וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיות חדשות נבדקות: "ייתכן שמדלן מק'קאן חיה"

5 שנים לאחר היעלמות המתוקשרת של הילדה בפורטוגל, פרסמה משטרת בריטניה הדמיה ממוחשבת שלה בגיל 9, והודיעה כי בחינה מחודשת של התיק הולידה "195 הזדמנויות חקירה חדשות"

עוד לא אפסה התקווה: ייתכן שמדלן מק'קאן עדיין בחיים - כך הודיע היום (רביעי) מפקד הצוות במשטרת בריטניה הממשיך לנסות ולהתחקות אחר גורלה של הילדה, שהיעלמותה לפני כמעט חמש שנים בפורטוגל, זמן קצר לפני יום הולדתה הרביעי, הסעירה את העולם. לצד ההודעה פרסמה המשטרה הדמיה ממוחשבת חדשה, בה נראית מק'קאן כפי שהייתה נראית היום, בגיל תשע.

היעלמות מדלן מק'קאן - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

הילדה הנעדרת מדלן מק'קאן (משמאל), לצד הדמיה ממוחשבת שלה כיום, בגיל תשע, שפרסמה משטרת בריטניה, אפריל 2012. משטרת בריטניה, ספק 500
אז - והיום? מדלן מק'קאן בגיל ארבע/ספק 500, משטרת בריטניה

בהודעה מיוחדת לתקשורת, הסביר היום מפקח הבילוש אנדי רדווד מהסקוטלנד יארד כי "ראיות חדשות" שהתגלו במהלך בחינה מחדש שנערכה במשך השנה האחרונה לתיק החקירה - הכולל חומרים שנאספו על ידי משטרת בריטניה, משטרת פורטוגל וחוקרים פרטיים שנשכרו בידי הוריה של מק'קאן - הביאו את צוותו להנחה לפיה יש אפשרות שהיא עדיין בחיים. הוא לא פירט לגבי אופיין של אותן "ראיות חדשות", אולם הוסיף כי זו בעצם הפעם הראשונה שכל הראיות בתיק נבחנו כמקשה אחת, וכי הבדיקה הזו של החומר ההיסטורי הולידה "195 הזדמנויות חקירה חדשות". אלו מתווספות, כאמור, לראיות חדשות לחלוטין, שטבען אינו ברור.

"בוחנים מחדש את החומר בראש פתוח"

התמונה החדשה שפורסמה היום נוצרה על ידי המשטרה בשיתוף פעולה הדוק עם משפחת מק'קאן, לקראת יום השנה החמישי להיעלמותה, החל ב-3 במאי. "ניגשנו לבחינה המחודשת הזו 'בראש פתוח', כשדמותה של מדלן מונחת לנגד עינינו", הסביר רדווד, העומד בראש צוות של 30 בלשים. "אנחנו עובדים תחת שתי הנחות אפשריות. האחת היא שהיא בחיים; השנייה היא שהיא, למרבה הצער, מתה. תחת ההנחה הראשונה, אנחנו מפרסמים היום את התמונה הזו, ובפינו בקשה מיוחדת: אם אתם יודעים היכן מדלן מק'קאן נמצאת היום או שיש לכם מידע ישיר או ראיות לגבי גורלה, אנא, צרו עמנו קשר".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בני הזוג קייט וגארי מק'אן הוריה של מדליין נשעלמה בפורטוגל מגיעים לדיון בבית המשפט בליסבון. ארמנדה פרנקה, AP
כתבו ספר והופיעו אצל אופרה. קייט וגארי מקאן/AP, ארמנדה פרנקה

מאז היעלמות הילדה בכפר הנופש בפורטוגל במאי 2007, ידעה החקירה עליות ומורדות, ובמהלך השנים נפוצו דיווחים שונים - שאף אחד מהם לא אומת - על הימצאותה במקומות שונים בעולם. בשלב מסוים אף עלה החשד שהוריה הם שאחראים להיעלמותה, אולם כיוון חקירה זה נשלל - וצהובוני בריטניה אף התנצלו בפני ההורים על הטחת ההאשמות. ב-2008 סגרה משטרת פורטוגל את התיק, אולם בבריטניה לא ויתרו, והשקיעו כבר 3.2 מיליון דולרים בחקירה. בחודש שעבר, הודיעה גם המשטרה בפורטוגל כי היא בוחנת "רמזים חדשים" בפרשה.

הוריה של מק'קאן, קייט וגארי, ממשיכים כל העת בקמפיין שמטרתו לשמור את המקרה בתודעה הציבורית, ובין היתר אף פרסמו באחרונה ספר פרי עטם והופיעו בתוכניתה של אופרה ווינפרי כדי לספר את סיפורם.

איפה מדלן? כיווני חקירה שנבדקו לאורך השנים:
בקיץ שעבר: "מדלן נצפתה בהודו"
מרץ 2010: האם מדלן מק'קאן נמצאת בניו זילנד?
חשד: פדופיל בריטי קשור להיעלמות מדלן
האם זהו החוטף של מדלן מק'קאן?
תביעת דיבה נגד ספר שטוען כי מדלן מק'קאן מתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully