וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן שמונה הוכש על ידי נחש צפע בגליל התחתון; מצבו קשה

24.5.2019 / 2:26

נחש הצפע הכיש את הילד ברגלו במושב ארבל שבגליל התחתון. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים פוריה בטבריה. חל שיפור במצבו, הוא יצא מכלל סכנה והועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה

נחש הצפע שהובא לחדר המיון במרכז הרפואי זיו, אוגוסט 2015. המרכז הרפואי זיו, מערכת וואלה! NEWS
נחש צפע/מערכת וואלה! NEWS, המרכז הרפואי זיו

ילד כבן שמונה נפגע אמש (שישי) באורח קשה לאחר שהוכש על ידי נחש צפע במושב ארבל שבגליל התחתון. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים פוריה בטבריה, עם סימני הכשה ברגלו. במהלך הלילה חל שיפור במצבו, הוא יצא מכלל סכנה והועבר להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה.

בחודש אוקטובר האחרון מתה נג'ייה עלי גרבאן מהכשת נחש בפרדס, בחלק הדרום-מערבי של השטחים החקלאיים הסובבים את בנימינה. לא הרחק מהבורג', בסמוך לתחנת הדלק דור-אלון. חובשים ופרמדיקים העניקו לה טיפול רפואי, כשהיא מחוסרת הכרה, ופינו אותה תוך פעולות החייאה לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם נקבע מותה של בת ה-65, תושבת ג'סר א-זרקא.

לפני שנה מת אדם נוסף מהכשת נחש. תושב ביר אל-מכסור שבגליל, פונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה במצב קשה מאוד כשהוא מורדם ומונשם וטופל בחדר הלם. הוא חובר למכונת הנשמה בניסיון להציל את חייו, אך הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו יומיים אחר כך.

עוד בוואלה! NEWS
טייסת הבחירות של נתניהו: המכשול ששם לעצמו הליכוד עלול לשרוף
בשל איומי איראן: טראמפ הודיע כי ישלח 1,500 חיילים למזה"ת
פסימיות בסביבת נתניהו: "ייתכן ולא יהיה מנוס מבחירות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully