וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין עומת עם הכפיל שלו בשידור חי והגיב לשמועות

16.12.2023 / 0:01

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נראה אבוד וחיפש כיצד להגיב כאשר התעמת בשידור חי בטלוויזיה עם גרסה שלו שנוצרה על ידי בינה מלאכותית, ששאלה אותו מפורשות האם הוא משתמש בכפילים

פוטין מגיבה לטענות על שימוש בכפילים - לאחר שנשאל על כך על ידי בינה מלאכותית שנראית כמוהו/zvezdanews

ולדימיר פוטין נחשף לכפיל של עצמו שנוצר ע"י בינה מלאכותית - על רקע שמועות הולכות וגוברות שנשיא רוסיה משתמש באופן קבוע בכפילים בהופעותיו הפומביות, בשל מצבו הבריאותי המתדרדר.

בצעד מפתיע עבור פוטין הוא הסכים להשתתף במסיבת עיתונאים בה ענה על שאלות של אזרחים ועיתונאים בשידור חי, במהלכה נשאל שתי שאלות באמצעות סרטון וידאו שנוצר ע"י בינה מלאכותית המדמה אותו ונאלץ להגיב לשמועות על כך שהוא משתמש בכפילים. סטודנט מסנט פטרסבורג שהשתמש בדמותו של פוטין שנוצרה בבינה מלאכותית שאל האם זה פוטין האמיתי שהוא מדבר איתו והוסיף: "אני רוצה לשאול אותך, האם זה נכון שיש לך הרבה כפילים? וגם - מה היחס שלך לסכנות שבינה מלאכותית ורשתות עצביות מלאכותיות מביאות לחיינו?"

ברויטרס דווח שהשאלה עוררה היסוס נדיר מצד פוטין, שהיה כבר בשעה הרביעית של השידור והמענה על השאלות ולאחר מספר שניות הוא השיב: "האזרח מסנט פטרסבורג לא הציג את עצמו. אני רואה שאתה יכול להיראות כמוני ולדבר בקול שלי, אבל חשבתי על זה והחלטתי שרק אדם אחד צריך להיראות כמוני ולדבר בקול שלי. והאדם הזה יהיה אני." אחרי מספר שניות הוא הוסיף: "זה הכפיל הראשון שלי" - בהתייחסות ראשונה מצידו לשמועות.

ההופעה של פוטין והכפיל מגיעה בתקופה שבה כלי תקשורת רבים, כולל ברוסיה עצמה, מדווחים שהוא משתמש בכפיל כבר זמן מה. הקרמלין הכחיש בעבר את תיאוריית הקונספירציה, אך זה לא מנע מהתקשורת והמודיעין הצבאי האוקראיני להמשיך להפיץ את השמועות - וההוכחות.

יש הסבורים שיש כמה כפילים של פוטין - שאפילו עברו ניתוחים פלסטיים ושנים של אימונים והכשרה כדי לפעול ככפילים כמעט מושלמים של מנהיג רוסיה.

השמועות על פוטין
"מותו של ולדימיר פוטין החולה הסופני קרוב - והוא יוחלף בכפיל שיופעל ע"י בכירי הקרמלין"

האוזניים, הגובה, השומה והשעון: כל הרמזים וההוכחות שפוטין כבר לא בחיים והוחלף בכפיל


לאחרונה התפרסם תחקיר של כלי התקשורת הרוסי העצמאי Proekt שחשף לדבריו כמה ראיות לכך שאכן נעשה שימוש בכפילים בהופעות פומביות של פוטין. גם כמה עיתונאים שמסקרים את הקרמלין שנמצאים במגע יומיומי עם פוטין אמרו שהם מאמינים שהמנהיג משתמש בכפיל.

בתחקיר של Proekt נאמר: "כמה עיתונאים מתוככי הקרמלין התחילו לומר בשלב מסוים שהם מאמינים בקיומו של כפיל - בגלל המנהגים שבהם הנשיא דבק בזמנים של סגרי הקורונה. "הם לא יכולים להסביר בשום דרך אחרת את ההתנהגות המוזרה של פוטין בשנים האחרונות - או שהוא מציית ל'הגבלות הסניטריות' הקשורות למגיפת הקורונה בקפידה או שהוא מפר אותן בהתרסה". הם התייחסו לאופן שבו פוטין היה מחבק אנשים בשמחה בימים מסוימים, אבל מורה להם לעמוד במרחק של לפחות 5 מטרים ממנו למחרת.

הגרסה הקיצונית ביותר של תיאורית הקונספירציה על הכפילים היא שפוטין מת בסוף אוקטובר מסרטן הקיבה והוחלף לצמיתות בכפילים שאמורים גם להתמודד במקומו לנשיאות במערכת הבחירות הקרובה, כדי שבכירי הקרמלין יוכל לשמור על השליטה כפי שעשו בעבר.

למרות שמי שהפיץ את השמועות שפוטין חולה, פרופסור ולרי סולובי וערוץ הטלגרם General SVR, דחו שניהם את הרעיון המופרך שהוא מת והוחלף בכפיל כסתם תיאוריות קונספירציה, הן עדיין פופולאריות ברשתות החברתיות.

כלי תקשורת רבים גם דיווחו על השמועות לפיהן פוטין מוקף במיטב הרופאים ברוסיה בביתו וגם בנסיעותיו מחוץ למדינה בשל מצב בריאותו המתדרדר במהירות. על פי הדיווחים הללו פוטין סובל מסרטן בלוטת התריס ולכן יש איתו רופא בכל עת.

הרופאים שנראו ליד פוטין כוללים לכאורה את ד"ר איגור אסקוב, מומחה לאף, אוז וגרון, ד"ר יבגני סליוונוב, מומחה לסרטן בלוטת התריס והנוירולוג ד"ר רומן רוטנקוב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הסנטר של פוטין לעומת הכפילים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הסנטר של פוטין לעומת הכפילים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גם השידור הנוכחי - שנמשך שעות - התגלה כבעייתי והוסיף לחרושת השמועות לגבי מצבו הבריאותי - שכן בשלב מסוים פוטין לא הצליח להפסיק להשתעל והוא אפילו נותר חסר נשימה לרגע כשהוא השתעל. הוא האשים את "מיזוג האוויר" בהתקף השיעול.

לאחר מכן פוטין הושפל במהלך התוכנית כאשר סדרה של הודעות מצופים הופיעו על המסכים שקראו לו לעזוב את תפקידו כנשיא. למרות שהשידור היה מבוקר בקפידה, טעות אנוש איפשרה הופעת הודעות טקסט בהן נכתב "אל תרוץ שוב לנשיאות" ו"פנה מקום לצעירים". כמובן שפוטין סירב להגיב להודעות הללו והמשיך בתוכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully