וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

133 עדיין בשבי: סיפורי הנשים, גברים, קשישים וילדים שנחטפו לעזה

עודכן לאחרונה: 13.4.2024 / 21:01

ברצועה נותרו עדיין 133 חטופים. וואלה! עם הסיפורים של הישראלים, שמשפחותיהם מייחלות לבשורה ולחזרתם הבטוחה הביתה

מתקפת הטרור של חמאס הובילה לחטיפתם של יותר מ-200 ישראלים ב-7 באוקטובר. הם הצטרפו לאורון שאול, הדר גולדין, אברה מנגיסטו והישאם א-סייד שמוחזקים בידי חמאס בשנים האחרונות. בשבועות הראשונים של המלחמה שוחררו 4 חטופות: יהודית ונטלי רענן, אזרחיות אמריקניות, וכן יוכבד ליפשיץ ונורית קופר.

ביום ה-49 למלחמה שוחררו עוד 13 ישראלים במסגרת הפעימה ראשונה ואלה שמותיהם: דורון כץ אשר ובנותיה אביב ורז, דניאל אלוני ובתה אמיליה, קרן מונדר ובנה אוהד מונדר יחד עם סבתו רותי. יפה אדר, מרגלית מוזס, חנה קציר, עדינה משה וחנה פרי. בפעימה הראשונה שוחררו גם 10 אזרחים תאילנדים ואזרח נוסף מהפיליפינים.

בפעימה השנייה שוחררו 13 ישראלים נוספים: הילה רותם, שרון אביגדורי ובתה נועם, מיה רגב, אמילי הנד, שירי וייס ובתה נוגה, האחים עלמה ונעם אור, עדי שוהם, ילדיה נווה ויהל והסבתא שושן. יחד איתם שוחררו בפעימה השנייה ארבעה אזרחים תאילנדים נוספים.

בפעימה השלישית שוחררו 14 ישראלים ושלושה אזרחים תאילנדים: אביגיל עידן, הגר ברודץ' וילדיה עופרי, יובל ואוריה, חן אלמוג גולדשטיין וילדיה אגם, גל וטל, אלמה אברהם, אביבה סיגל, רוני קריבוי והאחיות דפנה ואלה אליקים.

בפעימה הרביעית שוחררו 11 ישראלים ועוד שישה אזרחים תאילנדים: שרון קוניו וילדיה אמה ויולי, האחים סהר וארז קלדרון, האחים אור ויגיל יעקב, קרינה אנגל וילדיה מיקה ויובל והילד איתן יהלומי.

בפעימה החמישית שוחררו 10 ישראליות ושני אזרחים תאילנדים: דיצה היימן, תמי מצגר, עדה שגיא, מירב טל, אופליה רויטמן, נורלין (נטלי) באבאדילה, רימון קירשט, גבריאלה ליימברג, בתה מיה ואחותה של גבריאלה, קלרה מרמן.

בפעימה השישית שוחררו ילנה טרופנוב, אירנה טאטי, רעיה רותם, רז בן עמי, ירדן רומן, ליאת אצילי, מורן סטלה ינאי, ליאם אור, איתי רגב, אופיר אנגל, עמית שני וגלי טרשצ'נסקי.

בפעימה השביעית שוחררו מייה שם, עמית סוסנה, אילנה גריצווסקי, נילי מרגלית, עאישה אל-זאיידאנה, בילאל אל-זאיידנה, שני גורן וספיר כהן.

ב-1 בדצמבר הותר לפרסום כי חולצה גופתו של אופיר צרפתי שנחטף מהמסיבה ברעים.

ב-12 בדצמבר הותר לפרסום כי חולצו גופותיהם של עדן זכריה שנחטפה מהמסיבה ברעים ושל רס"ב זיו דדו שנפל והוכר עד לחילוץ גופתו כחלל צה"ל החטוף בידי ארגון טרור.

ב-15 בדצמבר הותר לפרסום כי כוחות צה"ל חילצו את גופתו של אליה טולדנו, בן 28, שנחטף מהמסיבה ברעים. בנוסף, חולצו גופותיהם של החיילים רון שרמן וניק בייזר.

ב-15 בדצמבר הותר לפרסום כי כוחות צה"ל הרגו בשוגג שלושה חטופים: יותם חיים ואלון שמריז מכפר עזה וסאמר פואד אל טלאלקה מחורה.

ב-3 בינואר הודיע צה"ל כי סהר ברוך נהרג במהלך ניסיון חילוץ כושל של כוחות מיחידה מיוחדת, אך טרם ברור אם נרצח על ידי מחבלי חמאס או נורה מירי כוחותינו.

ב-12 בפברואר חולצו פרננדו מרמן ולואיס הר משבי חמאס במבצע של צה"ל, שב"כ והימ"מ מדירה ברפיח שבדרום הרצועה.

ב-6 באפריל הותר לפרסום כי גופתו של אלעד קציר הובאה חזרה לישראל. לפי ההערכות, הוא נרצח בשבי בחודש ינואר.

אלה סיפוריהם של הישראלים, שגורלם אינו נודע, ומשפחותיהם רק מבקשות לקבל שביב מידע שיעורר תקווה לחזרתם הביתה בשלום:

נועה ארגמני ואבינתן אור

בני הזוג נועה ארגמני ואבינתן אור נחטפו מהמסיבה ברעים. משפחותיהם של השניים זיהו אותם בסרטון שחמאס פרסם. בסרטון ניתן לראות את נועה זועקת לעזרה בזמן שהיא על אופנוע כשמחבלי חמאס מחזיקים בה ולצידה בן זוגה אבינתן, שבו אחזו ארבעה מחבלים.

נועה ארגמני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נועה ארגמני שנחטפה לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אוהד יהלומי

אוהד יהלומי מקיבוץ ניר עוז נחטף לעזה יחד עם בנו איתן בן ה-12. בת שבע יהלומי, אשתו של אוהד, סיפרה כי כאשר המחבלים חדרו ליישוב הם ניסו לחטוף אותה ואת ילדיה בזמן שדהרו על אופנועים. "בזמן הנסיעה, עם התושייה הרבה שיש לה ושתי ילדות קטנות על הידיים, היא קפצה אבל לא הצליחה להציל את הבן שלה", סיפרה אמו של אוהד וסבתו של איתן. ב-27 בנובמבר שוחרר הבן איתן משבי חמאס ואביו אוהד נותר בעזה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אוהד יהלומי. באדיבות המשפחה
אוהד יהלומי שנחטף לעזה/באדיבות המשפחה

עודד ליפשיץ ועמירם קופר

יוכבד ועודד ליפשיץ, בני 85 ו-83 בהתאמה, נחטפו ביום המתקפה של מחבלי חמאס מניר עוז. ב-23 באוקטובר שוחררה יוכבד משבי חמאס, אך עודד עדיין נותר ברצועת עזה. נורית ועמירם קופר נחטפו אף הם מקיבוץ ניר עוז. נורית שוחררה מהשבי יחד עם יוכבד ועמיקם נותר ברצועת עזה.

יוכבד ועודד ליפשיץ. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יוכבד ליפשיץ שוחררה מהשבי, בעלה עודד ליפשיץ חטוף בעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ענבר היימן

ענבר היימן, בת 27 מחיפה, נחטפה ממסיבת הנובה ברעים. ביום יום, היא סטודנטית לתקשורת חזותית וגם אמנית גרפיטי מוכרת בסצנה העולמית והבינלאומית. כדי לעורר מודעות לחטיפה, משפחתה וחבריה השיקו קמפיין ארצי ובינלאומי עם הסלוגן freepink, ורתמו אמני גרפיטי בארץ בכל העולם לצייר על קירות וברשתות. למסיבה ברעים היא הגיעה בתפקיד "הלפרית", מתנדבת בצוות סיוע למבלים שחשים ברע וזקוקים לתמיכה. ב-16 בדצמבר הותר לפרסום כי ענבר נרצחה בשבי חמאס.

ענבר הימן. באדיבות המשפחה, עיבוד תמונה
ענבר הימן שנחטפה לעזה/עיבוד תמונה, באדיבות המשפחה

יאיר יעקב

מירב טל ובן זוגה יאיר יעקב נחטפו ביום המתקפה ב-7 באוקטובר מביתו של יאיר בקיבוץ ניר עוז. "היא הייתה איתנו בקשר כשהתחילו הטילים. אמרתי לה ולבן זוגה מיד להיכנס לממ"ד ולהיות בדממה כאילו שאתם לא בבית", סיפרה אחותה של מירב, קרן בלנק. "הודעות הוואטסאפ האחרונות של מירב הגיעו לידי וואלה!: "הם בתוך הבית. ירו לנו בחדר. הם בתוך הבית. תעזרו לי, יא יא (יאיר יעקב) פצוע. תתקשרו למשטרה". ב-27 בנובמבר שוחררו מהשבי בניו של יאיר, יגיל ואור. ב-28 בנובמבר שוחררה מירב טל מהשבי. ב-15 בפברואר הודיע קיבוץ ניר עוז כי יאיר נרצח ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בעזה.

יאיר יעקב. באדיבות המשפחה
יאיר יעקב נרצח וגופתו בעזה/באדיבות המשפחה

תמיר אדר

תמיר אדר נחטף לרצועת עזה יחד עם סבתו יפה. ב-5 בינואר הותר לפרסום כי תמיר נרצח ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בעזה. יפה אדר, תושבת ניר עוז, שוחררה בפעימה הראשונה של עסקת החטופים ב-24 בנובמבר.

תמיר אדר, בן 38 מניר עוז, נרצח במלחמת חרבות ברזל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמיר אדר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עפר קלדרון

בני משפחת קלדרון נחטפו לרצועת עזה. מדובר באב המשפחה עפר בן ה-50 ובניו סהר בת ה-16 וארז בן ה-12. יחד איתם נחטפו גם הסבתא כרמלה דן ונויה בת ה-13, נערה בעלת צרכים מיוחדים. מאוחר יותר זוהו גופותיהן של כרמלה ונויה והן הובאו לקבורה. ב-27 בנובמבר שוחררו האחים סהר וארז. האב עפר נותר בשבי חמאס.

שחרור חטופים משבי חמאס, 27 בנובמבר 2023. ללא, צילום מסך
האחים קלדרון בשחרורם מהשבי/צילום מסך, ללא

דניאלה גלבוע

דניאלה גלבוע נחטפה במתקפת חמאס ב-7 באוקטובר. "דניאלה צריכה להיות פה היום. לא מחר. זו אחריות של הממשלה להחזיר אותה", אמרה אחותה אורלי. המשפחה יודעת להגיד שדניאלה חטופה על סמך סרטון שהופץ ברשת\ שבו ניתן לראות את ראשה ואת הקוקו שלה.

דניאלה גלבוע, זמרת המוחזקת בשבי חמאס. באדיבות המשפחה
דניאלה גלבוע שנחטפה לעזה/באדיבות המשפחה

אגם ברגר

אגם ברגר בת 20. היא זוהתה בסרטון טלגרם שפרסם ארגון הטרור חמאס, שבו היא נראית מובלת לרכב, לבושה בפיג'מה. כמה רגעים לפני כן עוד הספיקה להתקשר לאבא שלה, שלומי, ולומר שיש שם יריות.

פרוייקט חטופים - אגם ברגר. וואלה, מערכת וואלה!
אגם ברגר שנחטפה לעזה/מערכת וואלה!, וואלה

אלמוג מאיר ז'אן

אלמוג מאיר ז'אן, בן 21 מאור יהודה, נחטף במסיבת הטבע ברעים. הוא היה חייל משוחרר שהיה אמור למחרת המסיבה להתחיל לעבוד בחברת תקשורת גדולה. באותו בוקר הספיק להתקשר לאמו אורית וסיפר לה שסגרו את המסיבה כי יש טילים ויריות סביבו. הוא הספיק לומר לה שהוא אוהב אותה ומאז ניתק הקשר.

אלמוג מאיר ז'אן. באדיבות המשפחה
אלמוג מאיר ז'אן שנחטף לעזה/באדיבות המשפחה

דרור אור

דרור אור נחטף יחד עם ילדיו עלמה ואור ועם בן הדוד ליאם מקיבוץ בארי. בפעימה השנייה שוחררו הילדים עלמה ואור ובפעימה השישית שוחרר ליאם. דרור נותר בשבי, אם המשפחה יונת נרצחה.

דרור אור שנחטף לעזה. באדיבות המשפחה
דרור אור/באדיבות המשפחה

משפחת לויתן

12 מבני משפחת לויתן, שניים מנחל עוז ו-10 מקיבוץ בארי, נלקחו בשבי באותה שבת שחורה ב-7 באוקטובר ביניהם היו יהודית ונטלי רענן, שהיו החטופות הראשונות ששוחררו משבי חמאס.

הרש גולדברג-פולין

הרש גולדברג פולין, צעיר בן 23 שהיה במסיבת הטבע ברעים, נחטף על ידי חמאס ונפצע קשה מפגיעת רימון. אביו של הרש, ג'ון, סיפר על הרגעים האחרונים שבהם היה בקשר עם בנו. "שמענו שיש אזעקות והבנו שמשהו קשה קרה. בשמונה בבוקר קיבלנו ממנו הודעה ובה כתב 'אני אוהב אתכם' ועשר דקות אחר כך הוא שלח עוד הודעה וכתב 'אני מצטער'".

הרש גולדברג-פולין שנחטף לרצועת עזה. באדיבות המשפחה
הרש גולדברג-פולין שנחטף לעזה/באדיבות המשפחה

לירי אלבג

לירי אלבג בת ה-18 נחטפה בבוקר 7 באוקטובר. אמה שירה סיפרה כי הספיקה לקבל ממנה הודעה אחרונה בקבוצה המשפחתית ובה כתבה כי ירו עליה וכי היא לא נפגעה, אך מאז לא שמעו ממנה דבר. רק מאוחר יותר באותו ערב הם מצאו סרטון שהופץ בטלגרם ובו זיהו את בתה על ג'יפ בדרכה לרצועת עזה.

אברהם מונדר

קרן מונדר, בנה אוהד והוריה רותי ואברהם נחטפו מקיבוץ ניר עוז. קרן מונדר ובנה אוהד נסעו ביום שבת לבקר את הסבא וסבתא רותי ואברהם מונדר, שניהם בני יותר מ-70, ונפלו בשבי יחד איתם. בפעימה הראשונה של עסקת החטופים, שבה שוחררו 13 ישראלים, הושבו לישראל קרן, אוהד והסבתא רותי. אברהם נותר בשבי בעזה.

עומר שם טוב

עומר שם טוב, בן 21 מהרצליה, נחטף לעזה בזמן שהיה במסיבת הטבע ברעים. הוא תכנן לטוס עם חברים לפסטיבל באמסטרדם שבוע לאחר הטבח ב-7 באוקטובר. בסרטון האחרון נראה עומר כשהוא קשור ברכב לצד חבריו, איתי ומאיה.

סשה טרופנוב

סשה טרופנוב נחטף לרצועת עזה עם בת זוגו ספיר כהן, אמו לנה וסבתו אירנה. אביו ויטלי נרצח על ידי מחבלי חמאס בעת שחדרו לקיבוץ ניר עוז. ב-29 בנובמבר שוחררו ילנה טרופנוב והסבתא אירנה משבי חמאס. ב-30 בנובמבר שוחררה ספיר כהן מהשבי.

סשה טרופנוב ובת זוגו ספיר כהן שנחטפו לעזה במתקפת הטרור של חמאס, תאריך ה- 7 באוקטובר 2023. באדיבות המשפחה
סשה טרופנוב ובת זוגו ספיר כהן שנחטפו לעזה/באדיבות המשפחה

האחים יוסי ואלי שרעבי

שני האחים יוסי ואלי שרעבי גרו זה לצד זה בקיבוץ בארי. רעייתו של אלי, ליאן, יחד עם שתי בנותיהם נויה ויהל נרצחו באכזריות ואלי מוגדר נעדר. האח יוסי נחטף לעזה בעוד שרעייתו הצליחה להציל את בנותיהם ו-7 אזרחים נוספים. ב-16 בינואר הותר לפרסום כי יוסי אינו בין החיים וגופתו מוחזקת בעזה. ב-9 בפברואר הודיע צה"ל כי שרעבי נהרג בוודאות גבוהה כתוצאה מתקיפות צה"ל.

יוסי שרעבי שנחטף לעזה. ללא, אתר רשמי
יוסי שרעבי שגופתו מוחזקת בעזה/אתר רשמי, ללא

עומר ונקרט

עומר ונקרט נחטף לרצועת עזה על ידי מחבלי חמאס בעת שהיה במסיבת הטבע ברעים. אמו ניבה דורשת לשחררו: "חוטפים לי את הלב יום אחרי יום. לא עוד סלקציה בהיסטוריה של העם היהודי. לא עוד סלקציה בהיסטוריה העולמית. שחררו את הילדים! שחררו את עומר".

עומר ונקרט שנחטף לעזה. ללא, אתר רשמי
עומר ונקרט שנחטף לעזה/אתר רשמי, ללא

שירי ביבס וילדיה אריאל וכפיר

שירי ביבס מקיבוץ ניר עוז נחטפה יחד עם ילדיה אריאל בן ה-4 וכפיר, תינוק בן חצי שנה בלבד. הבעל ירדן עדיין מוגדר נעדר.

שירי ביבס וילדיה אריאל וכפיר שנחטפו לעזה. הבעל ירדן מוגדר נעדר. ללא, אתר רשמי
שירי ביבס וילדיה כפיר ואריאל שנחטפו לעזה/אתר רשמי, ללא

צחי עידן

סיפורו של צחי עידן הוצג לעיני כל בשידור חי בפייסבוק שקיימו מחבלי חמאס מבית המשפחה בנחל עוז. המחבלים רצחו את בתו של צחי, מעיין בת ה-18, והחזיקו את שאר בני המשפחה כבני ערובה בתוך הבית. בשלב מסוים, נטשו המחבלים את הבית וחטפו את צחי.

נעמה לוי

נעמה לוי, בת 19 מרעננה, נחטפה ב-7 באוקטובר. בסרטון שהתפרסם באותה שבת שחורה נראתה נעמה כשהיא חבולה ומפוחדת בשבי חמאס. חברותיה סיפרו עליה כי היא חברה חזקה שעומדת על שלה ושתמיד יודעת לעלות חיוך על פניהן.

נעמה לוי מרעננה שנחטפה לעזה ממסיבת הטבע ברעים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נעמה לוי שנחטפה לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קרינה ארייב

קרינה ארייב, בת 19, נחטפה בעת הפשיטה של מחבלי חמאס לשטח ישראל

קרינה ארייב שנחטפה לעזה. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, אתר רשמי
קרינה ארייב שנחטפה לעזה/אתר רשמי, מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

גיא אילוז

גיא אילוז, מוזיקאי צעיר ומבטיח, נחטף מפסטיבל "נובה" ומאז מוחזק בשבי חמאס. בין היתר הוא כותב שירים, מנגן בגיטרה ועובד כאיש סאונד בהופעות של שלום חנוך ולהקת היהודים.

אוהד בן עמי

אוהד ורז בן עמי נחטפו מביתם בקיבוץ בארי ביום השבת השחורה ב-7 באוקטובר. תמונתו של אוהד הופצה בחשבונות טלגרם כשרואים אותו עם חולצה קרועה בעת שמחבלי חמאס אוחזים בו. אשתו רז שוחררה מהשבי ב-29 בנובמבר.

אוהד בן עמי שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אוהד בן עמי שנחטף לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קית' סיגל

אביבה סגל, גננת בת 62, נחטפה ביום מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר יחד עם בן זוגה קית'. אביבה שוחררה מהשבי ב-26 בנובמבר.

רומי גונן

רומי גונן, צעירה בת 23 שהייתה במסיבת הטבע ברעים, נחטפה לעזה. אמה מירב הפצירה בממשלה להביא לשחרור החטופים. "הסבלנות שלנו פקעה. אנחנו פונים לממשלת ישראל - אנחנו אזרחים של מדינת ישראל, הציפייה שלנו היא שהמדינה תדאג לנו, שתדאג לאהובים שלנו, שתבטיח את הביטחון שלהם".

טל שוהם

טל שוהם נחטף מבארי יחד עם אשתו עדי, ילדיו נווה בן ה-8 ויהל בת ה-3, הסבתא שושן, הדודה שרון ובת הדודה נועם בת ה-12. כל משפחתו שוחררה משבי חמאס ב-25 בנובמבר וטל נותר ברצועת עזה בידי המחבלים.

טל שוהם. ללא, אתר רשמי
טל שוהם שנחטף לעזה/אתר רשמי, ללא

דוד קוניו

משפחת קוניו נחטפה לעזה על ידי מחבלי חמאס מביתם בקיבוץ ניר עוז. מדובר בשרון אלוני קוניו, בעלה דוד קוניו והתאומות של בני הזוג אמה ויולי, בנות 3 בלבד. דניאל אלוני, אחותה של שרון, שוחררה מהשבי יחד עם בתה אמיליה בת ה-6 ב-24 בנובמבר. שרון והבנות אמה ויולי שוחררו ב-27 בנובמבר. אב המשפחה דוד נותר בשבי חמאס.

שרון אלוני-קוניו, בעלה דוד קוניו ובנותיהן התאומות אמה ויולי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דוד ושרון קוניו יחד עם בנותיהן אמה ויולי שנחטפו לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רונן אנגל

ארבעת בני משפחת אנגל נחטפו מביתם שבקיבוץ ניר עוז בעוטף עזה. הבעל רונן, אשתו קרינה והבנות מיקה בת ה-18 ויובל בת ה-11. ב-27 בנובמבר שוחררו מהשבי קרינה והבנות מיקה ויובל. אב המשפחה רונן נותר בשבי חמאס ןב-1 בדצמבר קיבלה המשפחה הודעה כי רונן נרצח בשבי.

משפחת אנגל - הבעל רונן, אשתו קרינה והבנות מיקה ויובל. באדיבות המשפחה
רונן אנגל עם אשתו קרינה והבנות מיקה ויובל שנחטפו לעזה/באדיבות המשפחה

יגב בוכשטב

רימון קירשט ובעלה יגב בוכשטב נחטפו מדירתם בקיבוץ נירים בבוקר מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר. ב-30 באוקטובר פרסם חמאס סרטון של שלוש חטופות ובו נראתה גם קירשט. ב-28 בנובמבר שוחררה קירשט מהשבי בעזה ויגב נותר בידי חמאס.

רימון קירשט ובעלה יגב בוכשטב. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רימון קירשט ויגב בוכשטב שנחטפו לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

איתי חן

איתי חן, חייל בן 19, נחטף לעזה בפרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר. ב-12 במרץ הוכרז חן על ידי צה"ל כחלל שחטוף בידי ארגון טרור. הרב הראשי הצבאי קבע את מותו. לאחר בחינה של כלל הממצאים ועל בסיס מידע מהימן.

החייל איתי חן. באדיבות המשפחה
החייל איתי חן/באדיבות המשפחה

אנדריי קוזלוב

אנדריי קוזלוב, בן 27, עלה לארץ מרוסיה. הוא חי עם חברים מפרויקט מסע שבו השתתף. בשבת השחורה של 7 באוקטובר עבד אנדריי כמאבטח בפסטיבל ברעים. קוזלוב הספיק לשלוח הודעות לחבריו שאין לו לאן לברוח והקשר עמו ניתק בשעה 09:00. שלושה שבועות לאחר מכן, משפחתו עודכנה כי הוא נחטף לעזה.

טל חיימי

טל חיימי, בן 41 מקיבוץ ניר יצחק, נחטף לעזה ביום המתקפה של חמאס ב-7 באוקטובר בעת שנלחם כחלק מכיתת הכוננות. ב-13 בדצמבר קיבלה המשפחה הודעה כי טל נרצח בשבי.

טל חיימי שנחטף לעזה. באדיבות המשפחה
טל חיימי/באדיבות המשפחה

אביתר דוד

אביתר דוד, בן 23 מכפר סבא, נחטף לעזה ביום מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר.

אביתר דוד שנחטף לעזה. באדיבות המשפחה
אביתר דוד/באדיבות המשפחה

אביב אצילי

ליאת ואביב אצילי מקיבוץ ניר עוז נחטפו לרצועת עזה בבוקר המתקפה של חמאס ב-7 באוקטובר. ליאת, מורה להיסטוריה ואזרחות ומחנכת בבית ספר של יישובי העוטף הסתגרה בממ"ד. אביב, מנהל המוסך והמסגרייה של ניר עוז, קפץ עם כיתת הכוננות כדי להגן על הקיבוץ. ליאת שוחררה מהשבי ב-29 בנובמבר. ב-30 בנובמבר התבשרה משפחת אצילי כי אביב נרצח במתקפה ב-7 באוקטובר.

ליאת ואביב אצילי שנחטפו לעזה. באדיבות המשפחה
ליאת ואביב אצילי/באדיבות המשפחה

עמרי מירן

עמרי מירן נחטף מביתו בנחל עוז לעיני משפחתו. אשתו לישי לביא הספיקה להגיד לו: "אני אוהבת אותך, אנחנו מחכות לך, אל תהיה גיבור". ברגע שלקחו אותו, רוני בת השנתיים ניסתה לרוץ אחרי אביה וצעקה "אני רוצה את אבא שלי". מאז, מדי לילה לפני השינה, רוני בקולה המתוק מאחלת לאביה: "לילה טוב אבא. אנחנו אוהבות אותך, אנחנו מתגעגעות אליך, אנחנו מחכות לך".

עמרי מירן שנחטף לעזה. נועה שרביט, אתר רשמי
עמרי מירן/אתר רשמי, נועה שרביט

אלכס דנציג

אלכס דנציג, בן 75 מניר עוז, היה בקשר עם יובל בנו עד השעה 08:15 ביום שבת של 7 באוקטובר. בשיחתם אמר לבנו שהוא שומע רעשים של פיצוצים ויריות, ונראה שחדרו מחבלים. מהשעה 09:00 הטלפון של אלכס כבר לא היה זמין, וממידע שהעביר השב"כ למשפחה, על פי איכון הטלפון של אלכס, נראה כי בשעה 10:30 הוא כבר היה ברצועת עזה. בשעה 18:00 באותו יום שבת, צה"ל הגיע לביתו של אלכס, כאשר הבית היה ריק מאדם ונראה שלא היו בו סימני חבלה. אלכס חולה לב וצריך לקחת תרופות חיוניות על בסיס יומי.

אלכס דנציג שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלכס דנציג שנחטף לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אריה זלמנוביץ'

אריה זלמנוביץ', בן 85, הוא דמות אגדית בקיבוץ ניר עוז. מדי יום נהג אריה לשוחח עם בנו בשעה 18:30. בבוקר השבת השחורה ב-7 באוקטובר, אריה נחטף לעזה. הוא הספיק לדבר עם בנו בשעה 09:25 ולעדכן שיש מחבלים בקיבוץ ומאז ניתק עמו הקשר. ב-1 בדצמבר נודע כי זלמנוביץ' נרצח בשבי.

אריה זלמנוביץ' שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אריה זלמנוביץ' שנחטף לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

איציק אלגרט

איציק אלגרט, בן 68, נחטף לעזה על ידי מחבלי חמאס מביתו בקיבוץ ניר עוז. כשהמחבלים פרצו לקיבוץ, איציק נפצע בידו וברח לממ"ד. הוא התקשר לאחיו דני, ששמע כיצד המחבלים פורצים לממ"ד וחוטפים את איציק הפצוע.

איציק אלגרט שנחטף לעזה. באדיבות המשפחה
איציק אלגרט שנחטף לעזה/באדיבות המשפחה

אורן גולדין

אורן גולדין, בן 33 מקיבוץ ניר יצחק, נחטף יחד עם שלושה מחברי כיתת הכוננות של קיבוץ ניר יצחק בעת שיצא מביתו כדי להגן על הקיבוץ מפני מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר.

אורן גולדין ז"ל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אורן גולדין שנחטף לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מיה גורן

מיה גורן, בת 56 מקיבוץ ניר עוז, נחטפה ביום מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר. בעלה אבנר נרצח בידי המחבלים. לאחר שעדכנה את בנה, נותק עמה הקשר. כעבור כמה ימים אוכן הטלפון שלה ברצועת עזה ומשפחתה קיבלה את הבשורה כי היא חטופה. ב-1 בדצמבר קיבלה ההודעה משפחתה כי מיה נרצחה בשבי.

מיה גורן נחטפה לעזה, בעלה אבנר נרצח. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מיה גורן שנחטפה לעזה, בעלה אבנר נרצח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דורון שטיינברכר

דורון שטיינברכר, בת 40, נחטפה מקיבוץ כפר עזה. היא אחות וטרינרית. היא הספיקה לכתוב למשפחתה בוואטסאפ, רגע לפני שהמחבלים חטפו אותה: "חטפו אותי, חטפו אותי, חטפו אותי" כשברקע נשמעים מחבלים צורחים.

דורון שטיינברכר שנחטפה לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דורון שטיינברכר שנחטפה לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גל וטל גולדשטיין שנחטפו לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גל וטל גולדשטיין שנחטפו לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גלי וזיו ברמן

גלי וזיו ברמן, אחים תאומים זהים בני 26, נחטפו מביתם בכפר עזה לשטח רצועת עזה ביום מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר. הקשר האחרון עם התאומים היה בהודעות וואטסאפ בשעה 10:30 בבוקר. כל אחד דיווח שהוא בממ"ד בביתם ושהוא נעול אך לאחר מכן ניתק הקשר. המשפחה התבשרה שככל הנראה התאומים נחטפו לעזה.

גלי וזיו ברמן שנחטפו לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גלי וזיו ברמן שנחטפו לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אורי דנינו

אורי דנינו, בן 25, נחטף לעזה מהמסיבה ברעים. הוא היה אמור להתחיל ללמוד תואר ראשון ולעבור לגור עם בת זוגו ליאל. דנינו ברח מפסטיבל הנובה. לאחר שהסתתר מהמחבלים שחדרו לאזור הוא החליט באומץ רב לחזור למתחם הפסטיבל על מנת להציל אנשים נוספים ואז נחטף.

אורי דנינו שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אורי דנינו שנחטף לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תמיר נמרודי

רב"ט תמיר נמרודי נחטף מבסיס מת"ק עזה ביום מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר. נמרודי חגג את יום הולדת ה-19 בשבי בעזה. אביו אלון נחשף לתיעוד החטיפה שלו לרצועה באותו היום. "הוא חייל בחיל חינוך שהתאהב בתחום הזה והרים את התחום ביחידה. הוא חייכן וחברותי".

החייל תמיר נמרודי שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
החייל תמיר נמרודי שנחטף לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אוריאל ברוך

אוריאל ברוך, בן 35 ואב לשניים, השתתף במסיבה ברעים ונחטף משם על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר. אחיו רועי סיפר כי ראו אותו בסרטון של חמאס כשהוא שוכב על הקרקע ליד צומת מפלסים. "ראו שהחבר נורה למוות ולא היה ברור מה מצבו של אחי", סיפר רועי. "בהמשך הצבא אמר שסיכוי גבוה שהוא חטוף. אבל הצבא לא נותן פרטים ולא מסביר לנו איך הגיע המידע". ב-26 במרץ 2024 נודע כי ברוך נרצח וגופתו מוחזקת בשבי חמאס בעזה.

אוריאל ברוך שנחטף לעזה. באדיבות המשפחה
אוריאל ברוך שנחטף לעזה/באדיבות המשפחה

איתי סבירסקי

איתי סבירסקי, בן 38 מתל אביב, ביקר את בני משפחתו בקיבוץ בארי בשבת השחורה ונחטף לרצועת עזה. הוריו של איתי, אורית ורפי סבירסקי, נרצחו על ידי המחבלים. ב-16 בינואר הותר לפרסום כי איתי נרצח בשבי חמאס וגופתו מוחזקת בעזה.

איתי סבירסקי שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
איתי סבירסקי שנחטף לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יוסף וחמזה אל-זאיידנה

עיישאה אלזיאדנה, בת 17, מכפר בפזורה הבדואית סמוך לרהט, נחטפה יחד עם אביה יוסף והאחים שלה בילאל וחמזה בבוקר השבת השחורה ב-7 באוקטובר. עייאשה עבדה עם אביה ושני האחים ברפת בקיבוץ חולית כשמחבלי חמאס חטפו את הארבעה לעזה. בתחילה חשבו במשפחה שהם נרצחו, אך בצה"ל הראו להם סרטון ובו הם נראים בעזה לצד המחבלים. ב-30 בנובמבר שוחררו עייאשה ובילאל מהשבי.

אלון אהל

אלון אהל, בן 22, נחטף לעזה לאחר שבילה בפסטיבל הנובה ברעים. במהלך המתקפה הרצחנית של מחבלי חמאס, הוא וחבריו הצליחו להדוף רימונים שנזרקו לתוך המיגונית שבה הסתתרו עד שהמחבלים תפסו אותו. אהל אהב לנגן בפסנתר והוריו מחכים שיחזור הביתה.

אלון אהל שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלון אהל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רון בנימין

רון בנימין, בן 53 נשוי ואב לשניים, יצא מביתו ברחובות לרכב על אופניים בבארי ביום המתקפה ב-7 באוקטובר. כמה דקות לאחר שהגיע למקום, החלו האזעקות והוא שלח לבתו שי הקלטות שבהן הוא מספר שיש אזעקות ושהוא נמצא בעוטף עזה. "אני חוזר הביתה", הוא כתב. הוא עלה על הרכב והחל לנסוע צפונה וליד קיבוץ מפלסים הוא נתפס על ידי חוליית מחבלים. במשך 56 ימים הוא הוגדר כנעדר וב-2 בדצמבר קיבלה משפחתו הודעה כי הוא נחטף.

רון בנימין, חטוף בעזה. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, אתר רשמי
רון בנימין/אתר רשמי, מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

מוחמד אלאטראש

אחרי חודשיים של מלחמה, משפחתו של מוחמד אלאטרש בן ה-40 מהיישוב הבדואי סעווה בנגב קיבלה הודעה על כך כי מוחמד חטוף ברצועת עזה. אלטארש נשוי לשתי נשים ויש לו 13 ילדים.

מישל ניסנבאום

אחרי חודשיים למלחמה, מישל ניסנבאום משדרות, שהוגדר נעדר מאז מתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, מוגדר כעת כחטוף. משפחתו של ניסנבאום בן ה-59 עודכנה על כך לאחר שמאז המתקפה נותק עמו הקשר באזור מפלסים. מישל הוא אב לשתי בנות המתגורר בשדרות בשנים האחרונות.

מישל ניסנבאום. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מישל ניסנבאום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עידן שתיוי

עידן שתיוי, בן 28, נחטף מהמסיבה ברעים. הוא צלם חובב וסטודנט באוניברסיטת רייכמן. הוא הצליח לברוח ברכב שבו נהג עד שנקלע למארב של מחבלים. חבריו נרצחו במתקפה והוא נחטף לרצועת עזה. עידן עמד בפני בפרק חדש בחייו, מגורים משותפים עם בת זוגו סתיו והם אימצו יחד כלב.

עידן שתיוי שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עידן שתיוי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שלומי זיו

שלומי זיו, בן 43, עבד כמאבטח בפסטיבל נובה ברעים. הוא נחטף לעזה על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר. בבוקר האירוע התקשרה אליו אחותו רויטל ושמעה אותו בטלפון רץ ומתנשף. הוא הספיק להגיד לה שהוא יחזור אליה אך השיחה נותקה.

שלומי זיו שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שלומי זיו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שגב כלפון

שגב כלפון, בן 26 מדימונה, ברח מפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר יחד עם חברו הטוב אסף. המחבלים הבחינו בו בכביש 232 וחטפו אותו. יש לו שני אחים ובמשך שנים עבד במאפייה המשפחתית עד שהחליט לצאת לדרך עצמאית בשוק ההון.

שגב כלפון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שגב כלפון שנחטף לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אור לוי

אור לוי נסע עם אשתו עינב למסיבה ברעים. עינב נרצחה ואור נחטף לרצועת עזה. בבית מחכה לו בנו אלמוג, בן שנתיים בלבד, שמאז לא מפסיק לקרוא להם בלילות ומבקש שהם יחזרו הביתה.

אור לוי נחטף, אשתו עינב נרצחה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עינב נרצחה, בעלה אור נחטף לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גיא גלבוע דלאל

גיא גלבוע דלאל נסע עם אחיו גל למסיבת הטבע ברעים. גיא, בן 22, נחטף לעזה בעוד גל הצליח לברוח. גיא הוא אחיינה של טל גלבוע, יועצת רה"מ לענייני בעלי חיים.

גיא גלבוע דלאל שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גיא גלבוע דלאל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יוסף חיים אוחנה

יוסף חיים אוחנה, בן 23, בילה בפסטיבל נובה עם חבר ובבוקר שבת, במתקפת הטרור על שטח הפסטיבל, שניהם החלו לעזור לפצועים בשטח והעבירו אותם לחובשים ולאמבולנסים. הם ניסו לרוץ לכיוון הכביש המרכזי אבל אז הגיעו הטילים. יוסף חיים רץ שמאלה והחבר רץ ימינה והסתתר מתחת למכונית. החבר נפגע מהטיל והספיק לראות את יוסף חיים מציץ מאחורי המכונית שמאחוריה הוא התחבא. אחר כך הוא לא ראה אותו יותר.

יוסף חיים אוחנה שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יוסף חיים אוחנה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

איתן מור

איתן מור עבד כמאבטח במסיבת הטבע ברעים בשבת השחורה של 7 באוקטובר. במשך שבוע וחצי הוא הוגדר נעדר עד שבצבא הודיעו למשפחתו כי הוא חטוף ברצועת עזה.

איתן מור שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
איתן מור שנחטף לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מקסים הרקין

מקסים הרקין, בן 35 מטירת הכרמל, מתגורר עם אמו ואח קטן בן 11. הוא גם אב בעצמו לילדה בת 3. הוא הגיע לפסטיבל נובה ברעים ותכנן להגיע לכמה שעות. כשהמטח הראשון החל הוא ניסה לצאת מאזור המסיבה ובשעה 07:12 הוא שלח הודעה לאמו כי הכול בסדר וכתב לה: "אני אוהב אותך". לאחר מכן התברר כי הוא נחטף לרצועת עזה.

מקסים הרקין שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מקסים הרקין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אליה כהן

אליה כהן נסע עם בת זוגו זיו, שעמה תכנן להתחתן, למסיבת הטבע ברעים. השניים נקלעו לירי מחבלי חמאס. זיו הצליחה להינצל, אך אליה, תושב צור הדסה, נחטף לרצועת עזה.

אליה כהן שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אליה כהן שנחטף לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אלכס לובנוב

אלכס לובנוב, בן 32, נחטף לעזה לאחר שעבד כמנהל בר בפסטיבל הנובה ברעים. בשיחה האחרונה עם אשתו מיכל הוא סיפר לה שהוא בורח מאש המחבלים ומאז ניתק עמו הקשר. אלכס, אב לילד בן שנתיים וילד נוסף בדרך, הוא חובב טיולי ג'יפים ומתנדב בעמותת ידידים.

אלכס לובנוב שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלכס לובנוב שנחטף לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אלקנה בוחבוט

אלקנה בוחבוט, בן 34, עבד בפסטיבל הנובה ברעים כשנחטף על ידי מחבלי חמאס לרצועת עזה. הוא הספיק להתקשר לאמו ולספר לה שהוא עוזר לפנות פצועים. בבית מחכים לו גם אשתו ובנו בן ה-3.

אלקנה בוחבוט שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלקנה בוחבוט/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אליקים ליבמן

אליקים משה ליבמן, בן 23, עבד כמאבטח בפסטיבל נובה. לאחר חדירת המחבלים הוא חילץ פצועים עם טרקטורון והרחיק אותם לשטח בטוח. תוך כדי ניסיונות החילוץ, אליקים וחבריו היו תחת מטח יריות מסיבי ומאז נותק הקשר. אליקים הוא בנו של אליהו ליבמן, ראש מועצת קריית ארבע.

אליקים ליבמן שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אליקים ליבמן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חנן יבלונקה

חנן יבלונקה נסע לבלות במסיבה ברעים ונחטף על ידי מחבלי חמאס לרצועת עזה.

חנן יבלונקה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חנן יבלונקה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רום ברוסלבסקי

רום ברוסלבסקי, בן 19 מגבעת זאב, היה אחד המאבטחים בפסטיבל נובה ב-7 באוקטובר. רום היה אחד מהאנשים שסייעו לחלץ פצועים עד שמחבלי חמאס חטפו אותו לרצועת עזה.

רום ברוסלבסקי שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רום ברוסלבסקי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עדן ירושלמי

עדן ירושלמי, בת 24 מתל אביב, בילתה עם חברות בפסטיבל נובה ברעים. כשהמחבלים פרצו לפסטיבל, היא התקשרה לאחותה הגדולה שני, שהסתגרה בממ"ד בבית אמה יחד עם האחות הצעירה מאי. במשך 4 שעות הן היו איתה על הקו ואז היה שקט. עדן נחטפה לרצועת עזה על ידי מחבלי חמאס.

עדן ירושלמי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עדן ירושלמי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עמית בוסקילה

עמית בוסקילה, בן 28, נחטפה מהמסיבה ברעים. היא הספיקה לנהל שיחה עם דוד שלה לפני שנותק עמה הקשר ואמרה: "אני אוהבת אתכם". הדוד שמעון נשאר על הקו ושמע קולות ירי וקריאות בערבית. היא בעלת עסק לסטיילינג ועובדת כמלבישה, היא בשלנית בחסד ולאחרונה הגיעה לשלבים מתקדמים בתוכנית בישול פופולרית שאמורה הייתה להצטלם בקרוב.

עמית בוסקילה שנחטפה לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עמית בוסקילה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בר קופרשטיין

בר אברהם קופרשטיין עבד כמאבטח בפסטיבל נובה ברעים. בזמנו הפנוי התנדב כחובש. כשהחל הירי של מחבלי חמאס, בר נשאר לעזור בפינוי המשתתפים ונתן טיפול ראשוני. משפחתו של בר זיהתה אותו בסרטון שפורסם על ידי חמאס.

בר קופרשטיין שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בר קופרשטיין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ארבל ודולב יהוד ובן זוגה של ארבל, אריאל קוניו

דולב יהוד בן ה-35 ואחותו ארבל בת ה-29 נחטפו מקיבוץ ניר עוז. יחד איתם נחטף בן זוגה של ארבל, אריאל קוניו, קרוב משפחתם של דניאל ושרון אלוני-קוניו. מאז חטיפתו של דולב, ילדה אשתו סיגי את ילדתם הרביעית.

ארבל יהוד ובן זוגה אריאל קוניו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ארבל יהוד ובן זוגה אריאל קוניו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כרמל גת

כרמל גת בת ה-39 נחטפה לרצועת עזה יחד עם קרובת משפחתה ירדן רומן. ירדן שוחררה באחת מהפעימות במסגרת העסקה לשחרור החטופים. כרמל היא מרפאה בעיסוק, פעילה לזכויות אדם ומתוארת על ידי כל אוהביה כחברת-נפש קרובה. החיוך שלה קורן ומאיר מכל תמונה.

כרמל גת שנחטפה לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כרמל גת שנחטפה לעזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ג'ודי ווינשטיין וגדי חגי

ג'ודי ווינשטיין בת ה-70 וגדי חגי בן ה-72 נחטפו מקיבוץ ניר עוז. בתם איריס שמעה בשיחת טלפון שהם מסתררים ושגדי נפצע ואחר כך איבדה את הקשר איתם. השניים נתקלו בחוליית מחבלים שירתה בהם ולקחה אותם לעזה. ב-22 בדצמבר הותר לפרסום כי גדי נרצח בבוקר המתקפה ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בידי מחבלי חמאס בעזה. ב-28 בדצמבר הותר לפרסום כי גם ג'ודי נרצחה בשבת השחורה וגם גופתה מוחזקת בעזה.

ג'ודי ווינשטיין וגדי חגי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ג'ודי ווינשטיין וגדי חגי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמילי דמארי

אמילי דמארי, בת 27, נחטפה לרצועת עזה מביתה שבקיבוץ כפר עזה. אמילי מוחזקת על ידי ארגון הטרור חמאס ולא ידוע מה עלה בגורלה.

אמילי דמארי שנחטפה לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אמילי דמארי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ליאור רודאיף

ליאור רודאיף, בן 61, נחטף מניר יצחק לעזה. בשבת השחורה של 7 באוקטובר הספיק ליאור להכין כוס קפה לו ולאישתו לפני שיצא להילחם על הקיבוץ. לפני שאבד הקשר עם ליאור, הוא דיווח שנפצע ומסר שהוא אוהב את כולם. משפחתו אומרת ש"כוס הקפה שהכין עדיין מחכה לו על השיש במטבח".

ליאור רודאיף שנחטף לעזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ליאור רודאיף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חללים ואזרחים שגופותיהם בידי מחבלי חמאס בעזה

  • אל"ם אסף חממי, בן 41 מקריית אונו, מפקד חטיבה דרומית באוגדת עזה, חלל צהל חטוף בידי מחבלי חמאס.
  • סמ"ר תומר יעקב אחימס, בן 20, מלהבים, קשר מפקד חטיבה, חלל צה"ל חטוף בידי חמאס.
  • סמל קיריל ברודסקי, בן 19, מרמת גן, חפ"ק מפקד חטיבה, חלל צה"ל חטוף בידי חמאס.
  • סמל שקד דהן, בן 19, מעפולה, לוחם בגדוד 77, חטיבה 7, חלל צה"ל חטוף בידי חמאס.
  • סמ"ר שי לוינסון, בן 19, מגבעת אבני, לוחם בגדוד 77, חטיבה 7, חלל צה"ל חטוף בידי חמאס.
  • רס"ל רן גואילי ז"ל, לוחם יס"מ נגב במחוז הדרומי של המשטרה, חלל חטוף בידי חמאס.
  • גופתו של סמל עוז דניאל, בן 19 מכפר סבא, לוחם בגדוד 77 בחטיבה 7, חלל צה"ל חטוף בידי חמאס.
  • סמל איתי חן, בן 19 מנתניה, לוחם בגדוד 75 בחטיבה 7, חלל צה"ל חטוף בידי חמאס.
  • סרן דניאל פרץ, בן 22 מיד בנימין, מפקד מחלקה בגדוד 77 בחטיבה 7, חלל צה"ל חטוף בידי חמאס.
  • גופתו של רביד כץ, אחיה של דורון כץ-אשר ששוחררה בפעימה ראשונה, נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של אביב אצילי, בעלה של ליאת אצילי ששוחררה מהשבי, נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתה של מיה גורן נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של אריה זלמנוביץ' נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של רונן אנגל, בעלה של קרינה ואביהן של מיקה ויובל ששוחררו מהשבי, נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של גיא אילוז נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתה של עופרה קידר נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של אליהו (צ'רצ'יל) מרגלית, אביה של נילי מרגלית ששוחררה מהשבי, נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של יונתן סמרנו נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של דרור קפלון נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של סהר ברוך נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של איתן לוי נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של טל חיימי נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתה של ענבר היימן נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של גדי חגי נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של אילן וייס נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של תמיר אדר נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של יוסי שרעבי נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של איתי סבירסקי נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של מני גודארד נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של יאיר יעקב נמצאת בידי מחבלי חמאס.
  • גופתו של אוריאל ברוך נמצאת בידי מחבלי חמאס.
סמל קיריל ברודסקי,סמ"ר תומר יעקב אחימס, סמל שקד דהן, חללי צה"ל שנפלו ב-7 באוקטובר 2023 ונמצאו חטופים בידי ארגון טרור.. דובר צה"ל
סמל קיריל ברודסקי,סמ"ר תומר יעקב אחימס, סמל שקד דהן, חללי צה"ל שנפלו ב-7 באוקטובר 2023 ונמצאו חטופים בידי ארגון טרור./דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully