וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה בחצי הגמר, צפון קוריאה משנה את הטון | חדשות השבת

צפון קוריאה הכחישה התקדמות במגעים עם ארה"ב בשיחות הגרעין, אתר "פוליטיקו" טען כי חברת המודיעין הישראלית "בלאק קיוב" פעלה להשפעה על הבחירות בהונגריה והמחלצים בתאילנד לא צופים כי המבצע להוצאת הלכודים במערה יסתיים בקרוב. כותרות סוף השבוע בוואלה! NEWS

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

מונדיאל 2018: אנגליה העפילה לחצי הגמר; ברזיל הודחה מהטורניר

נבחרת אנגליה העפילה היום (שבת) לחצי גמר המונדיאל לאחר שהביסה את נבחרת שבדיה בתוצאה 0:2, בתום המשחק בסמארה. במשחק שהתקיים אתמול באצטדיון בקאזאן ניצחה נבחרת בלגיה את ברזיל בתוצאה 1:2 והדיחה אותה מהטורניר.

צפון קוריאה הכחישה התקדמות בשיחות עם ארה"ב: "בגדה ברוח הפסגה"

משרד החוץ של קוריאה הצפונית הכחיש היום (שבת) את טענות שר החוץ האמריקני מייק פומפאו כי הושגה התקדמות בשיחות שערך בפיונגיאנג בסוף השבוע בנושא התפרקותה מנשק גרעיני. שעות לאחר שפומפאו הודיע כי קיבל הצהרות חיוביות מצד בכירים קוריאניים בנושא הגרעין וכן בסוגיית השבת גופות חיילים אמריקניים ממלחמת קוריאה.

"תוצאות השיחות אינן מעודדות", נכתב בהודעה. לטענת פיונגינאג וושינגטון מפעילה לחץ חד-צדדי על המשטר להתפרק מנשקו האסטרטגי כחלק מ"מגמה מדאיגה" שעלולה לפגוע בנכונותה לוותר עליו. עוד נמסר כי "ארצות הברית בגדה ברוח הפסגה" שנערכה בחודש יוני בין השליט קים ג'ונג און לנשיא האמריקני דונלד טראמפ.

דיווח: חברת "בלאק קיוב" הישראלית אספה מידע בהונגריה נגד ג'ורג' סורוס

חברת המודיעין הישראלית "בלאק קיוב" לקחה חלק בקמפיין שלילי בהונגריה לקראת הבחירות האחרונות נגד המיליארדר היהודי-אמריקני ג'ורג' סורוס - כך דווח היום (שבת) באתר "פוליטיקו". על פי הדיווח, אנשי החברה הקליטו פעילים בארגונים חוץ-ממשלתיים שעבדו עם הקרן של סורוס ותמלילי השיחות שערכו עמם פורסמו בעיתון ממשלתי - וראש הממשלה ויקטור אורבן אף השתמש בהם כדי לנגח את ארגוני החברה האזרחית.

עוד דווח כי סוכני החברה השתמשו בזהויות בדויות אירופיות וערביות, אך שניים מהם נשמעו בהקלטות כשהם מדברים ב"מבטא ישראלי מובהק". שמה של החברה עלה בעבר בהקשר של מעקבים אחר מתלוננות נגד מפיק הקולנוע הארווי ויינשטיין שנאשם בעבירות מין. מטעם החברה נמסר כי היא פועלת תמיד בהתאם לחוק וכי היא אינה נוהגת לשתף צד שלישי במידע על אודות לקוחותיה "לעולם לא נאשר או נכחיש כל השערה לגבי עבודת החברה", הוסיפו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

רעידת אדמה בעוצמה 3.4 הורגשה באזור הכנרת

רעידת אדמה בעוצמה 3.4 הורגשה לפנות בוקר (שבת) בצפון ישראל. מוקד הרעש היה באזור הכנרת, מצפון-מזרח לטבריה - באזור שבו הורגשו בימים האחרונים כמה רעידות נוספות. ביום חמישי הורגשה רעידה בעוצמה 2.8, אחרי שבלילה שקדם לו הורגשו שתיים נוספות בעוצמה 3.2. הרעידה החזקה ביותר שנמדדה בשבוע האחרון באזור הורגשה ביום רביעי בבוקר והייתה בעוצמה של 4.5.

