וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהואשם ברצח חברתו: פיסטוריוס שוחרר בערבות

22.2.2013 / 17:01

בית המשפט בדרום אפריקה שחרר את האצן האולימפי בערבות של 113 אלף דולרים. משפטו נדחה ל-4 ביוני והוא נצטווה להפקיד את דרכונו ולהימנע מלהגיע לביתו או ליצור קשר עם העדים

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

בית המשפט בדרום אפריקה שחרר היום (שישי) בערבות את האצן האולימפי והפראלימפי אוסקר פיסטוריוס הנאשם ברצח ארוסתו. פיסטוריוס שוחר בערבות של 113 אלף דולרים, ומשפטו נדחה ל-4 ביוני. כמו כן, הוא נצטווה להפקיד את דרכונו ולהימנע מלהגיע לביתו או ליצור קשר עם העדים בפרשה.

החלטתו של השופט דסמונד נאייר התקבלה בשמחה רבה על ידי בני משפחתו של האצן המפורסם ותומכיו בבית המשפט בעיר מגוריו, פרטוריה. מצד פיסטוריוס עצמו, שהביע צער רב על מות בת זוגו, לא נרשמה תגובה יוצאת דופן להחלטה.

נושא: האצן האולימפי והפראלימפי אוסקר פיסטוריוס הנאשם ברצח ארוסתו בבית המשפט, 22 בפברואר 2013. רויטרס
לא הגיב להחלטה. פיסטוריוס בבית המשפט, היום/רויטרס

פיסטוריוס, שזכה במדליות רבות במשחקים הפראלימפיים ואף השתתף במשחקים האולימפיים האחרונים, הודה השבוע כי ירה למוות בבת זוגו, הדוגמנית ריבה סטינקאמפ, בחדר האמבטיה בביתם. המשטרה מאשימה אותו ברצח, אך הוא מכחיש זאת וטוען כי ירה בה בטעות משום שחשד שמדובר בפורץ לבית. מאז האירוע נחשפו פרטים רבים נוספים על עברו האלים של פיסטוריוס, על חיבתו לכלי נשק ועל השימוש התכוף שלו בסטרואידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"היא מתה בזרועותיי"

באחד השימועים שנערכו לו השבוע, האשימו התובעים את פיסטוריוס ברצח בכוונה תחילה, לאחר שלטענתם ירה בארוסתו דרך דלת המקלחת הנעולה. לדבריהם, הוא ירה מאקדחו ארבעה כדורים. שלושה מהם פגעו בגופה של בת זוגו. עוד נטען כי בהמשך פרץ פיסטוריוס את דלת המקלחת באמצעות מחבט קריקט וגרר את הגופה במורד המדרגות.

האצן אוסקר פיסטוריוס הנאשם ברצח ארוסתו משוחרר בערבות, 22 פברואר 2013. רויטרס
פיסטוריוס בצאתו מבית המשפט/רויטרס

פיסטוריוס בן ה-26 טען באמצעות פרקליטו כי התעורר באמצע הלילה ושמע קולות. לדבריו, הוא סבר שסטינקאמפ עדיין במיטה ולכן חשב שמדובר בפורץ. משהבין שירה בזוגתו האהובה, "נתקפתי פחד ואימה", לדבריו. "היא מתה בזרועותיי", הקריא עורך הדין את הצהרתו של פיסטוריוס, שבכה במהלך השימוע. "אני כואב את מותה של ריבה אהובתי".

ביום רביעי דווח כי מספר שבועות לפני מותה של בת זוגו, ביקש פיסטוריוס לקבל רישיון לשישה כלי נשק נוספים. סוכנות הידיעות אי.פי דיווחה כי הגיעו לידיה מסמכים רשמיים המעידים על בקשתו. עוד עולה כי הבקשות הוגשו ב-22 בינואר. מוקדם יותר דיווח ה"מירור" הבריטי כי האצן המפורסם נהג לישון בקביעות עם אקדח תחת הכרית והחביא רובה בקרבת חלון חדר השינה בדירתו. על פי הדיווח, פיסטוריורס חי בפחד, בייחוד לאחר שזכה לתהילה בקנה מידה עולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully