וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף קרוב? "פוטין עבר החייאה לאחר דום לב והוא בטיפול נמרץ"

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 14:13

בריאותו של ולדימיר פוטין היא מקור קבוע לשמועות וכעת טוענים מקורות בסביבתו של הנשיא הרוסי כי הוא נמצא בטיפול נמרץ לאחר אירוע לבבי. "מצבו מוגדר יציב אך חמור, הוא מחובר למכונות החייאה ורופאיו לא אופטימיים", נטען בערוץ טלגרם רוסי

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מגיב לביידן: ארה"ב צריכה ללמוד לכבד את רוסיה 17.10.23/רויטרס

לאחר חודשים של ספקולציות ושמועות לגבי מצבו הבריאותי המדרדר של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, הדיווח האחרון הוא שהוא עבר אירוע דום לב. מקרה חירום הרפואי התרחש ביום ראשון (22 באוקטובר), כך על פי דיווח של ערוץ הטלגרם הרוסי General SVR, שמפרסם לעתים קרובות פוסטים על מצבו הסופני לכאורה של פוטין וגם טען שכל ההופעות הפומביות האחרונות שלו בוצעו על ידי כפיל, כך דיווח ה"דיילי סטאר" הבריטי.

הערוץ, שטוען כי יש לו מקור אמין בסביבתו של הנשיא, מעריך שהוא גוסס ואף טען כי הרופאים נאלצו לבצע החייאה בפוטין במהלך אירוע הלב. לאחר מכן, על פי החשד, הוא הועבר ליחידה לטיפול נמרץ במעונו הרשמי.

"בסביבות השעה 21:05 שעון מוסקבה, אנשי הביטחון של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שהיו בתפקיד במעון, שמעו רעש וקולות נפילה שהגיעו מחדר השינה של הנשיא", נטען בערוץ, "שני קציני ביטחון נכנסו מיד אל תוך חדר הנשיא וראו את פוטין שוכב על הרצפה ליד המיטה ושולחן הפוך עם אוכל ושתייה. כנראה שכשהנשיא נפל הוא פגע בשולחן והפיל את הכלים על הרצפה, מה שגרם לרעש. פוטין התעוות מכאבים כשהוא שוכב על הרצפה, ועיניו התגלגלו בראשו. הרופאים שהיו במשמרת במעון באחד החדרים הסמוכים לו נקראו מיד".

הודעת ערוץ הטלגרם general svr על מצבו הבריאותי של פוטין. generalsvr, צילום מסך
הודעת ערוץ הטלגרם general svr על מצבו הבריאותי של פוטין/צילום מסך, generalsvr

המקורות של ערוץ הטלגרם טוענים שמאז מצבו של פוטין התייצב, והוסיפו כי הוא הועבר ל"חדר שאובזר במיוחד" בביתו במוסקבה שמצויד ב"ציוד הרפואי הדרוש להחייאה".

עוד דיווחים על מצבו של פוטין
"פוטין בימיו האחרונים ומדבר רק עם רופאים ועם נתניהו - הכפיל שלו נשלח לסין עם המזוודות הגרעיניות"

"מותו של ולדימיר פוטין החולה הסופני קרוב - והוא יוחלף בכפיל שיופעל ע"י בכירי הקרמלין"


הערוץ המשיך וטען: "כבר דיברנו שוב ושוב על ההידרדרות במצבו הבריאותי של פוטין עקב מחלת הסרטן ומספר מחלות נוספות. מקרה זה של דום לב הדאיג מאוד את המעגל הפנימי של הנשיא, למרות העובדה שהרופאים המטפלים כבר הזהירו אותם שפוטין חולה מאוד וסביר להניח שלא יחיה עד סוף הסתיו".

בעוד שהערוץ מעלה באופן קבוע טענות בנוגע לבריאותו הירודה של פוטין, הוא מעולם לא סיפק שום הוכחה לדיוחים הללו או לקיומו של המקור שמעביר להם את הדיווחים שנותרו לא מאומתים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מקורביו של פוטין כבר נערכים ליום שאחרי

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בפסגה אזורית בבישקק, קירגיזסטן, 13 באוקטובר 2023. רויטרס
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בפסגה אזורית בבישקק, קירגיזסטן, 13 באוקטובר 2023/רויטרס

בדיווח המשך נטען בערוץ שפוטין נמצא במצב "יציב אך חמור", כאשר רופאיו "לא אופטימיים". לטענתם, "פוטין האמיתי שוכב בחדר מצויד היטב במחלקה לטיפול נמרץ בביתו, מחובר לציוד שמנטר את הסימנים החיוניים שלו (טמפרטורת גוף, לחץ דם, דופק (קצב לב), וקצב הנשימה). לאחר דום הלב ביום ראשון בערב, הרופאים המטפליםבו מעריכים את מצבו של נשיא רוסיה כיציב וחמור ומעריכים את הסיכוי שיישאר בחיים כלא אופטימים".

בערוץ ממשיכים וטוענים ש"על רקע זה, אנשים שבקיאים במצב הנוכחי מהמעגל הפנימי של הנשיא קיימו ביום שני התייעצויות עם נציגי כמה קבוצות עילית, בניסיון לגבש אב-טיפוס של 'פוליטביורו' כלשהו (הסמכות הקובעת והעליונה ביותר לקביעת מדיניות במפלגה הקומוניסטית של ברית המועצות.) שתהייה בראשות מזכיר מועצת הביטחון הרוסית הנוכחי, ניקולאי פטרושב ותשלוט בכפילו של פוטין, שייצג את הנשיא באופן 'זמני'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully