וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פדופיל בריטי קשור להיעלמות מדלן

עידן דורנר

24.5.2009 / 17:11

פדופיל שנעצר בעבר בגין התעללות מינית בילדות סיפר כי הוא מכיר היטב את אתר הנופש בפורטוגל, ממנו נעלמה מדלן מק'קאן

הפדופיל המורשע ריימונד היולט טען לכאורה כי הוא מכיר היטב את אתר הנופש פראייה דה לוז שבמחוז אלגרב בפורטוגל, בו שהתה מדלן מק'קאן עם משפחתה ביום שנעלמה. כך מדווחת היום (ראשון) התקשורת בבריטניה.

לפי החשד, היולט בן ה-64 היה במרחק של שעה נסיעה מאתר הנופש ב-3 במאי 2007 – היום בו מדלן נעלמה. צוות החקירה הפרטי ששכרה משפחת מק'קאן מעוניין לחקור את היולט בימים הקרובים, בתקווה לשפוך אור חדש על הפרשה שהסעירה את העולם כולו.

חייל בריטי משוחרר בשם פיטר ווראן אמר בראיון ל"סאנדיי מירור" כי פגש את היולט במרוקו בשנת 2007, שם הוא הודה בפניו כי החנה את רכבו סמוך לאתר הנופש מספר פעמים. "הוא העלה את נושא מדלן מייד", סיפר החייל. "הוא אמר שבתו בת השלוש מאוד דומה לה וכי הוא חושש מכיוון שהיו דיווחים על כך שייתכן שמדלן הוברחה למרוקו. הוא פחד שאנשים יחשבו שהבת שלו היא הילדה החטופה. ואז הוא אמר לפתע 'מדלן לא במרוקו'".

ווראן הוסיף: "שאלתי אותו למה הוא מתכוון, והוא אמר שהוא מכיר היטב את פראייה דה לוז. הוא אמר שהיה שם פעמים רבות וכי נהג להחנות את מכוניתו סמוך לדירה ממנה נעלמה, ושהוא מכיר את חדר האוכל בו סעדו ההורים כשמדלן נעלמה. היו לו רעיונות רבים גבי מקום הימצאותה האפשרי. הוא טען כי לא ייתכן שהיא נלחקחה מבלי שהוריה ישימו לב ואמר שהם משקרים".

חייל משוחרר שנולד בבריטניה

היולט, חייל משוחרר שנולד בבריטניה, מטופל לפי דיווחים נגד סרטן הגרון בבית חולים בגרמניה. לפני שצוות החוקרים הפרטי יוכל לחקור אותו הוא יחקר על ידי משטרת בריטניה בקשר לתקיפה משנת 1975. גורמים המקורבים לחקירה אמרו כי היולט הוא אדם פרטי וכי יש לו זכות לסרב לבקשת חקירה מצד צוות החוקרים הפרטי.

החשד לגבי היולט התעורר לאחר שבני זוג בריטיים טענו כי ראו את היולט בפורטוגל בזמן היעלמותה של מדלן. הוא סיפר להם כי תיירים צועניים הציעו לו לקנות ממנו את בתו מעט לפני היעלמותה של מדלן. הם ציינו גם שהוא אמר שיש לו נסיעת עסקים למרוקו. הוא דאג לציין כי בזמן ההיעלמות הוא היה במכולת בעיר פוסטה, הנמצאת כ-50 ק"מ מאתר הנופש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully