צעיר בן 21 נפל לבור היום (שלישי) במהלך עבודתו באופקים. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום, ופינו לבית החולים סורוקה כשהוא במצב בינוני ועם חבלות.

צעיר בן 21 נפל לבור היום (שלישי) במהלך עבודתו באופקים. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום, ופינו לבית החולים סורוקה כשהוא במצב בינוני ועם חבלות.