יפן: 1.6 מיליון איש פונו בשל שיטפונות ענק; 49 הרוגים

49 בני אדם נהרגו בשיטפונות ענק ביפן שנגרמו בשל גשמים בהיקף חריג שירדו מאז אתמול באי הונשו שבמערב המדינה. הרשויות באי הודיעו היום (שבת) כי 1.6 מיליון תושבים פונו מבתיהם בשל ההצפות וכי 48 עדיין נעדרים. חמישה בני אדם שחולצו מהאזורים שנפגעו בהצפות פונו במצב אנוש לבתי חולים.

בסוכנות הידיעות רויטרס דווח כי כמה מפעלי רכב של "מזדה" ו"מיצובישי" נאלצו להפסיק את פעולתם בשל מזג האוויר החריג. זאת, לאחר שעובדים ומשלוחי חלפים לא יכלו להגיע אליהם בגלל הצפות שפגעו בכבישים באזור.

חקירת המתקפה הכימית בדומא: "אין עדויות לשימוש בגז עצבים"

הארגון למניעת הפצת נשק כימי לא מצא שרידי גז עצבים בזירת המתקפה הכימית בעיירה דומא שבפאתי דמשק שגרמה למותם של עשרות בני אדם ב-7 באפריל, אלא רק של כלור - כך דיווחה אמש (שישי) סוכנות הידיעות רויטרס, על סמך דוח בנושא שהגיע לידיה. ימים ספורים לאחר המתקפה שגבתה את חייהם של כ-80 בני אדם שלח הארגון פקחים לעיירה שהייתה מעוז המורדים במשטרו של נשיא סוריה בשאר אסד.

מבצע החילוץ בתאילנד: הנערים עדיין אינם מסוגלים לצלול מחוץ למערה

הרשויות בתאילנד הודיעו הערב (שישי) כי מבצע חילוץ הנערים שנלכדו במערה במחוז צ'אנג ראי אינו צפוי להסתיים בקרוב. על פי הודעה שמסר מושל המחוז הנערים הלכודים זה כשבועיים במערה התחזקו בזכות המזון והסיוע שנשלח אליהם מאז אותרו בתחילת השבוע ושבו ללכת, אך עדיין אינם מסוגלים לצלול ולעבור את האזורים המוצפים במערה.

המורדים בסוריה נכנעו; צבא אסד תפס שליטה על מעבר בגבול ירדן

המורדים בסוריה הודיעו אמש (שישי) כי הגיעו להסכם כניעה עם קציני הצבא הרוסי לפיו ימסרו את נשקם סמוך לגבול עם ירדן. כחלק מההסכם נכנסו כוחות צבא אסד למעבר הגבול נסיב עם ירדן. עדי ראייה סיפרו מוקדם יותר כי שיירה גדולה של מאות חיילים בכלי רכב עם דגלי רוסיה וסוריה עשתה את דרכה למעבר.

הרוג מירי צה"ל בעימותים בגבול עזה; 396 פלסטינים נפצעו

צעיר פלסטיני בן 22 נהרג אמש (שישי) מירי צה"ל בעימותים לאורך גדר המערכת ברצועת עזה - כך מסר משרד הבריאות הפלסטיני. בדובר צה"ל טענו כי ככל הנראה הצעיר, שזוהה כמוחמד ג'מאל עליאן אבו חלימה, נהרג ממטען שהשליך פלסטיני בקרבת מעבר קרני. על פי נתוני משרד הבריאות הפלסטיני 396 מפגינים נפצעו בדרגות שונות, 277 מהם טופלו בשטח ו-119 נזקקו לפינוי לבתי חולים בשטח הרצועה. 57 מתוכם נפגעו מירי חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully