וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם בתוך הבית, ירו לנו בחדר תעזרו לי. יא יא פצוע תתקשרו למשטרה"

11.10.2023 / 16:16

ההקלטות האחרונות של מירב טל מהוואטסאפ מספרות את סיפור החטיפה שלה ושל בן זוגה מקיבוץ ניר עוז בשבת האחרונה. בסרטון תעמולה אכזרי של החמאס, נראים השניים כשהם נחטפו ואכן המשפחה קיבלה אישור מצה"ל שהם ברצועת עזה. עכשיו אחותה מבקשת: "הביאו אותם הביתה בשלום"

בווידאו: תיעוד של יחידת שלף ב9900 באמ״ן וטייסת 100 של חיל האוויר/דובר צה"ל

מירב טל ובן זוגה יאיר יעקב נחטפו בשבת האחרונה מביתו של יאיר בקיבוץ ניר עוז. היום (רביעי) שוחחתי עם אחותה קרן בלנק, שמבקשת שנביא את סיפורה לידיעת הציבור.

"אנחנו נמצאים בחוסר וודאות", אומרת אחותה קרן בלנק ומוסיפה, "מירב התארחה בשבת בקיבוץ ניר עוז אצל בן הזוג שלה. היא הייתה שם בגלל שמחת תורה והחג. היא הייתה איתנו בקשר כשהתחילו הטילים. אנחנו גרים במרכז והיינו ערים למצב, ראינו את הרחפנים ואת החדירה של המחבלים בטלוויזיה. אמרתי לה ולבן זוגה מיד להיכנס לממ"ד ולהיות בדממה כאילו שאתם לא בבית. לאחר מכן, הדבר האחרון ששמענו ממנה היה בשעה 9:20 את הודעות הוואטסאפ".

הודעות הוואטסאפ האחרונות של מירב לפני נפילתה בשבי הגיעו לידי וואלה!, מדובר בהודעות קשות לשמיעה, אך בשל החשיבות הרבה לספר את הסיפור של נפילתם בשבי של מירב ויאיר אנו נביא את הטקסט המלא פה: "הם בתוך הבית ירנו לנו בחדר, הם בתוך הבית... תעזרו לי יא יא (יאיר, ב"א) פצוע תתקשרו למשטרה".

מירב טל. קרן בלנק, באדיבות המשפחה
המשפחה ידעה שהם נחטפו/באדיבות המשפחה, קרן בלנק

אחותה של מירב, קרן בלנק מספרת שאתמול הצבא והגורמים שאמונים על כך מישראל הודיעה למשפחה שבני הזוג נמצאים ברצועת עזה, אך קרן לא הייתה צריכה את ההודעה. היא יכלה לצפות בסרטון של החמאס שם נראה רגע החטיפה של בני הזוג.

קרן מוסיפה: "אנחנו יודעים בוודאות שהילדים של יאיר שהם בני 12 ו-16 נחטפו שתי דקות לפני החטיפה של יאיר ומירב, בגלל שהם צלצלו להודיע שהם נחטפו. החמאסניקים אמרו להם לצלצל ולהודיע. אנחנו מבקשים שמישהו מהמדינה יתחיל להתעורר ולהזיז את כל הדברים שיכולים להביא אותם הביתה בשלום. שלא יפקירו אותנו".


קישור לסרטון בעמוד הפייסבוק של קרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully