וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסדרה עם חמאס והסנקציות האמריקניות נגד איראן | כותרות השבת

בכלי תקשורת ערביים דווח כי כי ישראל וחמאס הגיעו להסכם בתיווך מצרי על רגיעה בעזה. טראמפ הודיע על השבת על הסנקציות שהוסרו במסגרת הסכם הגרעין, ותגובת איראן לא איחרה להגיע. ארדואן מאשים את סעודיה: ההוראה להרוג את העיתונאי באה מדרגים גבוהים. חדשות סוף השבוע

אתר רשמי

דיווח: ישראל וחמאס הגיעו להסכם הסדרה בתיווך מצרי

עיתון "אל-קודס" המזרח ירושלמי דיווח כי ישראל וחמאס הגיעו להסכם הסדרה בתיווך מצרי על רגיעה ברצועת עזה. על פי המקורות הפלסטיניים, לא מדובר בהסכם הסדרה מעשי ושלם. הצדדים סיכמו על נוסחה של "שקט מול שקט" על בסיס ההסכם בשנת 2014 שהושג גם הוא בתיווך מצרי ובהסכמת כל הפלגים.

בצל הדיווחים על הסדרה עם חמאס: אבו מאזן נפגש עם סיסי

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נפגש היום (שבת) עם הנשיא המצרי עבד אל-פתאח א-סיסי, בשארם א-שייח שבמצרים. השניים שוחחו על ההתפתחויות האחרונות במזרח התיכון, ברקע הדיווחים כי ישראל וחמאס הגיעו להסכם הסדרה בתיווך מצרי. בסוכנות הידיעות הפלסטינית "וואפא" דווח כי אבו מאזן שיבח את מאמצי מצרים ואת שיתוף הפעולה איתה. המנהיגים גם דנו בדרכים לחיזוק הקשר בין הרשות הפלסטינית לקהיר.

ארה"ב: כל הסנקציות שהוסרו מאיראן יחזרו, 8 מדינות ימשיכו לייבא נפט

ארצות הברית הכריזה על השבת כל הסנקציות שהוסרו מאיראן במסגרת הסכם הגרעין שנחתם בינה לבין המעצמות ב-2015, החל מיום שני הקרוב. עם זאת, שמונה מדינות קיבלו היתר להמשיך לייבא נפט מאיראן באופן זמני, למשך שישה חודשים. מדינות אירופה החתומות על ההסכם גינו את המהלך, ואילו איראן אמרה כי היא "לא מודאגת" על אף המצב הכלכלי שהחמיר מאז סבב הסנקציות הראשון, שנכנס לתוקף באוגוסט.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

חמינאי תוקף אחרי הסנקציות: "ארה"ב נכשלה בניסיון לשלוט באיראן"

מנהיג איראן עלי חמינאי אמר היום (שבת) כי ארצות הברית נכשלה בניסיונה לשלוט באיראן, וכי הובסה בקרב בן 40 השנים מול טהראן. את הדברים, ששודרו בטלוויזיה המקומית, אמר חמינאי בצל המתח הגוברת מול ארצות הברית, הנערכת לחידוש הסנקציות על טהראן בתחילת השבוע.

בעקבות תוצאות הבחירות: תקריות אלימות ביישובים ערביים בצפון

בכמה מוקדים בצפון הארץ התפתחו קטטות אלימות שגרמו לנפגעים ולנזקים. על פי המשטרה, הרקע לתקריות האלימות הוא תוצאות הבחירות המקומיות, שנערכו השבוע.
בכפר כעבייה, התפתח קרב יריות ואף בוצעו כמה ניסיונות דריסה שבמהלכן נפצע באורח בינוני מירי גבר כבן 30.
במועצה המקומית פסוטה שבגליל, חייל בחופשה תקף באמצעות גרזן צעיר תושב המקום.

אלפי פלסטינים הפגינו בחמישה מוקדים בצפון ובדרום רצועת עזה

כ-5,000 פלסטינים השתתפו בהפגנות סמוך לגדר המערכת בגבול רצועת עזה. הפרות הסדר האלימות מתרכזות בחמישה מוקדים בצפון ובדרום הרצועה לאורך הגדר. המפגינים מבעירים צמיגים, משליכים מטעני חבלה מאולתרים זורקים רימוני רסס ומיידים אבנים לעבר כוחות צה"ל שנמצאים סמוך לאזור. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח כי 32 בני אדם נפצעו, מתוכם שבעה מירי חי.

ארדואן: ההוראה להרוג את העיתונאי הסעודי באה מדרגים גבוהים

נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן אמר כי ההחלטה להרוג את העיתונאי הסעודי ג'מאל חאשוקג'י הגיעה מדרגים גבוהים בערב הסעודית אך עם זאת הוא בטוח שההוראה לא הגיעה מהמלך סלמאן. ארדואן אמר את הדברים במסגרת מאמר שהתפרסם בוושינגטון פוסט ולמעשה רמז בכך לאפשרות שהרצח בוצע על ידי יורש העצר בערב הסעודית. "אני לא מאמין לרגע שהמלך סלמאן, האפוטרופוס של המסגדים הקדושים, הורה לפגוע בעיתונאי", אמר.

צפון קוריאה מאיימת: נחזור לפתח גרעין אם ארה"ב לא תסיר סנקציות

משרד החוץ של קוריאה הצפונית איים כי הם יחזרו לעסוק בגרעין ולפתח אותו אם ארצות הברית לא תסיר את הסנקציות שהטילה עליה, זאת בעקבות חילוקי דעות בין המדינות. עוד הזהירו כי בקוריאה הצפונית יחזרו לעבוד לפי תכנית פיונג'ין שתקדם את כוחה הגרעיני ואת הפיתוח הכלכלי שלה.

אין תקווה: הילדה שסימלה את האסון בתימן מתה מרעב בגיל שבע

כ-14 מיליון בני אדם בתימן - קרוב למחצית מהאוכלוסייה - נמצאים בסכנת רעב, לפי האו"ם, לנוכח המצור החונק שמטילה הקואליציה הסעודית על המורדים החות'ים הנתמכים בידי איראן. בין אלו שנקלעו למלחמה האזורית האכזרית נמצאים ילדים רבים. אחת מהן הייתה אמל חוסיין בת השבע, שתועדה שדופה ומזת רעב על ידי צלם של ניו יורק טיימס והפכה לסמל הרעב של המלחמה. בשבוע שעבר, סיפרה אמה לעיתון ביום חמישי, היא לא יכלה עוד והלכה לעולמה.

לקראת העצרת לרצח רבין: כל החסימות והשיבושים הצפויים בת"א

העצרת המרכזית לציון יום השנה לרצח ראש הממשלה יצחק רבין תתקיים הערב (שבת) זו השנה ה-23 בכיכר רבין בתל אביב. המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לקראת האירוע שייערך בין השעות 20 בערב ועד ל-23 בלילה כאשר חסימות ושיבושי תנועה צפויים בעיר לקראת העצרת ובמהלכה. כמו כן לא תותר כניסת בעלי חיים ואופניים למתחם האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully