וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדלן מקאן שנחטפה לפני 4 שנים נצפתה בהודו"

אישה בריטית שטיילה בצפון הודו הבחינה בילדה שדומה באופן יוצא דופן למדלן ואחד מחבריה התיירים אף ניסה לקחת את הילדה מהזוג עמו הייתה. הוריה של מדלן: ממתינים לבדיקת DNA

החוקרים המחפשים אחר הילדה הבריטית מדלן מקאן, שנעלמה לפני ארבע שנים בעת ששהתה בחופשה עם הוריה בפורטוגל, בודקים בימים אלה דיווח שקיבלו, על פיו ילדה שתואמת את תיאורה של מדלן נצפתה בשוק בעיר שנמצאת בהרי ההימליה שבהודו.

הילדה בעלת הדמיון למדלן נצפתה בעיר הצפונית ל?ה שבקשמיר. אישה בריטית הבחינה בילדה ושיתפה את חבריה התיירים בסברה שהיא דומה למדלן. על פי דיווח בעיתון מקומי, בשלב מסוים תייר אמריקאי אף ניסה לקחת את הילדה בכוח מהזוג עמו הייתה, אישה צרפתייה וגבר בלגי, שטענו בתוקף כי הם הוריה של הילדה. המשטרה המקומית התערבה בוויכוח וצילמה את דרכוניהם של בני הזוג שהחזיקו בילדה.

בני הזוג קייט וגארי מק'אן הוריה של מדליין נשעלמה בפורטוגל מגיעים לדיון בבית המשפט בליסבון. ארמנדה פרנקה, AP
"החוקרים הפרטיים שלנו מודעים לדיווחים מהודו". הוריה של מדלן, גרי וקייט/AP, ארמנדה פרנקה

מהמשטרה המקומית נמסר, כי "הכל תלוי בראיות כמו DNA שבהן הזדקקנו לעזרה מהוריה של מדלן ומהמשטרה הבריטית". דובר מטעם הוריה של מדלן, גרי וקייט מקאן, אמר כי "החוקרים הפרטיים שלנו מודעים לדיווחים מהודו שהגיעו במהלך הסוף שבוע. אנחנו בקשר עם השלטונות בהודו וממתינים לתוצאות בדיקת DNA".

מדלן נעלמה ימים ספורים בלבד לפני שחגגה את יום הולדתה הרביעי. היא שהתה בכפר נופש עם הוריה בפורטוגל ולדבריהם נעלמה מדירת הנופש שלהם בזמן שהם יצאו לארוחת ערב. מאז נערכה חקירה משטרתית נרחבת והסיפור פורסם ברחבי העולם, אך מדלן לא נמצאה. החקירה הרשמית בפורטוגל הופסקה בשנת 2008, אך חוקרים פרטיים מטעם הוריה של מדלן מחפשים אחריה עד היום.

עוד על חטיפת מדלן מקאן:
האם מדלן מק'קאן נמצאת בניו זילנד?
חשש: פדופיל חטף את מדלן
אמה של מדלן: ידעתי מההתחלה שהיא נחטפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully