וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינוי מאיפא"ק לדיל רה"מ-עוצמה יהודית, רצח בשרון | כותרות השבת

השדולה הפרו-ישראלית גינתה את שילוב נציגי עוצמה יהודית ברשימת הבית היהודי. תושב טירה נורה למוות ואמו נפצעה קשה. במהלך העימותים בגבול רצועת עזה נורה למוות נער בן 15, לפי משרד הבריאות הפלסטיני. ליברמן הכריז כי לא יישב בממשלת גנץ | חדשות סוף השבוע

זירת הירי, טירה, 23 בפברואר 2019. באדיבות אתר פאנט ואתר הילא, פאנט
זירת ירי בטירה, היום/פאנט, באדיבות אתר פאנט ואתר הילא

איפא"ק נגד עוצמה יהודית: "מפלגה גזענית, לא ניפגש עם אנשיה"

השדולה הפרו ישראלית איפא"ק פרסמה באופן חריג ביקורת נגד ההחלטה לשלב את נציגי "עוצמה יהודית" ברשימת הבית היהודי לבחירות הבאות. השדולה נמנעת בדרך כלל מהבעת ביקורת נגד ישראל בכלל ונגד מפלגות ספציפיות בפרט. בשדולה החליטו לשתף בטוויטר הודעת גינוי למהלך מפי ארגון יהודי אחר, AJC, וכתבו: "אנחנו מסכימים. לאיפא"ק יש מדיניות ארוכת שנים לא לפגוש נציגים מן המפלגה הגזענית והראויה לגינוי".

נורו ברכבם מטווח קצר: גבר נרצח בטירה, אמו נפצעה קשה

תושב טירה, שאדי נאצר, נורה למוות בעיר. אמו, כבת 60, שהייתה איתו בעת הירי, נפצעה באורח קשה. היא הובאה למרפאה בעיר, וחובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא, כשהיא פצועה בפלג גופה העליון.

הפלסטינים: נער נורה למוות בעימותים עם צה"ל בגבול רצועת עזה

כ-10,000 פלסטינים התאספו בשני מוקדים על גדר הגבול ברצועת עזה ופתחו בהפגנות אלימות. המפגינים יידו אבנים, בקבוקי תבערה, מטענים ורימוני רסס לעבר כוחות צה"ל שהוזעקו למקום. בכמה מקרים דווח על ניסיונות לחצות את גדר הגבול ועל בלוני תבערה שהופרחו לכיוון שטח ישראל. צה"ל השיב באמצעים לפיזור הפגנות ואש חיה. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי נער בן 15 נורה למוות וכ-40 בני אדם נפצעו במהלך העימותים.

עוד באותו נושא

איפא"ק נגד עוצמה יהודית: "מפלגה גזענית, לא ניפגש עם אנשיה"

לכתבה המלאה

אנטישמיות באמסטרדם: אוהדי כדורגל ריססו צלבי קרס וכתובות נאצה

צלבי קרס וכתובות נאצה התגלו על מבנים באמסטרדם. על פי החשד, האחראים לריסוס הכתובות האנטישמיות הם אוהדים של קבוצת הכדורגל דן האג ההולנדית שהשחיתו מבנים לקראת משחק בליגה ההולנדית שתערך ביום ראשון הקרוב, בינה לבין קבוצת הכדורגל אייאקס מאמסטרדם.

בכיר איראני תוקף את ארה"ב ומצהיר: השגנו 90% ממטרותינו בסוריה

איראן הודיעה כי יש לה אפשרויות רבות לנטרל את החזרת הסנקציות האמריקניות על ייצוא הנפט שלה, כך דיווחה סוכנות הידיעות "תסנים", והוסיפה כי בטהראן לא מתכוונים לנהל שיחות עם וושינגטון בנושא.

"מלבד סגירת מיצרי הורמוז, יש לנו אופציות אחרות שכוללות עצירת הזרמת נפט אם נרגיש מאוימים... הממשל האמריקני אינו בעל רצון טוב, אין צורך לנהל שיחות עם אמריקה", אמר לסוכנות הידיעות מזכיר המועצה לביטחון לאומי של איראן, עלי שמחאני. "לאיראן יש תוכניות שינטרלו את הסנקציות הבלתי-חוקיות של ארצות הברית נגד ייצוא הנפט שלה", אמר שמחאני, שהוסיף כי איראן השיגה 90% ממטרותיה בסוריה.

סבא"א: איראן עומדת במגבלות הסכם הגרעין מול המעצמות

איראן עומדת במגבלות הסכם הגרעין שנחתם בינה למעצמות ב-2015 - כך עולה מהדוחות הרבעוניים של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א). על פי הדוחות, הרפובליקה האסלאמית לא חורגת מרמות האורניום המועשר כפי שאושרו בהסכם. הממצאים העולים ממסמכי הסוכנות, באים בניגוד לסנקציות המוגברות שהשיבה ארצות הברית נגד איראן, לאחר שפרשה מההסכם. בסוכנות הדגישו כי אנשיה ביצעו בדיקות משלימות נוספות, שנעשות לרוב בהתראה קצרה, בכל אתרי הגרעין ברחבי איראן.

הלוחמה הפסיכולוגית של נסראללה: אנשי חיזבאללה תלו שלט בגבול

חיזבאללה חידש את הלוחמה הפסיכולוגית בגבול ישראל-לבנון מול מוצב תורמוס של צה"ל ותלה שלט עליו פסוק מהקוראן: "היכנסו אליה בשלום ובבטחה". חיילי צה"ל המסיירים בגבול ראו את השלט נתלה סמוך לגדר, ועליו תמונת מזכ"ל הארגון חסן נסראללה ותמונת ראש הזרוע הצבאית עימאד מורנייה שחוסל ב-2008 בסוריה בפעולה שיוחסה לישראל. השלט אמנם נושא מסר מפויס, אך כוונתו אירונית - והיא נועדה "למשוך" את צה"ל ללבנון.

טראמפ מינה את שגרירת ארה"ב בקנדה למחליפתה של היילי באו"ם

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע על מינויה של השגרירה בקנדה קלי נייט קראפט לשגרירה באו"ם. בכך היא תיכנס לנעליה של שגרירת ארצות הברית באו"ם הקודמת, ניקי היילי. קלי קראפט ובעלה ג'ו קראפט, מיליארדר בעל מכרות פחם בקנטאקי, תרמו כשני מיליון דולר לקמפיין הבחירות של טראמפ ולטקס ההשבעה שלו. קראפט, בת 57, היא אשת עסקים שנולדה בקנטאקי ובשנת 2004 הייתה תומכת בולטת של נשיא ארצות הברית ג'ורג' וו בוש.

הודו: עשרות עובדי מטע נהרגו משתיית אלכוהול מזויף

לפחות 50 בני אדם נהרגו ו-50 נוספים חלו מהרעלת שתייה בשני מקרים נפרדים בצפון-מזרח הודו. המשטרה אמרה שרוב הקורבנות הם עובדים במטע מתה במדינת אסאם. המשטרה ההודית עצרה חמישה בני אדם. עובדי המטע ככל הנראה שתו אלכוהול הנגוע במתיל, חומר כימי שתוקף את מערכת העצבים המרכזית.

"בית הזוועות" בקליפורניה: ההורים הודו בעינוי 13 ילדיהם

זוג הורים מקליפורניה הודה בעינויים ובשנים של התעללות ב-13 ילדיהם. הם יעמדו לדין ב-19 באפריל וצפויים למלא לפחות 25 שנות מאסר. הילדים, שהיו באותה התקופה בני שנתיים עד 29, נמצאו כשהם סובלים מתת-משקל, אחרי שלא התרחצו במשך חודשים. ההורים נהגו לקשור אותם בשלשלאות למיטותיהם ולהרעיב אותם עד כדי כך שחלקם הפסיקו לגדול.

ליברמן: "אין סיכוי שאני מצטרף לשום ממשלה בראשות בני גנץ"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הצהיר כי "אין סיכוי שאני מצטרף לשום ממשלה בראשות בני גנץ". את הדברים אמר ליברמן בשבתרבות בחדרה, והוסיף כי "לגנץ יש אותו סיכוי להרכיב ממשלה כמו לאחמד טיבי. למכונית הגנרלים יש דלק עד הבחירות, אחר כך היא מתפרקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully