וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוטין בימיו האחרונים ומדבר רק עם רופאים ועם נתניהו - הכפיל שלו נשלח לסין עם המזוודות הגרעיניות"

22.10.2023 / 0:01

זה זמן רב נשמעו שמועות שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין חולה במצב קשה במחלה סופנית- וברוסיה נפוצו דיווחים לפיהם כפיל שלו נשלח לבקר את שי ג'ינפינג בסין עם המזוודות הגרעיניות, וניהל שיחות עם מנהיגים בעולם הערבי, אבל עם נתניהו דיבר פוטין האמיתי

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במסיבת עיתונאים בבייג'ינג: שוחחתי על אוקראינה והמזרח התיכון עם שִי ג'ינפינג/רויטרס

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין השתמש שוב בכפיל שיבצע את מטלותיו במקומו, כאשר מקורות בקרמלין טוענים כי פוטין האמיתי "מדבר רק עם רופאים" כעת, כך דווח בדיילי סטאר הבריטי.

מאז שהורה לראשונה על חייליו לפלוש לאוקראינה השכנה, נפוצו שמועות על מותו הקרוב בשל בריאותו לקויה. הדיווחים האלה לווו בשמועות על כך שהוא משתמש כל הזמן בכפילים לצורך הופעות פומביות.

ההופעה האחרונה של "פוטין המזויף" הייתה לכאורה במהלך ביקורו המתוקשר בסין, כאשר מנהיג המדינה שִי ג'ינפינג מודע לכאורה לכל העניין. האנליסט הפוליטי ולרי סולובי, שלמד בבית הספר לכלכלה של לונדון, אמר: "הטענה יוצאת הדופן הזו פירושה שמנהיג קרמלין מזויף נראה השבוע לצדם של קציני הצי הרוסי, שנושאים את התיקים עם הקודים הסודיים לשיגור נשק אטומי והשליטה לשיגור היפרסוני של מלחמה גרעינית".

נשיא סין שי ג'ינפינג ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין בפסגה בבייג'ינג, 18 באוקטובר 2023. רויטרס
"הפגישה עם הנשיא הסיני הייתה ה"מרגשת" ביותר עבור המפעילים של הכפיל"/רויטרס

."העובדה היא שהנשיא פוטין נמצא בימיו האחרונים על כדור הארץ. לא חודשים ולא שבועות - אלא בדיוק ימים אחרונים בגלל מחלה סופנית" הוא אמר והוסיף שבימים אלה, כמו בחודשים הקודמים, הוא מוחלף בהצלחה בכפיל שלו - שאפילו ערך את הביקור בבייג'ינג, כש"הצד הסיני ידע היטב עם מי יש להם עסק". על פי הדיווח, הסינים שיתפו פעולה עם ההצגה לפיה פוטין הוא זה שמבקר אצלם מתוך תקווה שתמיכה בכפיל תקל על קבוצת הבכירים סביב פוטין להבטיח את הירושה.

‌ערוץ הטלגרם הרוסי General SVR, הדהד את הקביעה הזו ודיווח שהפגישה עם הנשיא שי הייתה ה"מרגשת" ביותר עבור המפעילים של הכפיל. על פי ההערכות ערוץ הטלגרם הזה מנוהל על ידי מקורות בכירים בתוך הקרמלין, ככל הנראה על ידי סגן גנרל לשעבר בשירות הביון החוץ הרוסי הידוע בכינויו "ויקטור מיכאילוביץ'". הערוץ עוקב באופן קבוע אחרי בריאותו של הנשיא וטוען שיש לו בעיות רפואיות חמורות שלא נחשפו רשמית ופרסם לא פעם שהכפילים של פוטין מחליפים אותו בהופעות פומביות.

סולובי טען שיועצו של פוטין ניקולאי פטרושב, בן ה-72, מזכיר מועצת הביטחון הרוסית, מוביל במירוץ הירושה כמי שעומד בראש "קואליציה גדולה שתומכת בו", עם זאת, "זה לא אומר שהניצחון של הקואליציה של פטרושב מובטח", הוא אמר.

עוד באותו נושא

"מותו של ולדימיר פוטין החולה הסופני קרוב - והוא יוחלף בכפיל שיופעל ע"י בכירי הקרמלין"

לכתבה המלאה

בערוץ General SVR נכתב כי "הבדלים מהותיים" בין פוטין האמיתי לכפיל היו "גלויים" בביקור בבייג'ינג "למרות ההכנה הקפדנית של הכפיל" לפגישה עם שִי ג'ינפינג ועם מנהיגים אחרים. "התקלה היא שוב בעצמות הלחיים ה'צפות' של הכפיל, שאינן נשארות במקומן ונעות לכיוונים שונים", נטען שם. "לכפיל היו בהתחלה עצמות לחיים פחות אקספרסיביות וכתוצאה מניתוחים פלסטיים הן "הוגדלו" ונעשו דומות לעצמות הלחיים של פוטין, אבל אי אפשר היה לוודא שהן נשארות נייחות במקומות הנכונים".

בקרמלין, כמובן, מכחישים כל דיווח מסוג זה כמו גם אלה הטוענים שפוטין חולה או גוסס.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, מוסקבה רוסיה. אפריל 2016. רויטרס
"הנשיא האמיתי הצליח לנהל שיחת טלפון עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו"/רויטרס

""הרופאים נמצאים בחדר הסמוך לפוטין, עם ציוד החייאה"

לאחר מכן פורסם בערוץ הטלגרם שקבוצה של רופאים מומחים נמצאים בחדר הסמוך לזה שבו נמצא פוטין מוכנים להחיות אותו במידה שתחול הרעה במצבו. במקביל נטען שם שהכפיל לא רק מופיע במקומו אלא גם ניהל שיחות טלפון עם מנהיגים בעולם.

""הרופאים נמצאים כעת לא רק במעון הנשיא אלא ממש בחדר הסמוך לו, עם התרופות והציוד הדרושים למתן טיפול חירום והחייאה", נטען שן כשבמקביל פוטין המזויף ניהל שורה של שיחות טלפון עם מספר מנהיגים עולמיים כולל נשיא סוריה בשאר אסד ועם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אבל "הנשיא האמיתי הצליח לנהל שיחת טלפון עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו", נטען בדיווח.

בפוסט הטלגרם נכתב: "ההנהגה הרוסית הופכת בהדרגה את השלטון במדינה לקרקס. אדם הדומה לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין ערך פגישה בנושאים מבצעיים עם אנשים שמודעים היטב לכך שהם לוקחים חלק בפארסה ועם מנהל השירות הפדרלי של כוחות המשמר הלאומי, ויקטור זולוטוב. הכפיל, בשמו של פוטין, קיים שיחות טלפון עם נשיא סוריה בשאר אל-אסד, נשיא איראן אבראהים ראיסי
הנשיא הפלסטיני מחמוד עבאס ונשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי = הכל כמובן, בשליטת המפעילים שלו, אבל באופן עקרוני הוא יכול היה לטפל בזה בעצמו".

הם אישרו מאוחר יותר שפוטין ניהל שיחה בעצמו עם נתניהו, אך הרגיש "רע מאוד" במהלכה."פוטין נאלץ לתקשר באופן אישי עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. למרות שהרגיש רע מאוד, נשיא רוסיה ניהל את השיחה הזו, אפילו בהתלהבות מסוימת, ולאחר מכן יצא שוב לחופשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully