וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יהאד האסלאמי פרסם סרטון של שני חטופים: גדי מוזס ואלעד קציר

עודכן לאחרונה: 19.12.2023 / 23:28

אלעד קציר הוא בנה של חנה קציר בת ה-77, שנחטפה ושבה לישראל לאחר 50 ימים בשבי בעזה. בת זוגתו של של גדי מוזס, אפרת כץ, נרצחה בטבח של ה-7 באוקטובר. אשתו הראשונה היא מרגלית מוזס, שנחטפה גם היא על ידי המחבלים ושוחררה בפעימה הראשונה

בווידאו: משפחות החטופים בשער הקריה בדרישה למתווה ישראלי לשחרור החטופים/ניב אהרונסון

הג'יהאד האסלאמי פרסם הערב (שלישי) סרטון של שני חטופים, גדי מוזס ואלעד קציר, שניהם תושבי ניר עוז. בסרטון נראים השניים קוראים לנתניהו, גלנט וגנץ לפעול לשחרורם, והזהירו מפני הסכנות בשבי.

אלעד קציר הוא בנה של חנה קציר, בת ה-77 שנחטפה ושבה לישראל לאחר 50 ימים בשבי פעילי הג'יהאד האסלמי. הג'יהאד השתמש בלוחמה פסיכולוגית והודיע בשבוע לפני חזרתה כי קציר "מתה מסיבוכים רפואיים". אולם, מדובר היה בשקר.

בת זוגתו של של גדי מוזס, אפרת כץ, נרצחה בטבח של ה-7 באוקטובר. אשתו הראשונה היא מרגלית מוזס, שנחטפה גם היא על ידי המחבלים ושוחררה בפעימה הראשונה.

הג'יהאד האיסלמי פרסם סרטון של החטופים גדי מוזס ואלעד קציר. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הג'יהאד האיסלמי פרסם סרטון של החטופים גדי מוזס ואלעד קציר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר היום הפגים בנו של גדי מוזס, יאיר, מול הקריה בזמן פגישתם רה"מ בנימין נתניהו עם נציגי משפחות החטופים. "אני לא בונה על הפגישה הזאת, אני לא חושב שיצא ממנה משהו, אבל זה חשוב שיש פגישות", אמר יאיר מוזס, שאמו חזרה מהשבי ואביו כאמור עדיין בעזה.

"כרגע אנחנו רק שומעים שמועות. אני מאוד מקווה שיקרה משהו. שמענו מהרבה מהחוזרים על תנאים מאוד קשים". מוזס אמר שהוא מתכוון לישון הלילה לראשונה מחוץ לשער בגין בקריה. "אבא שלי עוד רגע בן 80 ונמצא מתחת לאדמה, זה לא נורמלי. אין שום מידע עליו מאז יום החטיפה ואנחנו יודעים שזה לא הילטון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
משפחות החטופים נכנסו לקריה לפגישה עם ראש הממשלה נתניהו ומתאם השבויים והנעדרים גל הירש 19 בדצמבר 2023. אורי סלע
"אבא שלי עוד רגע בן 80 ונמצא מתחת לאדמה, זה לא נורמלי". יאיר מוזס/אורי סלע

רק אתמול שחרר חמאס סרטון לוחמה פסיכולוגית נוסף, שבו מופיעים שלושת החטופים יורם מצגר, חיים פרי ועמירם קופר שנחטפו לרצועת עזה עם פרוץ המלחמה. בסרטון, מתייחסים החטופים למחלותיהם הכרוניות וכן לחלקם בהקמת מדינת ישראל - תחת הבקשה לשחררם ועל רקע השיר "אל תשליכוני לעת זקנה", המשפט בו גם חותם את דבריו החטוף חיים פרי ברוח הלחץ שמעוניין חמאס לעורר.

גם שלושת החטופים מאתמול הינם תושבי ניר עוז. יורם מצגר בן ה-80 שעבד במפעל נירלט ובשנים האחרונות במוסך, הינו חבר יקב הקיבוץ. הוא אב לשלושה בנים וסב לשבעה נכדים. אשתו, תמי מצגר בת ה-78, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה במסגרת הפעימה החמישית לשחרור חטופים.

סרטון בו נראים 3 חטופים ישראליים בשבי חמאס. 18.12.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סרטון בו נראים 3 חטופים ישראליים בשבי חמאס. 18.12.23/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חיים פרי בן ה-79 הוא יזם ופעיל שלום שתרם בפעילותו לפיתוח תחום התרבות והאמנות בנגב המערבי. הוא אב לחמישה ילדים וסב ל-13 נכדים. אשתו, אסנת, היא יו"ר דירקטוריון הקיבוץ שניצלה מהטבח לאחר שלדבריה בעלה הציל את חייה באירועי הטרור של 7 באוקטובר. עמירם קופר בן ה-85, ממקימי הקיבוץ, הינו כלכלן ומשורר. הוא אב לשלושה ילדים וסב לתשעה נכדים. אשתו, נורית בת ה-79, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה בסוף חודש אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully