וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 17 נרצח בעפולה, ליברמן והליכוד מחליפים מהלומות: כותרות השבת

יובל אוסדון נדקר למוות בלילה, אביו אמר כי לבנו אין אויבים: "מתפלל שהבהמות ייתנו את הדין". יו"ר ישראל ביתנו יצא נגד תחקיר "עובדה" על רחבעם זאבי ותקף את מדיניות הממשלה, וזכה לתגובה קשה מהליכוד: "פוליטיקאי קטן וקשקשן". הכותרות המרכזיות מסוף השבוע

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

נער בן 17 נרצח בעפולה; אביו: "חלק מהגוף שלי נלקח"

נער בן 17 נרצח בלילה שבין שישי לשבת ברחוב אבן גבירול בעפולה. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את יובל אוסדון לבית החולים העמק בעיר במצב קשה, שם קבעו הרופאים את מותו בתום ניסיונות החייאה.

אביו של יובל, שם טוב, אמר לוואלה! NEWS כי הוא מקווה שהאחראיים למעשה ייתפסו במהרה. "אשתי והילדים בכו וצרחו, 'תקום מהר, הבן נדקר, הוא בחדר ניתוח, המצב קשה'", שחזר. "הייתי עם אמי בבית חולים ואז קיבלתי את בשורת איוב, שהבן שלי נרצח. חלק מהגוף שלי נלקח. אני מקווה מאוד ומתפלל שהבהמות והרוצחים האלה ייתפסו ויתנו את הדין כמו גברים. רצו להיות גברים ולדקור? שישבו וישלמו את המחיר הכי כבד. בלי רחמנות. לא על המשפחות שלהם ובטח לא עליהם".

הושבה גופתו של המחבל שתקף חייל בגרזן: "תקלה שמקורה באי הבנה"

ישראל העבירה אתמול את גופתו של איברהים בראדעיה, שתקף שלשום חייל באמצעות גרזן ליד מחנה הפליטים אל-ערוב בגוש עציון, לידי הפלסטינים - כך דווח בכלי התקשורת הפלסטיניים. על פי הדיווח, גופתו הועברה לבית החולים אל-אהלי שבחברון. גורמים בישראלים אישרו כי נעשתה היערכות להשבת הגופה.

העברת הגופה נעשתה למרות שראש הממשלה בנימין נתניהו הכריז בסוף החודש שעבר על עצירת את נוהל החזרת גופת המחבלים, במסגרת הצעדים למיגור גל האלימות הנוכחי.

ליברמן: "הממשלה פחדנית"; הליכוד: "הוא פוליטיקאי קטן וקשקשן"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מתח היום ביקורת חריפה על הממשלה בהתייחס לאינתיפאדה הבודדים. לדבריו, הממשלה הנוכחית "לא יודעת להחליט ומפחדת להילחם בטרור. יש פה הנהגה מדינית שלא יודעת לקבל החלטה. ישבתי כמה שנים בקבינט, ואני יודע איך דברים עובדים", אמר במסגרת "שבתרבות" בבאר שבע. בנוסף לכך, תקף ליברמן את תחקיר "עובדה" על רחבעם (גנדי) זאבי, שלפיו אנס חיילת, איים על עיתונאית, היה בקשר עם עבריינים בכירים ואף ירה למוות בבדואי חף מפשע. "אין פה קשר לעיתונות, יש פה רוע לב. זה שפל שאני לא זוכר", אמר יו"ר ישראל ביתנו, שהודה כי לא ראה את התחקיר.

תגובת הליכוד לא איחרה לבוא. "ליברמן מנסה לעשות הסבה מקצועית מפרשן פוליטי כושל לפרשן צבאי, שלא עומד בתנאי הסף", נמסר זמן קצר לאחר מכן. "אדם שהכדור היחיד ששרק לו ליד האוזן הוא כדור טניס, אדם שלא הוביל מימיו אפילו לא חייל אחד לשדה הקרב ולא קיבל החלטה מבצעית מימיו, אדם שלא שרד ישיבת קבינט אחת מתחילתה ועד סופה, לא יכול להיות פרשן צבאי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

האפיפיור ביקר פליטים ביוון והביא 12 מהם לאיטליה

האפיפיור פרנציסקוס, שביקר היום במחנה פליטים באי לסבוס שביוון, לקח עמו במטוס 12 פליטים סורים, כולם מוסלמים, בחזרה לוותיקן. מדובר בשלוש משפחות, ובהן שישה ילדים. לפי הודעת הוותיקן הרשמית, מדובר ב"מחווה של קבלת פנים לפליטים". המהגרים בני המזל שהתלוו אליו, היו אמורים להיות מגורשים לטורקיה בזמן הקרוב.

ביקורו של האפיפיור הגיע על רקע תחילת יישום ההסכם לטיפול במשבר ההגירה בין האיחוד האירופי וטורקיה. מנהיג העולם הנוצרי שוחח עם 250 מבקשי מקלט הנמצאים במקום

"יום האדמה" במצרים: נעצרו 50 מתנגדים להעברת האיים לערב הסעודית

כ-50 מפגינים נעצרו אתמול על ידי שירותי הביטחון של מצרים, במהלך הפגנת מחאה נגד החלטתו של הנשיא עבד אל-פתאח א-סיסי להעביר שני איים בים האדום לידי ערב הסעודית. אלפי המפגינים, שהתכנסו בעיקר מול לשכת העיתונות בבירת המצרים, קראו, בין היתר, "העם רוצה את הפלת המשטר", "מהפכה", ו"מחר נמכור את סיני לישראל".

עוד דווח כי באזורים אחרים של העיר כוחות משטרה ריססו גז מדמיע על המפגינים. בימים האחרונים נשמעו קריאות מצד גורמי אופוזיציה לציבור לצאת להפגנות מחאה במסגרת "יום שישי של האדמה", ומנגד הרשויות בקהיר הזהירו את האזרחים מפני השתתפות במחאה. תג ההקבצה "#יום_שישי_של_האדמה" הופץ יותר ממאה אלף פעמים בטוויטר ובפייסבוק, והפך היום לנפוץ ביותר ברשתות החברתיות.

קשישה נהרגה ושניים נפצעו בתאונה בין שני כלי רכב בשומרון

קשישה כבת 80 נהרגה אתמול בתאונת דרכים בין שני כלי בכביש 465, ליד צומת רנתיס שבשומרון. בתאונה נפצעו עוד שני בני אדם, צעיר כבן 20 במצב בינוני עד קשה וקשיש כבן 80 במצב בינוני.

צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה, ביצע החייאה ממושכת בקשישה אולם לבסוף נאלץ לקבוע את מותה. הצוות פינה את הפצועים לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה להמשך טיפול. שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה.

עשרות הרוגים ברעידות אדמה ביפן

שתי רעידות האדמה שאירעו בימים האחרונים במחוז קומאמוטו שבדרום יפן, בעוצמות 7.3 ו-6.5, זרעו באזור הרס רב והותירו כ-70 אלף אזרחים ללא קורת גג. יותר מ-29 בני אדם נהרגו בשני הרעשים שהתרחשו אמש ויומיים קודם לכן, וכ-1,500 נוספים נפצעו – מתוכם ככל הנראה 80 במצב קשה מאוד. על פי הרשויות ביפן, מאות עדיין לכודים תחת ההריסות ובשל כך, מניין ההרוגים צפוי עוד לעלות. על פי תחזית מזג האוויר, הימים הקרובים אמורים להיות גשומים מאוד, מה שיקשה עוד יותר על צוותי החילוץ לבצע את עבודתם.

מחווה לאימא: וויליאם וקייט סיימו את ביקורם בהודו בטאג' מהאל

הנסיך וויליאם ואשתו הנסיכה קייט ביקרו היום בטאג' מאהל בעיר אגרה שבצפון הודו. הביקור במקום הגיע בסופו של טיול בן שבוע שערכו הדוכס והדוכסית מקיימברידג' ברחבי המושבה הבריטית לשעבר.

על אף שחלקים מהטאג' מהאל היו סגורים לשם שיפוצים, השניים הצטלמו זוהרים ומחויכים, לבושים בבגדים קלילים ובהירים, על רקע המבנה המרהיב והשמיים הכחולים.

150 אלף איש טיילו בשמורות הטבע והגנים הלאומיים

מזג האוויר החם הוציא בסוף השבוע עשרות אלפי מטיילים ברחבי הארץ - 150 אלף איש ביקרו במהלך היום בשמורות הטבע והגנים הלאומיים. עומסים כבדים נרשמו בעיקר בשמורות הטבע בניאס ועין גדי, ובגנים הלאומי קיסריה, מצדה, אשקלון ובית גוברין. הטמפרטורות הגבוהות זימנו רבים גם לחופי הים, שנפתחו על ידי רשות הטבע והגנים כחודש לפני תחילת עונת הרחצה.

מיחידת חילוץ ערבה של משטרת המחוז הדרומי נמסר כי אנשיה עסקו בחילוץ קבוצה של 70 מטיילים - פעוטות, מבוגרים וקשישים - שנקלעו למצוקה והתייבשות במהלך טיול בנחל פרס בצפון הנגב. חמישה מהם טופלו בשטח, וחמישה פונו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, ובהם מטיילת שהועברה במסוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully