וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום שני 11.07.2011 / ט תמוז התשע"א

01:45

13 הפצועים בתאונת הדרכים בגאורגיה נחתו בארץ

בשדה התעופה בן גוריון נחת הלילה (שני) המטוס ובו 13 הישראלים שנפגעו בתאונת הדרכים הקשה שאירעה אתמול בגאורגיה. אחד מהם פצוע באורח קשה, שישה באורח בינוני והשאר באורח קל. הם קיבלו טיפול ראשוני במקום על ידי צוותי מד"א ופונו לבית החולים. במטוס הובאה גם גופתה של ההרוגה בתאונה - בהירה נואמה, מקריית אתא.

התאונה אירעה במרחק של כ-250 קילומטרים מבירת המדינה, טביליסי, בסמוך לעיר כוטאיסי, כאשר המיניבוס ועליו תיירים ישראלים בטיול מאורגן של חברת "דרכים" התנגש חזיתית במשאית שסטתה ממסלולה.

עשרות בני משפחה וחברים התאספו אתמול בקריית אתא בביתה של נואמה, הישראלית בת ה-58 שנהרגה בתאונה הדרכים שאירעה בגאורגיה. אריה רובינוביץ', יו"ר אגודת הציירים והפסלים בחיפה גר בשכנות למשפחת נואמה בקריית חיים במשך עשרות שנים והשניים גידלו יחד את ילדיהם עד לאחרונה. "היא אהבה את החיים", אמר רובינוביץ', "היא מיצתה כל מה שאפשר. היא אהבה את כל סוגי הריקודים, היא אהבה לטייל ואהבה התעמלות אירובית על גווניה השונים".

"נקטעה הזוגיות הנפלאה שהייתה לה עם בעלה", המשיך רובינוביץ'. "הבעל הוא זה שאירגן את הטיול, יחד עם חבר. גם אנחנו היינו אמורים לנסוע וביטלנו את התכנית שלנו שלושה שבועות לפני. הם לא רק חברים, הם גם משפחה", הוסיף.

עוד באותו נושא:
הרוגה ישראלית ו-13 פצועים בתאונת דרכים בגאורגיה
גופת ההרוגה מגאורגיה מוטסת ארצה: "אהבה לחיות"

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully