וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 34 נהרג מפגיעת סירה בכנרת; 3 צעירים תקפו משפחות נופשים

16.6.2018 / 16:57

צוות מד"א קבע מותו של משיט אופנוע הים מטייבה בזירה לאחר פעולות החייאה ממושכות. 3 תושבי נצרת חשודים שהשליכו אבנים בחוף שיזף. הם הוברחו מהמקום לאחר שאחד מהשוהים במקום ביצע ירי באוויר, ואף ניסו להימלט בשחייה. בתקרית אחרת נפצע ילד באורח קל מפגיעת אופנוע ים

סירה שפגעה באופנוע ים כנרת ה-16 ביוני 2018. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
אופנוע הים של הגבר שנהרג בתאונה, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

משיט אופנוע ים בן 34 מטייבה נהרג היום (שבת) מפגיעת סירה בכנרת סמוך לחוף הטרפז בטבריה חזאם עזאם נמשה מהמים, חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו בזירה. שיטור ימי כנרת והמשטרה פועלים במקום לאיסוף ממצאים ובדיקת נסיבות התאונה.

חובש מד"א בכיר אריק שועה אמר כי "על המזח סמוך לחוף טרפז חברנו עם סירה שהוציאה מהמים גבר בן 34, מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה מדממת בגפיים העליונות". לדבריו, צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים, "ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שלצערן בסופן קבענו את מותו."

עוד בוואלה! NEWS
ארה"ב הטילה מכסים בשווי 50 מיליארד דולר על סין
עדות בתיק 4000: אלוביץ' אמר למקורביו "אני שר התקשורת"
בתגובה לשיגור העפיפונים: צה"ל תקף עמדת חמאס בצפון הרצועה

חאזם עזאם, בן 34, נהרג מפגיעת סירה בכנרת. -, מערכת וואלה! NEWS
ההרוג בתאונה, חזאם עזאם מטייבה/מערכת וואלה! NEWS, -
סירה שפגעה באופנוע ים כנרת ה-16 ביוני 2018. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הסירה שפגעה באופנוע הים, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

בנוסף לכך שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם מנצרת נעצרו הבוקר בחוף שיזף שבכנרת, לאחר שעל פי החשד תקפו משפחות נופשים, השליכו אבנים לעברן ואף גרמו נזק לרכוש. האירוע התרחש סמוך לשעה 06:00 בבוקר, אז גבר שבילה במקום עם משפחתו ומחזיק באקדח ברישיון הבחין בנעשה, והבריח מהמקום את הצעירים באמצעות ירי באוויר.

שלושת החשודים נמלטו עם רכבם למרחק של כמה מאות מטרים מהמקום. שוטרים שהוזעקו לזירה הבחינו בשלושה, שבינתיים עזבו את מכוניתם ונכנסו למי הימה כדי להימלט מהכוחות. השוטרים, בסיוע שוטרי שיטור הימי בכנרת עצרו את השלושה, ואף ועיכבו לחקירה את הגבר שביצע את הירי והוא שוחרר בסיומה. חקירה ראשונית העלתה כי השלושה היו תחת השפעת אלכוהול, ואחד מהם אף נזקק לטיפול רפואי.

רוחצים בחופי הכנרת, 9 ביוני 2018. רשות הכנרת, מערכת וואלה! NEWS
נופשים בחוף הכנרת. למצולמים אין קשר לכתבה/מערכת וואלה! NEWS, רשות הכנרת

בצאת השבת יובאו החשודים לדיון בבית משפט השלום בנצרת לדיון בנוגע להארכת מעצרם. מהמשטרה נמסר כי כי השוטרים "ימשיכו לפעול במסירות ובמקצועיות למען ביטחונו ושלומו של ציבור האזרחים שומרי החוק ויפעלו למעצרם והבאתם לדין של פורעי החוק".

בהמשך הבוקר נפצע באורח קל ילד בן עשר מפגיעת אופנוע ים בחוף תמר שבכנרת. משיט האופנוע, בן 19 מאום אל-פחם, עוכב לחקירה לאחר שנמלט מהמקום ונתפס. הילד פונה לטיפול רפואי בבית החולים פוריה שבטבריה בידי מד"א.

חיפושים אחר הנעדרים בכנרת 13 באפריל 2017. חטיבת דובר המשטרה
השלושה ניסו להימלט בשחייה מהשוטרים/חטיבת דובר המשטרה
  • עוד באותו נושא:
  • כנרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully