וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסו להקריב את הבן שלי?": אמו של החטוף שנרצח מחריפה את ההאשמות אחרי הודעת צה"ל

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 23:13

מעיין שרמן, אמו של החייל החטוף רון שרמן שנרצח בשבי, האשימה את כוחות צה"ל בהרג בנה. "נאמר לנו שיש אפשרות סבירה שהוא שאף גזים רעילים מהפצצות צה"ל", כתבה האם בפייסבוק. עוד הוסיפה כי האלוף רסאן עליאן סיפר לה אישית שצה"ל "ידע בכל רגע נתון את המיקום של רון"

בווידאו: מאות ליוו את הלוחם נועם אשרם בדרכו האחרונה/שלומי גבאי

מעיין שרמן, אמו של החייל החטוף רון שרמן שנהרג בשבי, השיבה היום להודעת דובר צה"ל. "נאמר לנו שיש אפשרות סבירה ששאף גזים רעילים שנבעו מהפצצות צה"ל", מסרה האם.

מעיין שרמן הגיבה היום (רביעי) בחשבון הפייסבוק שלה להודעת דובר צה"ל וכינתה אותה "עוד שקר במסכת השקרים". לאחר מכן המשיכה ותיארה את העובדות כפי שהוצגו לה. "נאמר לנו אתמול שאחת האפשרויות הסבירות למותם של רון ניק ואליה היא שהם שאפו גזים רעילים שנבעו מהפצצות צה"ל", מסרה האם והוסיפה כי "האלוף רסאן עליאן סיפר לי אישית במהלך השבעה שהוא והאלוף ניצן אלון ידעו בכל רגע נתון את המיקום של רון וניק".

רון שרמן, שנרצח בשבי חמאס. דובר צה"ל
רון שרמן/דובר צה"ל

האם הוסיפה ושאלה: "האם צה"ל מנסה לטייח שבמטרה לחסל את ע'רנדור הוחלט להקריב את רון ניק ואליה?", בעודה מתייחסת לחיסול אחמד ע'רנדור, מפקד החטיבה הצפונית של עזה. האם המשיכה והזכירה דברים שאמר ראש המל"ל צחי הנגבי בתוכנית "פגוש את העיתונות". "הוא אמר שאם יהיו חטופים סביב בכיר בחמאס 'תהיה זו דילמה קורעת לב' מבחינת ההחלטה אם להקריב אותם", כתבה.

מוקדם יותר היום, פרסמה מעיין שרמן פוסט בו האשימה את צה"ל ברצח בנה. "תוצאות התחקיר: רון אכן נרצח", כתבה. "לא על ידי החמאס. תחשבו יותר לכיוון אושוויץ והמקלחות אבל בלי נאצים ובלי חמאס כגורם. לא ירי בשוגג, לא דו"צ, רצח בכוונה תחילה, הפצצות עם גזים רעילים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רון שרמן,אליה טולדנו, ניק ביזר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רון שרמן, אליה טולדנו וניק ביזר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמש הגיעו נציגי צה"ל למשפחותיהם של החטופים החיילים סמל רון שרמן ורב"ט ניק בייזר, ועדכנו אותם בממצאים אודות נסיבות מותם בשבי חמאס. נציגי צה"ל הציגו למשפחות את עיקרי הדוח הפתולוגי וממצאים מחילוץ הגופות.

לפי הודעת צה"ל, הגופות של השניים חולצו ממנהרות חמאס בפעילות כוחות צה"ל בג'באליה ב-14 בדצמבר 2023, יחד עם גופתו של אליה טולדנו. יומיים לפני כן, חולצו מאותו האזור גופותיהם של עדן זכריה ורס"ב זיו דדו, שנרצחו על ידי חמאס ב-7 באוקטובר.

עוד עלה מהתחקיר כי סמוך למקום בו נמצאו הגופות, הותקפה המנהרה בה חוסל מפקד החטיבה הצפונית של עזה, אחמד ע'רנדור. מהתחקיר עולה כי במהלך התקיפה צה"ל לא ידע על המצאות חטופים במרחב. כמו כן, הכוחות מצאו את גופותיהם בסריקות במנהרה וללא מודיעין מקדים על הימצאותם שם.

רון שרמן שנרצח בשבי חמאס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"רון נרצח. לא על ידי החמאס". רון שרמן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גופותיהם של סמל רון שרמן ורב"ט ניק בייזר חולצו מרצועת עזה לפני כחודש. השניים נחטפו לעזה ב-7 באוקטובר. ניק, בן 19 מבאר שבע, נחטף בעת שירותו כנהג במת"ק עזה, ורון, בן 19 מלהבים, נחטף בעת שירותו כמש"ק תיאום וקישור במת"ק עזה. השניים שירתו במנהלת התיאום והקישור של אוגדת עזה ונחטפו מבסיסם.

כמה ימים לאחר חילוץ גופותיהם, פרסם החמאס סרטון בו מופיעים השניים, כשהיו בחיים בתקופת השבי. בסרטון הם מתועדים ככל הנראה בתוך מנהרה. כמו כן, מופיע כיתוב לפיו הם נהרגו כתוצאה מהפצצות צה"ל ברצועת עזה. צה"ל טען מנגד כי השניים נרצחו על ידי מחבלי חמאס בזמן שהוחזקו בשבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully