וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ': "אצביע נגד עסקה לשחרור החטופים תמורת סיום המלחמה"

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 17:02

שר האוצר טען כי יתנגד לעסקאות לשחרור חטופים בהן ישראל תצטרך להיעתר לוויתורים גדולים יותר ביחס לעסקה הקודמת. "המצב שבו אחרי כל כך הרבה חודשי לחימה אנחנו במצב שבו אנחנו צריכים לוותר הוא לא מתקבל על הדעת", אמר בכנס בו השתתף בירושלים

קידוש בכיכר החטופים, 23 בפברואר 2024/מטה משפחות החטופים

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' טען היום כי יצביע נגד עסקת חטופים, במידה ותהיה כרוכה בסיום הלחימה ברצועת עזה."המצב שבו אחרי כל כך הרבה חודשי לחימה אנחנו במצב שבו אנחנו צריכים לוותר הוא לא מתקבל על הדעת, וזה לא בגלל הלחימה", אמר סמוטריץ' לעיתונאי עמית סגל בכנס שנערך בירושלים. "אני מתנגד לעסקה שבה המפתחות לשחרור מחבלים תמורת חטופים גדולים יותר, ההפוגה גדולה יותר. אין בזה היגיון".

"יוצא מצב הזוי, אנחנו מתחננים ולחוצים, ובכל מחיר וכאן ועכשיו, וחמאס יושב על הגדר, והמציאות הפוכה לחלוטין. ההיגיון מחייב שהעסקה הקרובה תהיה בתנאים עוד הרבה יותר טובים, כי כתשנו עוד הרבה יותר את חמאס, וסינוואר אמור לשבת עכשיו במחילה שלו בתודעת כניעה ושבירה", הצהיר השר. אנחנו לא נציף את הרחובות במחבלים, עשינו את זה עם גלעד שליט ועכשיו אנחנו משלמים את פירות הביאושים".

סמוטריץ' התייחס לדבריו משבוע שעבר, אז טען כי החזרת החטופים "זה לא הדבר הכי חשוב". בראיון לתאגיד השידור כאן רשת ב', הוא כי לטענתו "צריך להשמיד את חמאס, זה חשוב מאוד, אבל אמירות של 'בכל מחיר' זו בעיה. צריך להחזיר את החטופים ולהפעיל לחץ על חמאס".

בצלאל סמוטריץ'. ראובן קסטרו
בצלאל סמוטריץ'/ראובן קסטרו

"תראה כמה אש חטפתי בשבוע שעבר על זה שאמרתי את הדבר הנכון ההגיוני ביותר, אבל כמגישים בחדשות ובבכי ונהי אומרים שהכל דפוק והכל גרוע, אני אומר אני לא יודע באיזה עולם אתם חיים. עם ישראל מתגלה בכל העוצמות שלו. אבל אומרים רגע הכי חשוב זה החטופים, אמרתי חשוב החטופים לא הכי חשוב. אני אחד הבודדים שהיה לו אומץ להגיד שרוב הציבור חושב, והמתקפה לא נגדי אלא נגד כל הציבור שאני מייצג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully