וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת ההרוגה מגאורגיה מוטסת ארצה: "אהבה לחיות"

קובי מנדל

11.7.2011 / 0:20

בהירה נואמה, בת 58 מקריית אתא, היא הישראלית שנהרגה הבוקר בתאונה בגאורגיה. גופתה מוטסת כעת לארץ. חבריה: "היא מיצתה כל מה שאפשר בחיים. הייתה לה זוגיות מדהימה שנקטעה"

עשרות בני משפחה וחברים התאספו אתמול בקריית אתא בביתה של בהירה נואמה, הישראלית בת ה-58 שנהרגה אתמול (ראשון) בתאונת הדרכים שאירעה בגאורגיה. אריה רובינוביץ', יו"ר אגודת הציירים והפסלים בחיפה גר בשכנות למשפחת נואמה בקריית חיים במשך עשרות שנים והשניים גידלו יחד את ילדיהם עד לאחרונה. "היא אהבה את החיים", אמר רובינוביץ', "היא מיצתה כל מה שאפשר. היא אהבה את כל סוגי הריקודים, היא אהבה לטייל ואהבה התעמלות אירובית על גווניה השונים".

נואמה נהרגה אתמול בהתנגשות בין מיניבוס תיירים לבין משאית בכביש ראשי בגאורגיה. התאונה אירעה במרחק של כ-250 קילומטרים מבירת המדינה, טביליסי, בסמוך לעיר כוטאיסי, כאשר המיניבוס ועליו תיירים ישראלים בטיול מאורגן של חברת "דרכים" התנגש חזיתית במשאית שסטתה ממסלולה.

"נקטעה הזוגיות הנפלאה שהייתה לה עם בעלה", המשיך רובינוביץ'. "הבעל הוא זה שאירגן את הטיול, יחד עם חבר. גם אנחנו היינו אמורים לנסוע וביטלנו את התכנית שלנו שלושה שבועות לפני. הם לא רק חברים, הם גם משפחה", הוסיף.

ביחס לתאונה עצמה, אמר רובינוביץ', כי "מישהו היטה כנראה בהיסח הדעת את ההגה למקום הלא נכון. היא כנראה נהרגה במקום. הבוקר גלשתי באינטרנט ונתקלתי בידיעה על מיניבוס ובו 14 אנשים שהיה מעורב בתאונה בגאורגיה. זה הדליק לי נורה אדומה. קראתי מיד לאשתי, התקשרתי מיד לחברה ומסרו לי שבהירה נהרגה".

עוד באותו נושא:
גאורגיה: הרוגה ישראלית ו-13 פצועים בתאונת דרכים

עדכון ראשון: 20:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully