וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת טורקיה: ניצחון ישראל באירוויזיון - קנוניה להצתת מלחמת דת

ראש הממשלה בינאלי יילדרים טען בריאיון כי ישראל זייפה את ניצחונה בתחרות בפורטוגל, וכי איגוד השידור האירופי סלל את הדרך כדי שהאירוע יתקיים בירושלים. לדבריו, "הזמרת שלהם לא יודעת לשיר, ישראל יודעת רק להרוג"

ניב אהרונסון

ראש ממשלת טורקיה בינאלי יילדרים טען היום (שבת) בריאיון לרשת טורקית כי איגוד השידור האירופי סלל את דרכה של ישראל לניצחון באירוויזיון האחרון. לדבריו, הניצחון תוכנן כקנוניה ישראלית-אירופית לאירוח התחרות בירושלים וכדי לעורר מלחמת דתות.

יילדרים התייחס לניצחונה של נטע ברזילי, וטען כי מדובר בניצחונה הראשון של ישראל, וכי זו זכתה "למרות שלא קיבלה את מרב הנקודות". "התחרות של השנה הפכה לאירוע אידיאולוגי מאוד ובפעם הראשונה אפשרו לישראל לזכות בתחרות כדי שתוכל לארח אותה בשנה הבאה", אמר.

הוא הוסיף כי "הם שינו את שיטת ההצבעה כדי לוודא שזה יקרה. הם תכננו את הכול כדי שבשנה הבאה התחרות תתקיים בירושלים. הזמרת הישראלית אינה זמרת טובה, היא לא יודעת לשיר. ישראל יודעת רק להרוג, לא לשיר. הם יהיו האשמים כשיפרוץ סכסוך בין הדתות".

עוד בנושא
"כיפית", "חצופה", "שילוב בין ג'ק בלאק למייגן טריינור": כך סוקר הניצחון של נטע בעולם
פתח תקווה או ראש העין? האופציות המפתיעות לאירוח אירוויזיון 2019
"ביטול המשחק - רוח גבית לביטול האירוויזיון בירושלים"

ראש ממשלת טורקיה המיועד, בינאלי יילדרים. רויטרס
"ישראל לא יודעת לשיר". יילדרים/רויטרס

כשנשאל יילדרים אם לטורקיה כוונות לחזור ולהשתתף באירוויזיון, הוא השיב כי האפשרות "אינה מונחת על השולחן". טורקה הצטרפה לאירוויזיון ב-1975, שנתיים אחרי ישראל, והשתתפה לאחרונה בתחרות ב-2012 שנערכה באזרבייג'ן. בשנים האחרונות להשתתפותה, הגיעו לרוב נציגיה למקומות גבוהים בגמר התחרות.

ברזילי זכתה בתחרות שהתקיימה בליסבון בחודש שעבר עם השיר "Toy" שגרף 529 נקודות הקהל והשופטים. בניגוד לטענת יילדרים, על אף שישראל הגיעה רק למקום השלישי בניקוד השופטים, היא דורגה ראשונה בדירוג הקהל. למרות שנעשו שינויים קלים בשיטת הניקוד השנה, ישראל הייתה מקבלת את הניקוד הגבוה ביותר ומנצחת גם בשיטת הניקוד הקודמת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018. AP
ברזילי לאחר הזכייה בתחרות בליסבון, בחודש שעבר/AP
נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
ברזילי באירוויזיון בליסבון, בחודש שעבר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully