וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת דיבה נגד ספר שטוען שמדלן מק'קאן מתה

הוריה של הילדה הבריטית בת ה-4 שנעלמה בפורטוגל בשנת 2007 חוזרים למדינה בה אבדו עקבותיה, בכדי לתבוע קצין משטרה שפרסם ספר בה טען שבתם אינה בחיים

הוריה של מדלן מק'קאן, הילדה בת ה-4 שנעלמה בפורטוגל בשנת 2007, צפויים לחזור למדינה שבה נעלמו עקבותיה. ההורים יגיעו לתחילת משפט דיבה שהם מנהלים נגד קצין משטרה לשעבר, שפרסם ספר על הפרשה. דובר מטעמם של בני הזוג אמר היום (רביעי), כי הם יגיעו לתחילת הדיונים ביום שישי. "הם רק מתכוונים להופיע בתחילת המשפט ואני מצפה שהם יחזרו מיד לאחר מכן לאנגליה", אמר הדובר.

בני הזוג גארי וקייט מק'קאן עלו לכותרות העולמיות כאשר בתם, מדלן, נעלמה מחדרה בבית מלון בפורטוגל מעט לפני יום הולדתה ה-4 ומאז לא נמצאה, למרות החשיפה התקשורתית לה זכתה הפרשה. קצין המשטרה הפורטוגזי לשעבר, גונקלו אמירל, טוען בספר שפרסם, "האמת של השקר", כי מדלן מתה ומטיל ספק בעדות של הוריה שהיא נלקחה בזמן שהם סעדו ארוחת ערב עם חברים.

בית המשפט בפורטוגל אסר על הפצת הספר כבר לפני שנה ואביה אמר אז כי האשמות השווא הללו פוגעות בחיפושים אחרי בתו, בגלל שהן יניאו פורטוגלים רבים מלמסור פרטים הידועים להם על ההעלמות. "ישנם הרבה פורטוגלים שיכול להיות שיש להם מידע אבל הם יאמינו שמדלן מתה", אמר גארי מדלן, "אם הם יחשבו כך, הם לא ימשיכו בחיפושים".

  • עוד באותו נושא:
  • מדלן מקאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully