וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: נער נורה למוות בעימותים עם צה"ל בגבול עזה

אמיר בוחבוט ויפעת רוזנברג

22.2.2019 / 18:20

כ-10,000 פלסטינים התאספו בשני מוקדים על גדר הגבול והתעמתו עם כוחות צה"ל. בחלק מהמקרים דווח על ניסיונות לחצות את הגדר. בלוני תבערה הופרחו לעבר שטח ישראל. צה"ל השיב באמצעים לפיזור הפגנות. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח על כ-40 פצועים

צילום: פייסבוק

כ-10,000 פלסטינים התאספו היום (שישי) בשני מוקדים על גדר הגבול ברצועת עזה ופתחו בהפגנות אלימות. המפגינים יידו אבנים, בקבוקי תבערה, מטענים ורימוני רסס לעבר כוחות צה"ל שהוזעקו למקום. בכמה מקרים דווח על ניסינות לחצות את גדר הגבול ועל בלוני תבערה שהופרחו לכיוון שטח ישראל. צה"ל השיב באמצעים לפיזור הפגנות ואש חיה. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי נער בן 15 נורה למוות וכ-40 בני אדם נפצעו במהלך העימותים.

העימותים בגבול באים כיומיים לאחר כלי טיס של חיל האוויר תקף עמדת חמאס בדרום הרצועה. צה"ל תקף בתגובה להפרחת בלונים חשודים לעבר שטח ישראל מרצועת עזה. על פי דיווחים פלסטינים, לא היו נפגעים בתקיפה. מוקדם יותר זוהו בלונים חשודים בשטח המועצה האזורית אשכול.

עוד בוואלה! NEWS:
כחלון: "לא סוד שרצו אותנו משני הצדדים, לא נהיה סעיפי משנה"
במהלך ריב שכנים: נפצע קשה מחץ שנורה לעברו מרובה קשת בבנימין
מרתון תל אביב: יותר מ-40 אלף רצו, רחובות רבים נחסמו לתנועה

הפרות סדר ברצועת עזה 22.02. רויטרס, אתר רשמי
פלסטינים מפגינים בגבול רצועת עזה, היום/אתר רשמי, רויטרס

מוקדם יותר השבוע נפצעו חמישה פלסטינים במהלך עימותים בצפון רצועת עזה - כך מסר משרד הבריאות הפלסטיני. על פי דיווחים, עשרה מטעני חבלה הושלכו לעבר כוחות צה"ל ונעשו כמה ניסיונות לחתוך את גדר המערכת.

המתיחות נמשכת לאחר שביום ראשון נפצע לוחם צה"ל באורח בינוני במהלך הפרות סדר בצפון הרצועה. לפי דובר צה"ל, הלוחם נפצע ככל הנראה מרסיס מטען שפגע בצווארו, ופונה לטיפול בבית החולים ברזילי באשקלון. בתגובה טנקים של צה"ל ירו לעבר שתי עמדות תצפית של חמאס בצפון הרצועה. משרד הבריאות בעזה דיווח כי 19 פלסטינים נפצעו בתקרית מהם אחד בראשו פצוע באורח קשה.

(עדכון ראשון: 16:23)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הפרות סדר ברצועת עזה 22.02. רויטרס, אתר רשמי
מפגין פלסטיני בגבול הרצועה, היום/אתר רשמי, רויטרס
הפרות סדר ברצועת עזה 22.02. רויטרס, אתר רשמי
פלסטינים מפגינים בגבול הרצועה, היום/אתר רשמי, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully