וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלינץ' בנער בפתח תקווה: 5 צעירים יואשמו בתקיפה חמורה

עודכן לאחרונה: 15.9.2023 / 16:29

הצהרת תובע הוגשה נגד ארבעה מתוך שמונה הנערים החשודים בלינץ' על קטין, ובהמשך יוגש כתב אישום גם נגד נער נוסף, שחשוד שהיה מעורב באירוע. הוריהם של חלק מהנערים קיללו את השופטת והוצאו מבית המשפט

ללא רחמים: בני נוער מכים באכזריות ילד בפתח תקווה/מערכת וואלה!

הצהרת תובע הוגשה היום (שישי) נגד ארבעה מתוך שמונה הנערים החשודים בלינץ' על קטין בפתח תקווה מוקדם יותר השבוע, הארבעה יואשמו בתקיפה בנסיבות מחמירות. בהמשך יוגש כתב אישום גם נגד נער נוסף, שחשוד שהיה מעורב באירוע, ושוחרר למעצר בית. במהלך החקירה המשטרה הפרידה את המקרה לשני האירועים בנפרד, החקירה בעניינם של הנערים שאיימו באקדח "איירסופט" על נער אחר נמשכת.

בית המשפט האריך את מעצרם של הארבעה, לאחר החלטת השופטת הוריהם של חלק מהנערים צעקו וקיללו אותה. "אני רק רוצה לאחל לך שתהיה לך שנה שחורה", אמר אביו של אחד מהקטינים החשודים. הורה אחר אמר לה "שהילדים שלך יעברו את מה שהילדים האלה עברו". בשלב זה מאבטחי משמר בית המשפט הוקפצו לדיון והוציאו את ההורים שהתפרעו מהאולם. בתום האירוע החמור השופטת ציינה שאותם הורים לא יוכלו לשמש בהמשך כמשגיחים בחלופת מעצר בית, בשל התנהגותם.

אתמול עומתו הנערים בבית משפט השלום בעיר, אחד מהם הוא הקורבן של סרטון הלינץ', שנעצר בחשד שהיה שותף לאלימות שהופצה בסרטון אחר, כלפי נער מחבורה יריבה. הוא שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים. בעימות, אחד הנערים שהותקפו הודה שנכח בבסרטון האיום באמצעות אקדח "איירסופט", אך טען כי לא לקח בה חלק פעיל. הנער החשוד שאחז באקדח הכחיש את ההאשמות שחברו הטיח בו.

עו"ד אורן ששון שמייצג את אחד מהחשודים אמר לוואלה לאחר דיון הארכת מעצר: "אנחנו מבינים שכל הרשת גועשת מהאירוע שפורסם. הלקוח שאני מייצג הוא הבחור שבעצם ביקשו את נפשו ובעקבות זה הרביצו לבחור שראינו בסרטון. הסרטון זיעזע גם אותו אבל צריך שיהיה ברור לכולם שהוא לא קשור לסרטון הזה."

ללא רחמים: בני נוער מכים באכזריות ילד בפתח תקווה. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ללא רחמים: בני נוער מכים באכזריות ילד בפתח תקווה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

בסרטון שהופץ מוקדם יותר השבוע, נראה נער שמכוון אקדח "איירסופט" לראש של נער אחר. הסרטון העוקב הגיע כ"נקמה" על התקיפה ההיא, ובו רואים את אחד החשודים במעורבות בסרטון הראשון מוכה נמרצות על ידי קבוצת נערים. על פי החשד, שני הסרטונים צולמו כחלק מסכסוך מתמשך בין שתי קבוצות נערים.

שלשום טענה אמו של אחד החשודים טענה כי בנה מביע חרטה על מעשיו. "התחושות לא קלות, כמו לכל אמא מהצד התוקף ומהצד הנתקף. כמובן שאנחנו לא מקבלים את ההתנהגות הזאת והיא בהחלט לא הולמת. הילדים שלנו לא באו מבית כזה, אלא מבית עם ערכים ודוגמא טובה", אמרה. "אמרתי לו שזה מאוד עצוב להיות בצד הזה, עצוב שהם הגיעו למקום הזה בלי לשתף אותנו".

בהמשך, התייחסה גם לתגובות הציבור לפרשה. "אנחנו מאוד רוצים שאנשים יפסיקו לקטלג, אל תשפטו אם אתם לא במקום הזה. אנחנו לפני ראש השנה, והילדים שלנו ילדים טובים. לצערנו החברה גוררת אותם לזה. זה כדור אש שהתגלגל, זה לא משהו שפתאום נולד. היה משהו שהוביל אותם לתוך זה, הם היו בסכנת חיים והגיעו למקום הזה", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully