וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת פיסטוריוס: החוקר נחשד בעצמו בנסיון רצח

אין רגע דל בדרום אפריקה: רשת טלוויזיה חושפת כי הבלש הראשי בתיק הרצח של האצן קטוע הרגליים חשוד כי פתח באש ב-2009 על מונית שירות עמוסה בנוסעים כשהיה שיכור

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

פרשת אוסקר פיסטוריוס לא מפסיקה לספק כותרות והתפתחויות מפתיעות: רשת טלוויזיה בדרום אפריקה פרסמה אמש (רביעי) כי החוקר הראשי המפקד על התיק, בו מואשם האצן האולימפי קטוע הרגליים ברצח, בעצמו נחקר בעבר בחשד לניסיון רצח.

פרשת פיסטוריוס - סיקור מיוחד בוואלה!
”פיסטוריוס ביקש רישיון ל-6 כלי נשק לפני הירי”
התובע במשפט פיסטוריוס: נמצאו סטרואידים ומחטים
”פיסטוריוס ישן עם אקדח תחת הכרית מחשש לחייו”

אוסקר פיסטוריוס, אצן דרום אפריקאי, בבית המשפט באשמת רצח חברתו. AP
פיסטוריוס מובא לבית המשפט/AP

לפי דיווח רשת "Eyewitness News", הבלש הילטון בותה, שהיה נתון בתשאול אינטנסיבי מצד סנגוריו של פיסטוריוס בשימועים שהתנהלו עד כה בבית המשפט, היה מעורב יחד עם שני שוטרים בירי לעבר מונית שרות מלאה בנוסעים, שעה שהיו שיכורים.

לפי דיווחי התקשורת בדרום אפריקה, האירוע המדובר התרחש לכאורה בשנת 2009. רק ב-2011, שנתיים לאחר מכן, נעצרו בותה ושני חבריו, והם צפויים להופיע בפני בית משפט במאי הקרוב. עוד דיווחה הרשת כי בתחילה הוסרו החשדות נגדם, אולם בהמשך הם הוחזרו. "רק אתמול נודע לנו שהאישומים נגד הבלש בותה הוחזרו", מסר אתמול לסוכנות הידיעות הצרפתית דובר המשטרה, נוויל מלילה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

סטרואידים, מחטים ותחמושת ללא רישיון

אוסקר פיסטוריוס, שזכה במדליות רבות במשחקים הפראלימפיים ואף השתתף במחקים האולימפייים האחרונים, הודה השבוע כי ירה למוות בבת זוגו, הדוגמנית ריבה סטינקמפ, בחדר האמבטיה בביתם. המשטרה מאשימה אותו ברצח בכוונה תחילה, אך הוא מכחיש זאת וטוען כי ירה בה בטעות משום שחשד שמדובר בפורץ לבית. מאז האירוע נחשפו עוד פרטים רבים על עברו האלים של פיסטוריוס, על חיבתו לכלי נשק ועל השימוש התכוף שלו בסטרואידים.

אמש נודע כי פיסטוריוס ביקש מספר שבועות לפני מותה של סטינקמפ לקבל רישיון לשישה כלי נשק נוספים - כך דיווחה סוכנות הידיעות אי.פי. על פי הדיווח, הגיעו לידיה מסמכים רשמיים המעידים על בקשתו. עוד עולה כי הבקשות הוגשו ב-22 לינואר, רק מעט יותר משלושה שבועות לפני שפיסטוריוס ירה למוות בחברתו ריבה סטינקאמפ, בביתם המשותף. הוא הודה כי ירה בה משום שחשב שמדובר בפורץ, והכחיש כי התכוון לרצוח אותה בכוונת תחילה.

בפתיחת היום השני למשפטו אתמול, דרשו חוקרי המשטרה להוסיף לכתב האישום נגד האצן חשד להחזקת תחמושת ללא רישיון שנמצאה בביתו. החוקרים סיפרו כי בחיפוש בביתו נמצאו גם סטרואידים ומחטים. פיסטוריוס כאמור ממשיך להכחיש את החשדות וטוען כי היה משוכנע כי מדובר בפורץ. על פי העדויות שעלו במשפט נמסר שהשכנים שמעו "צעקות ללא הרף שנשמעו כמו מאבק" בין השעות 02:00 ל-03:00 לפנות בוקר. פיסטוריוס עצמו טען שהוא ישן כמה דקות לפני היריות ושלא התקיים שום ויכוח בינו לבין זוגתו. התובע במשפט טען מנגד שסטינקאמפ התלבשה בזמן היריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully