וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל נשאר במשפחה? אחיו של פיסטוריוס מואשם בהריגה

אחרי שהתברר שהחוקר הראשי במשפט הואשם בניסיון רצח - עוד הפתעה בפרשה: קרל פיסטוריוס מואשם שגרם למותה של רוכבת אופנוע, בתאונת דרכים שאירעה ב-2010

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

פרשת אוסקר פיסטוריוס ממשיכה להפתיע: אחרי שהתברר שהחוקר הראשי במשפטו של האצן הנכה נאשם בניסיון רצח, מתברר היום (ראשון) כי גם אחיו של הספורטאי האולימפי מואשם בהריגה. זאת, אחרי שהיה מעורב ב-2010 בתאונת דרכים קטלנית עם רוכבת אופנוע וגרם למותה.

ההליכים בעניינו של האח, קרל פיסטוריוס, נמצאים בעיצומו. רשת "סקיי" דיווחה כי משפטו צפוי להיפתח בסוף החודש הבא, וכי הוא אף הופיע לדיון בעניינו בבית המשפט, יומיים בלבד לפני שנערך השימוע לשחרור בערבות של אחיו, אוסקר.

בית המשפט בפרטוריה שיחרר בערבות את פיסטוריוס האצן ביום שישי. את סוף השבוע הוא העביר בבית דודו בפרברי העיר. פיסטוריוס מואשם ברצח בכוונה תחילה של ארוסתו, ריבה סטינקאמפ. משפטו יתחיל ב-4 ביוני. הוא נצטווה להפקיד את דרכונו ולהימנע מלהגיע לביתו או ליצור קשר עם העדים בפרשה.

נושא: האצן האולימפי והפראלימפי אוסקר פיסטוריוס הנאשם ברצח ארוסתו בבית המשפט, 22 בפברואר 2013. רויטרס
אוסקר פיסטוריוס בבית המשפט בפרטוריה, ביום שישי/רויטרס

החוקר הראשי במשפט, הילטון בותה, שהיה נתון בתשאול אינטנסיבי מצד סנגוריו של פיסטוריוס בשימועים שהתנהלו עד כה בבית המשפט, הודח מהמשפט אחרי שהתברר שהיה מעורב בעבר בירי לעבר מונית שירות מלאה בנוסעים, בזמן שהיה שיכור. לפני כן, נבעו סדקים בעדותו בפני השופטים, כשנאלץ להודות כי טענתו של פיסטוריוס - לפיה האצן חשב שחברתו היא פורץ - אכן תואמת את העדויות בזירת הפשע.

ברי סטינקאמפ, אביה של ריבה, חברתו המנוחה של פיסטוריוס, אמר בסוף השבוע כי "פיסטוריוס ייאלץ לחיות עם המצפון שלו", אם יתברר שהוא משקר לגבי הנסיבות בהן בתו מצאה את מותה. סטינקאמפ האב, שהתראיין לעיתון הדרום-אפריקאי "בילד", אמר כי במידה וגרסתו של פיסטוריוס, לפיה ירה בחברתו בטעות, תימצא שקרית, הרי שהאצן "יסבול לבדו". לעומת זאת, אמר סטינקאמפ כי הוא עשוי לסלוח בעתיד לפיסטוריוס במידה שגרסתו של פיסטוריוס תימצא נכונה.

פרשת פיסטוריוס - סיקור מיוחד בוואלה!
”פיסטוריוס ביקש רישיון ל-6 כלי נשק לפני הירי”
החוקר הראשי במשפט מואשם בעצמו בניסיון רצח
התובע במשפט פיסטוריוס: נמצאו סטרואידים ומחטים
”פיסטוריוס ישן עם אקדח תחת הכרית מחשש לחייו”

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
האצן אוסקר פיסטוריוס הנאשם ברצח ארוסתו משוחרר בערבות, 22 פברואר 2013. רויטרס
פיסטוריוס בצאתו מבית המשפט. משפטו יתחדש בחודש יוני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully