וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למרות שדימם - השפילו והכו": 4 נערים הואשמו בתקיפה באירוע הלינץ' בפ"ת

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 13:07

כתב האישום החמור מגולל את השתלשלות האירוע האכזרי שאירע לפני כשבוע בגן ציבורי בעיר - מהשלב שבו קבעו עם בן ה-15 למפגש, דרך הלינץ' האלים שביצעו בו ועד שהחל לדמם ולהתחנן שיניחו לו. מכתב האישום עולה כי הנערים הכו אותו בין היתר באלה ובקרש וחשמלו אותו בשוקר

ללא רחמים: בני נוער מכים באכזריות ילד בפתח תקווה/מערכת וואלה!

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שני) לבית משפט לנוער בפתח תקוה כתב אישום נגד ארבעה נערים, בני 16-17 מפתח תקווה וראש העין, בגין תקיפת הנער בגן הציבורי בעיר לפני כשבוע. העבירות המיוחסות לארבעה בכתב האישום הן בין היתר תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות ופציעה בנסיבות מחמירות.

מכתב האישום, שהגישה עו"ד ליטל שירי מפרקליטות מחוז מרכז, עולה כי על רקע סכסוך קודם קבע אחד מהנערים להיפגש עם בן ה-15 בגן ציבורי בפתח תקווה. כשהוא הגיע למקום, החלו הנערים להכותו בראשו, פניו וגופו בבעיטות ואגרופים. כמו כן, חלק מהנאשמים אף הכו את בן ה-15 בקרש ובאלה, תוך שהם צועקים עליו ודורשים ממנו למסור להם כתובת של נער נוסף.

ללא רחמים: בני נוער מכים באכזריות ילד בפתח תקווה. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ללא רחמים: בני נוער מכים באכזריות ילד בפתח תקווה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

בשלב מסוים, כך עולה מכתב האישום, המתלונן ניסה לחמוק מהמכות אבל שניים מהנערים הלכו בעקבותיו והמשיכו להכותו ולדרוש את הכתובת של הנער. בן ה-15 נצמד לגדר שהייתה מאחוריו בניסיון להימלט מהמכות, ואחד הנערים שאחז באלה הצמיד אותה לצווארו ואיים עליו "רד על הרצפה", תוך כדי שנער נוסף ממשיך להכות אותו. למרות שהתחנן שיפסיקו, ושדימם מריבוי המכות, המשיכו שניים מהנערים להכות אותו כשאחד מהם גם מצלם אותו כדי להשפילו.

לאחר מכן, בעוד בן ה-15 כורע על ברכיו, אחד הנערים אף חשמל אותו עם שוקר חשמלי. בן ה-15 נאנק מכאבים בשלב זה וזעק שאינו יודע את כתובתו של הקטין הנוסף. כך המשיכו הנאשמים להכות את הנער באמצעות סטירות ובעיטות, תוך שהם מונעים ממנו לקום, משפילים אותו ומתעדים את האירוע באכזריות.

בווידאו: שוטרים עצרו ארבע נערים בחשד למעורבות באלימות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במשטרה חושדים כי הנערים התוקפים ניסו להשיג את שמו וכתובתו של הנער שאחז באקדח איירסופט באירוע אלים נוסף שקדם ללינץ' - ותועד והופץ גם כן ברשתות החברתיות.

החקירה בעניין האירוע עם אקדח האיירסופט עוד נמשכת והחשודים במעורבות בו יובאו בקרוב לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה. אחד מהחשודים באירוע הוא בן ה-15 שהותקף באירוע הלינץ' ואף הודה בחקירתו שנכח באירוע. לפני מספר ימים, הוא שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.

עו"ד משה יוחאי, שמייצג את אחד מהנערים החשודים, מסר: "כתב האישום הוגש היום יחד עם בקשה למעצר עד לתום ההליכים. אני מקווה שמרשיי ישוחררו בהקדם, אסור לשכוח שבסופו של דבר מדובר בנאשמים שהינם קטינים בני 16 ו-17 ללא כל רבב - כאשר האינטרס הציבורי במקרה כזה הינו שיקומי ולא נקמתי. יש לציין כי הנאשמים הודו ולקחו אחריות כבר בחקירותיהם במשטרה דבר אשר יש לו משמעות רבה להמשך התיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully