וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשישה נהרגה ושניים נפצעו בתאונה בין שני כלי רכב בשומרון

לאחר פעולות החייאה ממושכות, נאלצו צוותי מד"א לקבוע את מותה של האישה, בת 80. צעיר נפצע בינוני עד קשה ובן 80 נפצע בינוני. "המקום היה חשוך, ובעיקול ראינו את שני כלי הרכב מעוכים"

קשישה נהרגה בתאונת דרכים בכביש 465 בשומרון. דוברות מד"א, מד"א
"היא הייתה ללא נשימה וללא דופק. נאלצו לקבוע את מותה". זירת התאונה, היום/מד"א, דוברות מד"א

קשישה כבת 80 נהרגה אתמול (שישי) בתאונת דרכים בין שני כלי בכביש 465, ליד צומת רנתיס שבשומרון. בתאונה נפצעו עוד שני בני אדם, צעיר כבן 20 במצב בינוני עד קשה וקשיש כבן 80 במצב בינוני. צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה, ביצע החייאה ממושכת בקשישה אולם לבסוף נאלץ לקבוע את מותה. כמו כן, הצוות פינה את הפצועים לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה להמשך טיפול. שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות התאונה.

חובש בכיר במד"א, שאולי ויאטריק, ופרמדיק מד"א, חיים ברנס, סיפרו: "המקום היה חשוך מאוד ובעיקולים בכביש הבחנו בשני כלי רכב מעוכים. באחד הרכבים נלכדה אישה כבת 80, היא הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. לאחר ניסיונות החייאה, נאלצנו לקבוע את מותה בשטח".

"גבר כבן 80 היה בהכרה וסבל מחבלות בגופו וצעיר כבן 20 מהרכב השני היה גם בהכרה וסבל מפגיעות בבטן ובחזה", המשיכו, "לאחר טיפול מהיר בשטח פינינו אותם לבית חולים כשמצבו של הפצוע הצעיר הוגדר בינוני עד קשה והפצוע השני במצב בינוני".

מוקדם יותר נהרג גבר כבן 60 בהתהפכות טרקטור בצומת דיר-חנא שליד כרמיאל. הגבר נפצע באורח קשה וחובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול ופינו אותו לבית החולים, אולם לאחר מכן הוא מת מפצעיו. קודם לכן נפצעה גם צעירה בת 18 בתאונת דרכים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הושבה גופתו של המחבל שתקף חייל בגרזן: "תקלה שמקורה באי הבנה"
מחקר: למה אנחנו חשים ביטחון כשהיריבים שלנו שמחים?
"התחממות מסוכנת": חודש מרץ היה החם ביותר זה מאה שנים

(עדכון ראשון: 23:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully