וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרשת נמל אשדוד תגיע עד הפריימריז של איציק בקדימה"

עו"ד אלדד יניב, הראשון שפרסם פרטים על הפנטהאוז של בן אליעזר, קשר בין היבחרה של הח"כית לשעבר לראש הרשימה ב-2008 לפרשת השחיתות שנחשפה לאחרונה. תגובתה: "לא היה ולא נברא"

מערכת וואלה!

עוד סודות בדרך החוצה? עורך הדין אלדד יניב, שהיה הראשון להתייחס לפנטהאוז שרכש חבר הכנסת בנימין בן אליעזר, קשר היום (שני) בין החשדות שדבקו במועמד לנשיאות לשעבר - שפרש מהמרוץ שלשום - לבין מועמדת אחרת, חברת הכנסת לשעבר דליה איציק.

עוד על המרוץ לנשיאות ופרשת בן אליעזר:
חשדות נוספים: בן אליעזר לא דיווח על מאות אלפים בכספת
בן אליעזר טען בחקירה: בני נתן לי מאות אלפי שקלים
נשיא לא רק "נותן למדינה" / דעה

דליה איציק במעמד הגשת טפסי המועמדות לנשיאות ליו"ר הכנסת, מאי 2014. נועם מושקוביץ
"מה שמתפרסם עולה על כל דמיון". איציק, אתמול בכנסת/נועם מושקוביץ

"כל מה שמתפרסם עולה על כל דמיון, בטח על כל מה שכל אחד מאתנו ידע – ובטח פרסם, אבל החקירה הזו של החבורה האשדודית – (איש העסקים) ג'קי בן זקן, אברהם ננקשווילי (שעל פי החשד הלווה לבן אליעזר כסף רב לרכישת הדירה), פואד, כל החצר הזאת של (הרב יאשיהו) פינטו שהתפוצצה בעקבות חשיפת פרשת הנמל, 'חבורת אשדוד' – תגיע עד הבחירה של דליה איציק לפריימריז בקדימה", הזהיר יניב. כזכור, איציק הגיעה למקום הראשון בפריימריז של מפלגת קדימה בדצמבר 2008, ושובצה במקום השלישי ברשימה אחרי היו"ר דאז ציפי לבני וח"כ שאול מופז, שהמקום השני שוריין עבורו. בשמה של דליה איציק נמסר בתגובה: "לא היה ולא נברא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"הצהרת ההון של שטרית חלקית"

אלדד התייחס גם להצהרת ההון שפרסם היום חבר הכנסת מאיר שטרית, שעד כה סירב לעשות כן כפי שעשו אתמול מועמדים אחרים המתמודדים לתפקיד הבכיר – איציק ויו"ר הכנסת לשעבר ראובן ריבלין. "זו הצהרת הון חלקית, זה לא כולל את מה שהוא הגדיר המפעל של אשתו, החברה לתקשורת ודוברות, ששם בעצם עיקר הכסף, עיקר ההכנסה", טען יניב.

מאיר שטרית בישיבת סיעה של התנועה בכנסת, יוני 2014. נועם מושקוביץ
"ההצהרה לא כוללת את עיקר הכסף". שטרית, היום בכנסת/נועם מושקוביץ

"אבל בוא נתמקד במה שטוב, לא במה שרע", הוסיף יניב. לדבריו, "הצהרת ההון הזו חלקית, הוא לא יהיה נשיא המדינה מחר, אבל נקבעה פה נורמה. הנורמה הזו יותר חזקה מכל חוק, זה רק עניין של זמן עד שכל 120 חברי הכנסת יצטרכו לפרסם ברבים את הצהרת ההון שלהם. אין יותר להגיע בלי זה לתפקידים האלה – גם לכנסת וגם לממשלה. לדעתי, אנחנו צפויים לחשיפה של ההון של כל שרי הממשלה. אין יותר הצהרות הון בכספת של יו"ר הכנסת או בסוד או אצל מבקר המדינה, הכול יהיה גלוי ושקוף, ומי שיעז לשקר – הציבור יתפוס אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully