וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי איראני: "הם מנסים לשחק עם העצבים של מדינת ישראל, והם מצליחים"

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 15:47

מה חשה ההנהגה בטהראן כשהיא רואה את ההמתנה הדרוכה בישראל לקראת התקיפה? לפי העיתונאי האיראני באבק יצחקי, בעיקר שביעות רצון. "כשהם רואים שהם מצליחים, הם רק מקצינים ומאיימים שהמתקפה תתחיל ב-2:00 בלילה", אמר בראיון ל-103FM

שיגור הטיל האיראני "פאווה 351"/סוכנות הידיעות האיראנית

כשראשי משטר האייתוללות בטהראן רואים את הפאניקה בישראל לקראת מתקפת הנקם על חיסולו של בכיר חמאס איסמעיל הנייה, הם מחייכים בסיפוק. כך עולה מדבריו של עיתונאי "איראן אינטרנשיונל", באבק יצחקי.

בראיון ל-103FM סיפר יצחקי על הלך הרוח באיראן בימים מתוחים אלה. "אני עוקב ממש מקרוב אחרי כל מה שקורה בתוך איראן, והם מנסים לשחק עם העצבים של מדינת ישראל, של העם בישראל, והם מצליחים. לצערי, אני רואה את זה שממש הם מצליחים", אמר יצחקי. "ברגע שהם רואים שהם מצליחים, הם עוברים עוד שלב ופותחים עוד רשתות חדשות ושמים שעון חול ל-2:00 בלילה".

המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי בטקס סיום קורס קצינים בטהראן, 10 באוקטובר 2023. רויטרס
"מחכה לגאולה, ובטוח שישראל מפריעה לה להגיע". מנהיג איראן חמינאי באוקטובר 2023/רויטרס

כשנשאל אם הלך הרוח בקרב ההנהגה העליונה מונע על ידי להט דתי, יצחקי השיב: "אני חושב שחמינאי, כמו היטלר, באמת מאמין שהוא נציג של האלוהים על האדמה. הוא באמת הולך עם האמונה השלמה שלו. כמובן, חלק מסביבתו גם נותנת לו את התחושה הזאת. הוא באמת מחכה למהדי (הגואל) שיבוא ויציל את העולם, ואחד הדברים שעומדים בדרכו היא ישראל".

זה כשבועיים ישראל נתונה ב"תקופת המתנה" למתקפת נקם מצד חיזבאללה ואיראן, על חיסולו של בכיר חמאס הנייה בטהראן ועל חיסולו של רמטכ"ל חיזבאללה פואד שוכר. בצה"ל אמרו במשך תקופה זו כי אין שינוי בהוראות פיקוד העורף. לפני כמה ימים התרה נשיא ארה"ב ג'ו ביידן באיראן לא לתקוף את ישראל. עוד לפני כן מסרו בכירים בממשל ביידן כי ארה"ב תפעל להגן על ישראל מפני מתקפה שכזו, וכי הם עדכנו בכוונתם את המשטר בטהראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully