וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן הלינץ' עומת עם חבריו בחקירה - והודה: נכחתי בתקיפה הקודמת

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 16:57

הנער שצולם מותקף בסרטון הלינץ' שוחרר למעצר בית, לאחר שעומת בחקירה עם שניים מחבריו שהשתתפו בסרטון אחר - בו נראה נער מאויים עם אקדח איירסופט. למרות שתחילה טען אחרת, הוא הודה שנכח במקום בזמן שצולם הסרטון, אך לטענתו לא השתתף בתקיפה. מעצרם של שאר החשודים הוארך

ללא רחמים: בני נוער מכים באכזריות ילד בפתח תקווה/מערכת וואלה!

הנערים שנעצרו בחשד שתועדו מכים נער אחר בפתח תקווה בסרטון שהופץ השבוע ברשתות החברתיות, עומתו היום (חמישי) בבית משפט השלום בעיר. אחד מהנערים הוא הקורבן של סרטון ה"לינץ'", שנעצר בחשד שהיה שותף לאלימות שהופצה בסרטון אחר, כלפי נער מחבורה יריבה. הוא שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים. מעצרם של חמישה החשודים האחרים הוארך ביממה.

בצילום הסרטון, נראה הנער מותקף, כשלראשו מוצמד אקדח איירסופט. בעימות השתתף חשוד שלישי - שהחזיק את אקדח האיירסופט בסרטון הראשון. בתוך כך, מעצרם של השלושה הוארך ביום, יחד עם מעצרו של חשוד נוסף.

בסרטון שהופץ ראשון, נראה נער שמכוון לראשו אקדח איירסופט תוך שהוא נחבט בראשו באמצעות האקדח. הסרטון העוקב הגיע כ"נקמה" על התקיפה ההיא, ובו רואים את אחד החשודים במעורבות בסרטון הראשון מוכה נמרצות על ידי קבוצת נערים. על פי החשד, שני הסרטונים צולמו כחלק סכסוך מתמשך בין שתי קבוצות נערים.

בווידאו: שוטרים עצרו ארבע נערים בחשד למעורבות באלימות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בעימות, החשוד שהותקף לאחר מכן, הודה שנכח בתקיפה הראשונה אך טען כי לא לקח בה חלק פעיל. הנער החשוד שאחז באקדח האיירסופט הכחיש את ההאשמות שחברו הטיח בו.

לאחר פרסום הסרטונים, המשטרה עדכנה אמש כי פתחה בחקירה יזומה של האירוע ועצרה שמונה חשודים במעשה, בהם, כאמור, הנער שהותקף. חלק מהנערים החשודים כבר מוכרים למשטרה, ונגד אחד מהם אף הוגש בעבר כתב אישום. היום התקיים דיונם של חלק מהחשודים במעשה בדלתיים סגורות.

עורך הדין אבי כהן שמייצג את אחד החשודים מטעם הסנגוריה הציבורית טען כי הקורבן הותקף על רקע ניסיון סחיטה שביצע יחד עם חבורתו כלפי מרשו. "הם סיפרו לו שהם יודעים היכן מתגוררת סבתו ודרשו כספים" טען, והוסיף כי זה ביצע גם ניסיון סחיטה של בני משפחה נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully