וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו שבגדו בנו, הדרוזים, יבגדו גם בך

תא"ל (במיל') אמל אסעד

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 0:42

מכתב לחטוף אלמוני: האיש שתקע סכין בגב של העדה שלי עם חוק הלאום, לא מעוניין להחזיר אותך בחיים. יש שרים שאומרים שאתה לא שווה את המחיר, ובתמונת הניצחון שהם מדמיינים אין לך מקום. ותזכור: מי שבגד פעם אחת, יבגוד תמיד | תא"ל (מיל') אמל אסעד בטור מיוחד לוואלה

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נפגשו עם נציגי משפחות החטופים, ארה"ב, 23 ביולי 2024/דוברות רה"מ

אנחנו לא מכירים, וייתכן שלא נכיר לעולם. נחטפת ב-7 באוקטובר, ומאז לא שמעתי עליך ולא ראיתי אותך. אני רק מקווה שאתה עדיין חי. לאורך השנים למדנו וחונכנו שבמדינת ישראל לא מפקירים פצועים, הרוגים וחטופים בשטח. שאנחנו ערבים זה לזה. תשעה חודשים שאתה וחבריך נמקים אי שם במרתפי הרצועה - מרחק כמה דקות נסיעה מהגבול, ומרחק שנות אור מחזרתך. כמוני, בטח גם אתה לא האמנת שמדינת ישראל תפקיר את אזרחיה. האם שיערת בנפשך שיש לך מחיר? שאתה חלק מעסקה?

הידעת? יש אסירים "איכותיים" שהחיים שלך לא שווים את שחרורם, ויש "איכותיים פחות", שלגביהם הוויכוח הוא על הכמות. הידעת שהחזרתך היא נושא פוליטי? כן, פוליטי. יש פוליטיקאים שמרוויחים על חשבון אי חזרתך, על חשבון החיים שלך, ודווקא הם אלה שהיו אמורים לשמור עליך מכל משמר ולהחזיר אותך בכל מחיר. כן, בכל מחיר.

ראש הממשלה שהיה אחראי על שלומך וביטחונך (הוא עדיין לא התפטר אם תהית) לא מעוניין להחזיר אותך בחיים, בטח שלא "במחיר גבוה". אבל לזכותו ייאמר שמול המצלמות, הוא מתקשט בסיכת החטופים. ראש הממשלה שהיה אחראי על ביטחונך ונכשל, מפקיר אותך היום למות במנהרות חמאס.

נכדותיו של אלכס דנציג ומשפחות נוספות מובילות מאות צועדים לכיוון אבן גבירול 23 ביולי 2024. אורי סלע
יש מי שנלחמים עליך וצועקים את שמך, בתקווה שתשמע. הפגנה למען שחרור החטופים בתל אביב/אורי סלע

דע לך - מי שבגד פעם אחת יבגוד תמיד. ראש הממשלה, שבחוק הלאום בגד בי, בעדה הדרוזית, ב-20 אחוזים מאזרחי המדינה, יבגוד בך ובעוד 115 חטופים לשם ביטחון משרתו.

אחסוך ממך את שמותיהם של חברי הממשלה שאומרים בפה מלא שחייך אינם שווים את המחיר. אם אתה תוהה מה לגבי כל שאר חברי הממשלה, גם כאן, חביבי, צפויה לך אכזבה קשה. חלקם עונדים דיסקית עם הכיתוב "הלב שלנו בעזה", עם זה אני מסכים - לכל אלה באמת אין לב.

צר לי לאכזב אותך, בעיני הממשלה להרוג את סינוואר זו משימה חשובה יותר מהחזרתך, אפילו המציאו לזה שם, "הניצחון המוחלט". מבחינתם, תמונת הניצחון תהיה הראש של סינוואר, גם אם אותך יחזירו בשקית.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
יחיא סינוואר. צילום: Abed Rahim Khatib/Shutterstock, עיבוד תמונה
הממשלה מעדיפה אותו מת מאשר אותך חי. מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר/עיבוד תמונה, צילום: Abed Rahim Khatib/Shutterstock

ובכל זאת, אני רוצה שתדע שהמשפחות שלך ושל שאר החטופים, האמהות הלביאות, עם ישראל היפה ומי שהתחנך על המשפט "ערבים זה לזה" - אלו נלחמים בכל הכוח להחזרתך. תמונותיכם תלויות בכל פינה בארץ, כבישים נחסמו, אנשים נכנסו לכלובים, עד לגבול הגיעו לצעוק את שמך, בתקווה שתשמע. אלו מנסים בכל דרך ללחוץ על הממשלה להחזיר אתכם. עכשיו. דע גם שחבריך הלוחמים הגיבורים עזבו את בתיהם. חלקם, לצערנו, אף הקריבו את חייהם בניסיון להציל אותך.

אלא שבממשלה יושבים שרים, ובהם המתיימרים להיקרא "מאמינים", המסרבים להחזיר אותך ב"מחיר גבוה", אף שמצוות פדיון השבויים היא מן הנעלות שבמצוות. לאלו שווה הכיסא יותר מהחיים שלך ושל שאר החטופים.

המאמר לקוח מתוך הספר "מר הפקרה - מורשתו של נוטש החטופים", ביוזמת פורום המשפחות להצלת החטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully