וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 פצועים מפגיעת כלי רכב במוסקבה; שריפות בעוטף עזה | כותרות השבת

משרד הביטחון הורה להפעיל 21 אתרי עבודה להקמת המכשול. רוכב אופנוע ים מטייבה נהרג מפגיעת סירה בכנרת. טרור העפיפונים נמשך, 20 שריפות הוצתו סמוך ליישובים בעוטף עזה. הכותרות שעשו את סוף השבוע

שמונה פצועים מפגיעת כלי רכב במוסקבה; אין חשד לטרור

לפחות שמונה בני אדם נפצעו היום (שבת) מדריסת כלי רכב במרכז מוסקבה בירת רוסיה. הרקע לאירוע נבדק, הרשויות במדינה מסרו כי נהג המונית שפגע בהולכי רגל ונעצר הוא גבר בעל אזרחות קירגיסטן. בין הפצועים שלושה אזרחי מקסיקו. המשטרה בודקת אפשרות לפיה הנהג נסע בשכרות.

פרסום ראשון: הואצו עבודות הקמת המכשול האסטרטגי בעזה

בזמן שבמערכת הביטחון ובקבינט המדיני-ביטחוני עסוקים במציאת דרכים למנוע משבר הומניטרי ברצועת עזה, מתקדם ה"מגה פרויקט" לסיכול מנהרות התקפיות בגבול בצעדי ענק. בדיון פנימי שנערך בשבוע שעבר במשרד הביטחון מסר ראש מנהלת גבולות ותפר תת-אלוף ערן אופיר כי קצב העבודה בבניית המכשול ההנדסי החדש הואץ וכי לאורך הגבול פועלים בו זמנית 21 אתרי עבודה.

בן 34 נהרג מפגיעת סירה בכנרת; 3 צעירים תקפו משפחות נופשים

משיט אופנוע הים בן 34 מטייבה נהרג היום (שבת) מפגיעת סירה בכנרת סמוך לחוף הטרפז בטבריה. הוא נמשה מהמים, חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו בזירה. בנוסף לכך שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם מנצרת נעצרו הבוקר בחוף שיזף שבכנרת, לאחר שעל פי החשד תקפו משפחות נופשים, השליכו אבנים לעברן ואף גרמו נזק לרכוש.

טרור העפיפונים: 20 שריפות הוצתו סמוך ליישובים בעוטף עזה

הפלסטינים חידשו היום (שבת) את שיגור עפיפוני התבערה לעבר שטח ישראל. כוחות הכיבוי הוזעקו לחמישה מוקדים בעוטף עזה לאחר שעפיפונים שהועפו משטח הרצועה גרמו להצתת שריפות באזור. בשעות הצהריים הוצתו שתי שריפות בשדות הסמוכים לקיבוצים בארי וכיסופים. כוחות כיבוי שהוזעקו למקום הצליחו להשיג שליטה באש ולבלום את התפשטותה. לאחר מכן הוצתו שריפות בשדות שבקרבת קיבוץ ניר עם, ארז וליד העיר שדרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ראש ממשלת טורקיה: ניצחון ישראל באירוויזיון - קנוניה להצתת מלחמת דת

ראש ממשלת טורקיה בינאלי יילדרים טען היום (שבת) בריאיון לרשת טורקית כי איגוד השידור האירופי סלל את דרכה של ישראל לניצחון באירוויזיון האחרון. לדבריו, הניצחון תוכנן כקנוניה ישראלית-אירופית לאירוח התחרות בירושלים וכדי לעורר מלחמת דתות. יילדרים התייחס לניצחונה של נטע ברזילי, וטען כי מדובר בניצחונה הראשון של ישראל, וכי זו זכתה "למרות שלא קיבלה את מרב הנקודות".

בתגובה לשיגור העפיפונים: צה"ל תקף עמדת חמאס בצפון הרצועה

צה"ל תקף אמש (שישי) באמצעות כלי טיס עמדת תצפית של חמאס, הסמוכה למיקום ממנו שוגרו בלוני נפץ ותבערה בצפון רצועת עזה. מוקדם יותר ירה חיל האוויר לעבר קבוצה של משגרי עפיפונים בדרום רצועת עזה, שהתכוונה להעיפם לעבר כלי רכב.

עדות בתיק 4000: אלוביץ' אמר למקורביו "אני שר התקשורת"

בעל השליטה בחברת בזק, שאול אלוביץ', אמר למקורביו שהוא שר התקשורת לאחר שהתיק עבר לידי ראש הממשלה בנימין נתניהו - כך פורסם הערב (שישי) ב"חברת החדשות". על פי הדיווח, בסוף שנת 2014, לאחר התפטרותו של שר הפנים גדעון סער והחלפתו בגלעד ארדן, שכיהן עד אז כשר התקשורת, נשאל אלוביץ' מי יכהן כעת בתפקיד שר התקשורת, והשיב, על פי העדות שהובאה, במילים אלה: "אני שר התקשורת".

טראמפ: לא לחצתי על קים בזכויות אדם כדי למנוע מלחמה גרעינית

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגן היום (שישי) על ההסכם שעליו חתם עם מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג בסוף הפסגה שלהם בסינגפור השבוע, בעקבות הטענות על כך שעשה ויתורים רבים מדי. "קיבלנו הכול בהסכם", אמר בריאיון לרשת "פוקס ניוז" מחוץ לבית הלבן. הוא אמר כי לא לחץ על הרודן בסוגיית זכויות האדם כדי "להימנע ממלחמה גרעינית" והוסיף כי יש לו קו ישיר עמו עכשיו.

אוסטרליה: למרות התמיכה - לא נעביר את השגרירות בישראל לירושלים

שרת החוץ של אוסטרליה ג'ולי בישופ אמרה היום (שבת) כי מדינתה לא תלך בעקבות ארצות הברית, ולא תעביר את השגרירות שלה בישראל לירושלים. לדבריה, הצעד לא יינקט על אף שקיימת תמיכה חזקה לכך במפלגת השלטון. הצבעה לא מחייבת שנערכה לאחרונה בקרב ועידת המפלגה הליברלית, הנמצאת בשלטון, הסתיימה בתוצאה 43-31 לטובת העברת השגרירות לירושלים.

נתניהו שוחח עם פוטין: שיתוף הפעולה בנעשה בסוריה יחוזק

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (שישי) עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. על פי הדיווח בסוכנות הידיעות "ריא", השניים הסכימו לחזק את שיתוף הפעולה בסוריה. בשיחת הטלפון שקיימו השניים, הם הסכימו להבטיח את ביטחון אזור הגבול בין סוריה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully