וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובע במשפט פיסטוריוס: נמצאו סטרואידים ומחטים

היום השני במשפט בפרטוריה יצא לדרך, השכנים: "צעקות ללא הרף נשמעו מהבית". ההגנה: "מדובר בתרופת צמחים חוקית"

היום השני במשפטו של אוסקר פיסטוריוס יצא לדרך, כאשר היום (רביעי) דרשו חוקרי המשטרה להוסיף לכתב האישום נגד האצן, שחשוד ברצח חברתו ריבה סטינקאמפ, חשד להחזקת תחמושת ללא רישיון שנמצאה בביתו. החוקרים סיפרו כי בחיפוש בביתו נמצאו גם סטרואידים ומחטים. פיסטוריוס כאמור ממשיך להכחיש את החשדות וטוען כי היה משוכנע כי מדובר בפורץ.

על פי העדויות שעלו במשפט נמסר שהשכנים שמעו "צעקות ללא הרף שנשמעו כמו מאבק" בין השעות 02:00 ל-03:00 לפנות בוקר. פיסטוריוס עצמו טען שהוא ישן כמה דקות לפני היריות ושלא התקיים שום ויכוח בינו לבין זוגתו. התובע במשפט טען מנגד שסטינקאמפ התלבשה בזמן היריות.

אוסקר פיסטוריוס. AP
ממשיך להכחיש. אוסקר פיסטוריוס/AP

השוטר הראשון שהגיע לזירה הילטון בות'ה סיפר כי הגיע לבית בשעה 4:15 ומצא את חברתו שוכבת מתה על הרצפה. בזמן הגעתו היא לבשה מכנסיים קצרים ו-וסט שחור וכוסתה במגבות. השוטר העיד שחברתו של פיסטוריוס נותרה בצד ימין של ראשה, בירך הימנית שלה ובמפרק הימנית שלה. בהמשך הוא העיד כי חשב שהכדור נורה "למטה" וטען שפיסטוריוס היה עם הרגליים התותבות שלו.

פיסטוריוס מנגד טען שהוא לא הלך על התותבות שלו, אבל התביעה לא התרשמה מכך והבהירה שהירי היה מתוכנן. בות'ה סיפר עוד כי המשטרה מצאה בחדר השינה של פיסטוריוס שתי קופסאות של טסטוסטרון עם הורמון זכרי וכן מחטים. ההגנה הסבירה כי מדובר בכלל בתרופת צמחים חוקית שמותר לו להשתמש בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully