וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מותו של ולדימיר פוטין החולה הסופני קרוב - והוא יוחלף בכפיל שיופעל ע"י בכירי הקרמלין"

12.10.2023 / 0:01

מותו של נשיא רוסיה "קרוב מאוד" אבל רוסיה תמשיך להתנהל על ידי כפיל שלו שיקבל הוראות ממקורביו, כך מדווח ערוץ טלגרם רוסי שנוי במחלוקת שטוען כבר תקופה שפוטין חולה סופני

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במפגש במוסקבה עם ראש ממשלת עיראק מוחמד שייע אל-סודאני: המלחמה בעזה מראה את כישלון ארה"ב במזרח התיכון/רויטרס

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין "נוקש על דלתות המוות", אך כפיל שלו ישלוט במקומו - כך לפחות טוען ערוץ טלגרם רוסי שנוי במחלוקת. הערוץ General SVR כבר זמן רב מקדם את הקו לפיו פוטין לא רק חולה, אלא חולה סופני. בעדכון האחרון שהם פרסמו לגבי בריאותו של המנהיג הרוסי הם טוענים שהוא עומד למות "ממש בקרוב".

לפי הדיווחים ערוץ הטלגרם מנוהל על ידי מקורות בכירים בתוך הקרמלין, ככל הנראה על ידי סגן גנרל לשעבר בשירות הביון החוץ הרוסי הידוע בכינויו "ויקטור מיכאילוביץ'". הערוץ עוקב באופן קבוע אחרי בריאותו של הנשיא וטוען שיש לו בעיות רפואיות חמורות שלא נחשפו רשמית ופרסם לא פעם שהכפילים של פוטין מחליפים אותו בהופעות פומביות.

האנליסט הפוליטי הרוסי ד"ר ולרי סולובי תומך בתיאוריה, ואפילו אמר בראיון מצולם שהוא מעריך שיום הולדתו ה-71 של פוטין שהיה בשבת שעברה - יהיה האחרון שלו. עם זאת, מותו ישמר כסוד ולא יפורסם, ככה לפחות טוענים בערוץ הטלגרם.

ולדימיר פוטין והכפיל שלו. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
ולדימיר פוטין והכפיל שלו?/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

ככל הנראה, עוזריו ומקורביו של הנשיא חלוקים בדעתם מי צריך לשלוט בכפילים שלו, שאומנו על ידי שירות האבטחה הפדרלי של רוסיה (ה-FSO) כדי שיהיו מועמדים להחלפת המנהיג ה"חולה". בעוד שפוטין לא מינה לעצמו יורש ולא סימן עד כה איש ממקורביו כמתאים לתפקיד, הטענה היא ש"המועמד העיקרי לתפיסת השלטון" הוא עוזרו הבכיר וראש ה-FSB לשעבר ניקולאי פטרושב בן ה-72.

עוד טענו בערוץ שפטרושב - שיודע את מצב בריאותו האמיתי של פוטין - היה אחד מקבוצה קטנה של מקורבים שהורשו לברך אותו ביום הולדתו ה-71, אבל הוא היה חלש מדי מכדי לפתוח את המתנות הרבות שקיבל.

"הרופאים המטפלים בפוטין מעריכים שמותו קרוב על רקע הידרדרות חדה שחלה בבריאותו", פרסם ערוץ הטלגרם. "במעגל הפנימי של הנשיא החלה מהומה בניסיון ליצור קונצנזוס סביב הרעיון של המשך קיומו של משטר פוטין לאחר מותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הודעת ערוץ הטלגרם general svr על מצבו הבריאותי של פוטין. generalsvr, צילום מסך
הודעת ערוץ הטלגרם general svr על מצבו הבריאותי של פוטין/צילום מסך, generalsvr

הערוץ המשיך וכתב: "יש הבנה כללית שבמשך זמן מה יהיה ניתן להשתמש בכפיל של הנשיא לאחר מותו (או הדחתו מהשלטון) של ולדימיר פוטין האמיתי. כמעט כל בכירי הקרמלין מוכנים להתאגד סביב כפיל שיוכלו לשלוט בו. הבעיה היחידה היא מי ישלוט בכפיל, וזה דורש אמון הדדי בין הבכירים - מה שפשוט לא קיים".

על פי גרסה זו - שהערוץ לא סיפק לה שום הוכחות - מקורביו של פוטין מעדיפים שמי שישלוט בכפיל יהיה ניקולאי פטרושב, שקודם לכן ניסה לקדם את בנו, שר החקלאות דמיטרי פטרושב בן ה-45, כיורש לטווח ארוך.

הגורם הלא ידוע הוא עמדתם של ראשי מערכת הביטחון הרוסית, שאולי לא יסכימו לקבל את פטרושב בתפקיד בכיר - כשכמה מבכירי המערכת מחפשים "ערבות" לגבי עתידם תחת המשטר החדש.

עוד שמועות על מצבו של פוטין והכפילים
האוזניים, הגובה, השומה והשעון: כל הרמזים וההוכחות שפוטין כבר לא בחיים והוחלף בכפיל

"פוטין נשמר בחיים בעזרת תרופות ישראליות נגד סרטן - כדי להמשיך במלחמה באוקראינה"

ניקולאי פטרושב. רויטרס
זה היורש? ניקולאי פטרושב/רויטרס

העמדה הרשמית, על פי חוקת הפדרציה הרוסית, היא שאם פוטין ימות בזמן שהוא מכהן כנשיא, הוא יוחלף למשך שלושה חודשים על ידי ראש הממשלה שיהפוך לנשיא בפועל. בראש ממשלת רוסיה עומד מאז 2020 מיכאיל מישוסטין בן ה-57, פקיד אפור וחסר כריזמה שמינוין לתפקיד רה"מ נתפס כמהלך של פוטין שנועד להאריך את שלטונו גם עם תום כהונתו ב-2024.

"פוטין עצמו סירב להשאיר אחריו הוראות או הסכמים שקובעים מה לעשות במידה וימות, והעדיף להתכנס בתוך עצמו, ואולי החליט שהכאוס אחריו הוא המורשת הטובה ביותר", טוענים בערוץ ומוסיפים ש"בכל מקרה הסוף יגיע בקרוב מאוד. באופן מסורתי, הכוח ברוסיה בזמן משבר מגיע למי שמתגלה כנועז ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully