וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נרצח שבועיים לפני שחגג 18; אביו: "חלק מהגוף שלי נלקח"

אלי אשכנזי

16.4.2016 / 13:44

אביו של יובל אוסדון, שנדקר למוות הלילה בעפולה, סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי הוא לא יכול לשער מה קרה לבנו. "הייתי בבית חולים עם אמי ואז קיבלתי את בשורת האיוב. אני מקווה שהרוצחים ישבו וישלמו, בלי רחמים"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

יובל אוסדון, הנער שנרצח הלילה (שבת) בדקירות ברחוב אבן גבירול בעפולה, היה אמור לחגוג בעוד שבועיים את יום הולדתו ה-18. בעוד המשטרה מנסה בשעות האחרונות למצוא קצה חוט לגבי חשודים במעשה, משפחתו מנסה לעכל את הבשורה המרה.

אביו של יובל, שם טוב, אמר לוואלה! NEWS כי הוא מתפלל שאחראיים למעשה ייתפסו במהרה. "אשתי והילדים בכו וצרחו, 'תקום מהר, הבן נדקר, הוא בחדר ניתוח, המצב קשה'", שחזר. "הייתי עם אמי בבית חולים ואז קיבלתי את בשורת איוב, שהבן שלי נרצח. חלק מהגוף שלי נלקח. אני מקווה מאוד ומתפלל שהבהמות והרוצחים האלה ייתפסו ויתנו את הדין כמו גברים. רצו להיות גברים ולדקור? שישבו וישלמו את המחיר הכי כבד. בלי רחמנות. לא על המשפחות שלהם ובטח לא עליהם".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ליברמן: "התחקיר על גנדי - רוע לב ושפל שאני לא זוכר כמותו"
בצל הגירוש מאירופה: האפיפיור הגיע לביקור במחנה פליטים ביוון
הושבה גופתו של המחבל שתקף חייל בגרזן: "תקלה שמקורה באי הבנה"

יובל אוסדון, בן 18, שנדקר למוות בעפולה, אפריל 2016. פייסבוק, צילום מסך
"היה ילד טוב". אוסדון/צילום מסך, פייסבוק

לדבריו, בנו לא היה מאוים מעולם. "הבנאדם נקי כפיים, הוא לומד, ילד חייכן, עובד, לומד, הכול. מעבר ללימודים שלו הוא עובד בפיצרייה כבר שנתיים וחצי מממן את עצמו", אמר. עוד הוא הוסיף כי בנו "אהב לעזור והיה מסייע לחיות ללא בית, שמצא ברחוב. הוא היה ילד יצירתי, לא כזה שמסתובב ברחוב ומחפש את עצמו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוסדון פונה לאחר שנפצע לבית החולים העמק בעיר, כשמצבו עוד הוגדר קשה. ואולם, כשהגיע לחדר הניתוח הצטרכו הרופאים לבצע בו פעולות החייאה – אך לאחר שעה נאלצו לקבוע את מותו.

הפרמדיק אמיר אלישע ממד"א הגיע בלילה לזירת האירוע, וסיפר כי אוסדון פונה לבית החולים כשהוא מונשם. "על הכביש שכב נער בן 17 מחוסר הכרה, עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון", סיפר. "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישה ועצירת דימום בשטח ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי כשהוא מונשם ומצבו מוגדר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully