמיות בגרמניה: לא בטוח לחבוש כיפה

הממונה על המאבק באנטישמיות בממשלת גרמניה, פליקס קליין, הזהיר היום (שבת) את היהודים מלחבוש כיפה בכל מקום במדינה. "אני לא יכול להמליץ לחבוש כיפה בכל מקום, לצערי", הוא אמר. לדבריו, הוא "שינה את דעתו" בנושא לאור התגברות האנטישמיות בציבור.

כ-90% מהפשעים נגד יהודים מגיעים מהימין הקיצוני. בקרב המוסלמים המבצעים פשעים אלה, מדובר לדבריו באנשים שחיים זמן רב בגרמניה, ו"צופים בתחנות ערביות שמציגות דימוי קטלני של ישראל והיהודים".

ליברמן מחדד: "נתניהו המועמד היחידי, אך נלך לבחירות אם לא ייענה לנו"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיב היום (שבת) לביקורת לה זכה לאחרונה מטעם הליכוד וחידד את הצהרתו לפיה יתמוך בבנימין נתניהו בלבד לראשות הממשלה. "גם במערכת הבחירות וגם לאחר הבחירות אמרנו באופן ברור ופומבי, שנתמוך אך ורק בנתניהו, וכך גם המלצנו לנשיא המדינה. את כל הפניות שקיבלנו מגורמים כאלו ואחרים, ללכת במסלולים אחרים, דחינו על הסף. גם היום אנו אומרים באופן חד וברור שלא נמליץ על אף מועמד אחר לראשות הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully