וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיסטוריוס ישן עם אקדח תחת הכרית מחשש לחייו"

בזמן שריבה סטינקאמפ הובאה למנוחות, הסביר האצן המואשם שירה למוות בארוסתו הדוגמנית כי חשב שמדובר בפורץ: "נתקפתי פחד". התביעה: הוא ירה בה דרך דלת האמבטיה

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

פרטים חדשים אודות חייו של האצן האולימפי והפראולימפי, אוסקר פיסטוריוס, נחשפים: ה"מירור" הבריטי פרסם היום (שלישי) כי האצן המפורסם הנאשם כי ירה למוות בארוסתו ריבה סטינקאמפ נהג לישון בקביעות עם אקדח תחת הכרית. עוד דווח, כי פיסטוריוס החביא רובה בקרבת חלון חדר השינה בדירתו. על פי הדיווח, פיסטוריורס חי בפחד בייחוד לאחר שזכה לתהילה בקנה מידה עולמי. פעם אחת, כך דווח, הוא נבהל כל כך אפילו מהרעש שהשמיעה מכונת הכביסה שלו, עד שיצא ל"משימת סיור ברחבי האחוזה".

האצן האולימפי והפראולימפי אוסקר פיסטוריוס הנאשם ברצח בת זוגו בבית המשפט, 19 בפברואר 2013. רויטרס
פיסטוריוס ממרר בבכי בבית המשפט, היום/רויטרס

ה"מירור" דיווח כי כמו כל תושבי העיר פרטוריה, שנחשבת למקום מפחיד למגורים, פיסטוריוס חשש מפורצים והחזיק כלי נשק בדירתו. עם זאת, נראה כי האצן הלך צעד אחד קדימה ועל אף שהוא מתגורר בקהילה סגורה עם אבטחה של 24 שעות ביממה, הוא נהג לספר כמה הוא חושש שיותקף בשנתו. לא פעם, גם התגאה בארסנל הנשק שבאמתחתו. באחד מראיונותיו, הוא אף הציג את כלי הנשק שברשותו למצלמות. "בדרך כלל בטוח במקומות מאובטחים, עד שזה קורה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גופתה של הדוגמנית ריבה סטינקאמפ בת זוגו של האצן אוסקר פיסטוריוס מובאת למנוחות, 19 בפברואר 2013. רויטרס
ארונה של סטינקאמפ בטקס ההלווייה, היום/רויטרס

האצן המפורסם המשיך גם היום להכחיש כי רצח את ארוסתו. במהלך שימוע שנערך לו בבית המשפט בדרום אפריקה טען פיסטוריוס כי ירה למוות בחברתו כיוון שחשב שהיא פורץ. לדבריו, הוא אהב את סטינקאמפ ומעולם לא התכוון להרוג אותה.

"אני כואב את מותה של ריבה אהובתי"

התובעים האשימו אותו ברצח בכוונה תחילה לאחר שלטענתם ירה בארוסתו דרך דלת המקלחת הנעולה. לדבריהם, הוא ירה מאקדחו ארבעה כדורים. שלושה מהם פגעו בגופה של בת זוגו. עוד נטען כי בהמשך פרץ פיסטוריוס את דלת המקלחת באמצעות מחבט קריקט וגרר את הגופה במורד המדרגות.

פיסטוריוס בן ה-26 טען באמצעות פרקליטו כי התעורר באמצע הלילה ושמע קולות. לדבריו, הוא סבר שסטינקאמפ עדיין במיטה ולכן חשב שמדובר בפורץ. משהבין שירה בזוגתו האהובה, "נתקפתי פחד ואימה". "היא מתה בזרועותיי", הקריא עורך הדין את הצהרתו של פיסטוריוס שבכה במהלך השימוע. "אני כואב את מותה של ריבה אהובתי".

במקביל לשימוע, נערכה היום הלווייתה של סטינקאמפ בת ה-29 בעיר הולדתה פורט אליזבת'. "ננצור את ריבה בלבבותינו לנצח נצחים", אמר בארי, אביה של הדוגמנית בשיחה עם כתבים. אחיה, אדם, הוסיף כי סטנקאמפ הותירה אחריה "חלל עמוק" בקרב כל האנשים שהכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully