וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זהו החוטף של מדלן מק'קאן?

שי אילן

20.1.2008 / 16:01

דובר משפחת מק'קאן פרסם היום קלסתרון של אדם שעל פי חשד המשפחה חטף את ביתם. פריצת דרך או עוד תקוות שווא?

דובר משפחת מק'קאן, קלרנס מיצ'ל הציג היום במסיבת עיתונאים קלסתרון של אדם, שהמשפחה מאמינה שחטף את ביתם הקטנה מדלן לפני כחצי שנה. הקלסתרון צויר על ידי איש FBI המומחה לקלסתרונים. המידע על האדם שדמותו צוירה התקבל מגייל קופר, אחת הנופשות שהייתה בסמוך לבית ממנו נעלמה מדלן. היא סיפרה שראתה את האדם סמוך לדירת הנופש ותיארה את התנהגותו כחשודה.

הדובר אמר היום (ראשון) כי העובדה שהקלסתרון כל כך מפורט מעוררת במשפחה אופטימיות שהוא יימצא. "מי האיש הזה? איפה הוא? אם הוא חף מפשע אנחנו רוצים שהוא ייצור איתנו קשר כדי שנוכל להוציא אותו מחשבון", הוסיף הדובר.

גייל קופר, הנופשת שמסרה את הפרטים פגשה, לדבריה, את האדם פנים אל פנים. "הוא גרם לדמי לקפוא בעורקיי", סיפרה קופר בת החמישים, ואמרה שהיא ראתה את האדם המשופם שלוש פעמים. גם ידידת המשפחה ג'יין טאנר סיפרה שהיא ראתה אדם הנושא ילדה לבושה בפיג'מה.

"זו פריצת דרך. כעת יש לנו מרדף אחרי אדם ספציפי", אמר גורם המקורב לחוקרים. אולם מעיון בפרסומים שהיו עד כה בעיתונות עולה התמיהה, האם באמת יש כאן מידע חדש. גייל קופר סיפרה על האדם החשוד מיד אחרי תחילת הפרשה ולא ברור מדוע לא צוייר קלסתרון של האדם שראתה מיד. נשאלת השאלה, אם כן, אם באמת מדובר במרדף ממשי שהחל, או שהייאוש של המשפחה הוליד כעת מרדף אחרי רוחות רפאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully