וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרור הפסיכולוגי של חמאס: פרסם סרטון של 3 חטופים שגופותיהם חולצו

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 19:33

בסרטון מתועדים השלושה, רב"ט ניק בייזר, סמל רון שרמן, והאזרח אליה טולדנו, יושבים אחד לצד השני בשבי, ככל הנראה במנהרה, כשעודם בחיים וטרם הירצחם. עוד מופיע כיתוב לפיו החטופים, שחולצו ביום שישי לישראל על ידי כוחותינו, נהרגו כתוצאה מהפצצות צה"ל ברצועה

בווידאו: החטופות מועברות לידי הצלב האדום 28.11.23/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הטרור הפסיכולוגי בעיצומו: חמאס פרסם הערב (חמישי) סרטון בו מופיעים שלושת החטופים שגופותיהם חולצו ביום שישי האחרון מרצועת עזה, כשעודם בחיים בשבי וטרם הירצחם. בסרטון, מתועדים השלושה ישובים אחד לצד השני, ככל הנראה בתוך מנהרה. כמו כן, מופיע כיתוב לפיו הם נהרגו כתוצאה מהפצצות צה"ל ברצועת עזה.

החטופים הם סמל רון שרמן בן ה-19 מלהבים ורב"ט ניק בייזר בן ה-19 מבאר שבע, ששירתו במנהלת התיאום והקישור של אוגדת עזה ונחטפו מבסיסם באירועי הטרור של 7 באוקטובר. החטוף השלישי הוא אליה טולדנו, אזרח בן 28 שנחטף ממסיבת ה"נובה". פעולת חילוץ גופותיהם התבצעה על ידי לוחמי מילואים מחטיבה 551, בשיתוף פעולה עם יחידה 504 באגף המודיעין, בפיקוד אוגדה 162.

רון שרמן,אליה טולדנו, ניק ביזר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רון שרמן,אליה טולדנו, ניק ביזר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר השבוע, שחרר חמאס סרטון לוחמה פסיכולוגית נוסף, בו מופיעים שלושת החטופים יורם מצגר, חיים פרי ועמירם קופר שנחטפו גם הם לרצועת עזה עם פרוץ המלחמה. בסרטון, מתייחסים החטופים למחלותיהם הכרוניות וכן לחלקם בהקמת מדינת ישראל - תחת הבקשה לשחררם ועל רקע השיר "אל תשליכוני לעת זקנה", המשפט בו גם חותם את דבריו החטוף חיים פרי, ברוח הלחץ שמעוניין חמאס לעורר.

כיממה לאחר מכן, פרסם גם הג'יהאד האסלאמי סרטון של שני חטופים, גדי מוזס ואלעד קציר, שניהם תושבי ניר עוז, בו מתועדים השניים קוראים לנתניהו, גלנט וגנץ לפעול לשחרורם. עוד הזהירו בדבריהם מפני הסכנות בשבי.

עוד בוואלה!

על רקע השיר "אל תשליכני לעת זקנה": חמאס פרסם סרטון של 3 חטופים

לכתבה המלאה
ניק בייזר, אליה טולדנו ורון שרמן. ללא, אתר רשמי
ניק בייזר, אליה טולדנו ורון שרמן/אתר רשמי, ללא

מוקדם יותר היום, הוציא חמאס הודעה רשמית לפיה לא יתקיימו שיחות על עסקת חטופים עד לסיום המלחמה ברצועת עזה. בהצהרה, שנמסרה בשם כל הארגונים ברצועה, נמסר כי "יש החלטה פלסטינית לאומית שלפיה לא יהיו שיחות על אסירים או על עסקות חילופים עד אחרי סיום מוחלט של התוקפנות". דקות אחרי הצהרת חמאס, מטח כבד מאוד נורה לעבר עוטף עזה, השפלה, המרכז, תל אביב והשרון. גורם ישראלי הגיב להודעת ארגון הטרור: "ישראל תמשיך במלחמה עד השגת כל מטרותיה והחזרת כל חטופיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully