וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בפתח תקווה: נערים ביצעו לינץ' בילד בגינה ציבורית | תיעוד קשה לצפייה

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 8:13

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, נראים הנערים מכים את הילד בפניו, צועקים עליו שישכב על הרצפה וחלק מהם אף מתעדים את המקרה. גם כשהילד ביקש מהם להפסיק ואמר להם: "אמא שלי מאושפזת בבית חולים" - הם לא חדלו. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה ארבעה חשודים

ללא רחמים: בני נוער מכים באכזריות ילד בפתח תקווה/מערכת וואלה!

אירוע מזעזע בפתח תקווה - תיעוד שבו נראים כמה בני נוער מכים באכזריות ילד אחר הופץ אמש (שני) ברשתות החברתיות. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה יזומה, והבוקר עצרה ארבעה נערים, בני 17-15, בחשד למעורבות באירוע האלים. בסרטון המטריד שהופץ, נראים הנערים מכים את הילד בפניו, צועקים עליו שישכב על הרצפה וחלק מהם אף מתעדים את המקרה - צפו בתיעוד המחריד.

כמו כן, הנערים נצפו מכים את הילד עם מקלות, צועקים עליו "רד על הרצפה", מקללים אותו: "תגיד שאתה שרמוטה", "תגיד שאתה זונה". בהמשך, הנערים האלימים מבקשים ממנו כתובת של מישהו, והוא אומר להם שהוא לא יודע אותה. גם כשהילד ביקש מהם להפסיק ואמר להם: "אמא שלי מאושפזת בבית חולים" - הם לא חדלו.

ללא רחמים: בני נוער מכים באכזריות ילד בפתח תקווה/מערכת וואלה!

לאחר פרסום התיעוד ברשתות אמש, במשטרה מסרו כי פתחו בחקירה יזומה של האירוע, וזאת, "לשם זיהוי ואיתור הקורבן לצד מעצר כלל המעורבים בתקיפה". במשטרה הבהירו כי לא התקבלה תלונה וכי מועד האירוע לא ידוע - כך שייתכן שלמרות שהתיעוד הופץ אמש, התקרית החריגה לא אירעה לאחרונה.

במסגרת החקירה, שוטרי תחנת פתח תקווה עצרו ארבעה חשודים, כבני 17-15, בחשד למעורבות באירועי האלימות. בנוסף, מהמשטרה נמסר כי המעצר בוצע "תוך חיפוש ותפיסת אמצעי תיעוד שברשותם, לצד ניהול המשך מהלכי חקירה לאיתור ומעצר שאר המעורבים בהתאם". כמו כן, המשטרה תבחן את הבאת החשודים לדיון בבקשה להאריך מעצרם בבית המשפט.

על פי החשד, עימות התפתח בין שתי קבוצות נערים, לאחר אירוע תקיפה ראשון שבו איימו נערים על נער אחר באקדח איירסופט. אחרי כן, פרץ העימות בגינה הציבורית, שבו לפי החשד, הותקף אחד הנערים שהשתתף באירוע הראשון.

כמו כן מעיריית פתח תקווה נמסר: "הלילה הופץ סרטון ברשתות החברתיות אשר מתעד מקרה אלימות קשה בין בני נוער. הגורמים העירוניים פועלים ביחד עם משטרת ישראל לאיתור התוקפים.
אנו מגנים ומוקיעים כל שימוש באלימות מכל סוג, ויחד עם גורמי האכיפה נפעל כנגדה ביד קשה. במקביל נמשיך להשקיע בתכניות חינוכיות, בהסברה, בפרויקט עיר ללא אלימות, בהוספת עוד סיירות ביטחון עירוניות, בהתקנת מצלמות ובכל מה שיידרש כדי למגר את התופעה הרעה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully