וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מר הפקרה": ספר חדש של משפחות החטופים תוקף את נתניהו

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 9:54

משפחות חטופים פרסמו ספר על התנהלותו ומורשתו של רה"מ, ולכתיבתו שותפים גם תמיר פרדו, אורנה בנאי ותא"ל (מיל') אמל אסעד. ד"ר מעיין שרמן, שבנה רון נחטף חי ונהרג: "ההיסטוריה תשפוט אותך לעד". יעל אדר, שבנה תמיר נחטף פצוע ונרצח: "מה המורשת שתרצה להעביר?"

משפחות חטופים ועשרות דמויות מפתח בספר חדש על נתניהו/פורום חיים

עשרות משפחות חטופים מחריפות את המאבק לעסקת שחרור ומאשימות את ראש הממשלה בנימין נתניהו בהפקרת יקיריהן. בסרטון שהתפרסם היום (חמישי) חושפות ארבע אמהות מקרב משפחות החטופים את הספר "מר הפקרה" על התנהלותו ומורשתו של נתניהו.

ד"ר מעיין שרמן, שבנה רון נחטף חי ונהרג: "ביבי, תרשה לי לבשר לך, ההיסטוריה תשפוט אותך לעד כמי שאחראי לטרגדיה הנוראית ביותר שעברה על העם היהודי מאז השואה. יש רק דרך אחת שיכולה לשנות עבורך את המציאות והיא הפסקת המלחמה והחזרת החטופים, עד אז אתה מר הפקרה. נקודה".

הדס קלדרון, שילדיה ארז וסהר נחטפו והוחזרו ואביהם עופר עדיין חטוף: "נתניהו ראש הממשלה, אני רוצה לשתף אותך: השבוע שמעתי מחבריך לצוות בסיירת מטכ"ל, הבנתי מהם שכבר אינם חבריך. הצוות נידה אותך, אם היית שואל אותם, הם לבטח היו אומרים - 'מה קרה לך ביבי?! שלא תעז לדבר על סיירת מטכ"ל, כי שחרור חטופים זה בדם שלנו וכבר מזמן לא בדם שלך!'.

משפחות חטופים בספר חדש על נתניהו, 4 ביולי 2024. פורום חיים, אתר רשמי
משפחות חטופים בספר חדש על נתניהו, 4 ביולי 2024/אתר רשמי, פורום חיים

עינב צנגאוקר, שבנה מתן חטוף: מעניין מה אח שלך יוני זכרונו לברכה, גיבור ישראל, היה אומר על ההחלטה שלך, להפקיר אזרחים ישראלים לגסוס למוות במנהרות חמאס. אני יודעת מה יוני היה אומר, הוא היה אומר: "אחי, מה עובר עליך? מה קרה לך? איפה הערכים שגדלנו עליהם? איפה האתוס הישראלי? - איפה?!"

יעל אדר, שבנה תמיר נחטף פצוע ונרצח: מר נתניהו, מה המורשת שתרצה להעביר לבניך, נכדיך, ניניך? איזו תמונה תיצרב לדורות? - אני אספר לך: תמונת ההפקרה שלך את בני, את חבריו וחבריי שהופקרו ועדיין מופקרים. אני לא אשכח ולא אסלח! הדורות הבאים יידעו מיהו מר הפקרה!".

לכתיבת הספר שותפים, לצד המשפחות, גם תמי ארד, תמיר פרדו, יובל דיסקין, בוגי יעלון, גרשון בסקין, שמשון ליבמן, תא"ל (מיל) אמל אסעד, פרופ' אניטה שפירא, צרויה שלו, איל מגד, יהושע סובול, חיים באר, אורנה בנאי, אפרים סידון, בני ברבש, פרופ' עוזי בלר, פרופ' אסא כשר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully