וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מדלן מק'קאן נמצאת בניו זילנד?

נחשפו עדויות חדשות על היעלמות הילדה הבריטית מדלן מק'קאן שלא טופלו ע"י משטרת פורטוגל. בין העדויות, מאבטחת בסופר בניו זילנד שטוענת שראתה אותה 7 חודשים לאחר שנעלמה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין, קריינות: אילן שניג)

הוריה של הילדה הבריטית הנעדרת מדלן מק'קאן רוצים להעביר לחוקרים פרטיים דיווחים על מקרים בהם נצפתה מדלן מאז שנעלמה בספטמבר 2007 ונמצאים בידי משטרת פורטוגל. הבקשה באה לאחר שנחשפו מאות מסמכים סודיים מרחבי העולם, כולל צילומים וראיונות עם עדי ראייה מסביב לעולם, שלא נמסרו לחוקרים מטעם משפחת מקאן.

היום (רביעי) חשפה המשטרה בעיר דנידין שבניו זילנד כי שומרת בסופרמרקט מקומי דיווחה שראתה ילדה הדומה למדלן מק'קאן שבעה חודשים שאחרי שנעלמה. השומרת אמרה שראתה ילדה קטנה המחזיקה בידו של גבר בזמן שעזבה את המקום. היא היתה בטוחה שזאת אכן מדלן והלכה לדבר איתה והבחינה במבטא הבריטי של הילדה. לדברי המשטרה, צילומי הטלוויזיה במעגל סגור במקום הועברו לאינטרפול ומשם למשטרת פורטוגל אך המשטרה הפורטוגלית טענה שהם "לא רלוונטיים". כמו כן, מידע שהגיע ממשטרות בארצות הברית אירופה וצפון אפריקה אחרי שחקירת המשטרה נסגרה ב-2008 לא נבדק.

קיומם של המסמכים הללו נודע רק בחודש שעבר בעקבות תביעה של הוריה של מק'קאן נגד קצין משטרה פורטוגלי שהיה אחראי על החקירה. הם ביקשו למנוע ממנו לפרסם ידיעות על כך שהם היו מעורבים בהיעלמותה של מדלן. חומרי החקירה, הכוללים כ-2,000 מסמכים, שוחררו אתמול לבקשת גופי תקשורת בבריטניה. "כל החומר בתיקים הללו חייב לעבור לחוקרים הפרטיים מכיוון שהם האנשים היחידים שעדיין מחפשים אחר מדלן", כך מסרו בני הזוג בהודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully