וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד אחרון: החברה של פיסטוריוס שעות לפני הרצח

סרטון קצר שהוצג בטלוויזיה הציג את ריבה סטינקאמפ ברגעים האחרונים לחייה, כשהיא מגיעה לבית שבו מצאה את מותה, ומחייכת לשומר בכניסה. משפטו של פיסטוריוס יתחיל בחודש יוני

צילום: צילומי אבטחה, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

כך נראתה ריבה סטינקאמפ בשעות האחרונות לחייה: כמעט שבועיים חלפו מאז שאוסקר פיסטוריוס רצח, לפי החשד, את ארוסתו הדוגמנית בביתם המשותף והמפואר בפרטוריה, בירת דרום אפריקה. כעת, מתפרסם תיעוד ממצלמת אבטחה המציג את פניה של הצעירה המנוחה, בת 29 במותה, שעות ספורות לפני שנורתה למוות בחדר האמבטיה של הבית.

בצילומים נראית ריבה סטינקאמפ יושבת במכונית "מיני קופר", ומחייכת לעבר השומר שניצב בכניסה לבית - שמשיב לה בחיוכים. מכוניתו של פיסטוריוס, ששב הביתה דקות ספורות אחר כך, נראית גם היא בסרטון, אך המצלמה רחוקה מדי בכדי להבחין בפניו.

שעות לפני מותה: ארוסתו של פיסטוריוס תועדה מחייכת. צילום מסך
סטינקאמפ מגיעה לביתו של אוסקר פיסטוריוס ב-13 בפברואר/צילום מסך

התיעוד, בן 30 שניות, הוצג אמש (ראשון) בערוץ טלוויזיה בדרום אפריקה, ששידר גם ראיון קצר עם הוריה של סטינקאמפ, בארי וג'ון. האב, בארי, אמר כי "רק אוסקה וריבה יודעים את הסיפור האמיתי (...) בקשתי היחידה הוא שהוא יספר את האמת הכנה". לדברי המשטרה, שעות ספורות אחרי שצולמו התמונות, החלו פיסטוריוס וסטינקאמפ להתווכח בקול כה רם, עד ששכנים דיווח על "צעקות וצרחות" בוקעות מהבית.

בית המשפט בפרטוריה שיחרר בערבות את פיסטוריוס האצן ביום שישי. את סוף השבוע הוא העביר בבית דודו בפרברי העיר. פיסטוריוס מואשם ברצח בכוונה תחילה של ארוסתו, ריבה סטינקאמפ. משפטו יתחיל ב-4 ביוני. הוא נצטווה להפקיד את שני דרכוניו ואת כלי הנשק שהחזיק, ולהימנע מלהגיע לביתו או ליצור קשר עם העדים בפרשה. אתמול נודע גם קרל פיסטוריוס, אחיו של הספורטאי האולימפי, מואשם בהריגה. זאת, אחרי שהיה מעורב ב-2010 בתאונת דרכים קטלנית עם רוכבת אופנוע וגרם למותה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נושא: האצן האולימפי והפראלימפי אוסקר פיסטוריוס הנאשם ברצח ארוסתו בבית המשפט, 22 בפברואר 2013. רויטרס
פיסטוריוס בבית המשפט ביום שישי. אחיו מואשם בהריגה במקרה נפרד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully