וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרים וח"כים מהליכוד תמכו בעבריין המורשע שמתמודד בהרצליה: "עושה מעשי חסד"

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 0:03

שורה של שרים וח"כים מהליכוד, ביניהם גם השר גלנט, השרה רגב והשרה דיסטל, הגיעו לאירוע השקת קמפיין הליכוד כדי לתמוך במועמד לראשות העיר - העבריין המורשע רפי קדושים. השר כ"ץ: "שיעשו כתבות, יש מה להראות. אדם שלקח את גורלו בידיו, עושה מעשה חסד, פעיל ציבור"

שרי הליכוד הביעו תמיכה בעבריין המורשע שרץ מטעם המפלגה: "עושה מעשי חסד"/מערכת וואלה!

שר הביטחון יואב גלנט, שר האנרגיה ישראל כ"ץ, שרת התחבורה מירי רגב, שרת ההסברה גלית דיסטל-אטבריאן, שר התרבות והספורט מיקי זוהר, השרה למעמד האישה מאי גולן, יו"ר הקואליציה אופיר כץ, יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן וחברת הכנסת קטי שטרית - כל אלו הגיעו הערב (שני) ל"אולמי אמדו" שבהרצליה, כדי לתמוך במועמד לראשות העיר - ראש רשימת הליכוד בהרצליה, העבריין המורשע רפי חיים-קדושים.

קדושים, עבריין מורשע ממשפחת פשע מוכרת בעיר, ריצה בעבר ארבע תקופות מאסר בגין עבירות הכוללות מעשי אלימות, חטיפה, סחיטה וניכיון צ'קים בשוק האפור. קדושים, שטוען כי שילם את חובו לחברה, צבר בשנים האחרונות כוח רב בליכוד והפך לאיש החזק של המפלגה בהרצליה עם קבוצת מתפקדים משלו.

מוקדם יותר השנה, חשף העיתונאי חיים לוינסון ב"הארץ" כי קדושים אירח בביתו את כל בכירי הליכוד, כולל שר המשפטים יריב לוין, והשר במשרד המשפטים דודי אמסלם. בחודש יולי האחרון, הוועדה המוניציפלית בליכוד החליטה שקדושים יוצב במקום הראשון ברשימת הליכוד בהרצליה, ללא בחירות, מאחר ובסניף הרצליה הגיעו להסכמות מראש על הצבתו בראש הרשימה.

אירוע השקת קמפיין הליכוד בהרצליה התקיים במקביל למחאת הענק בכיכר אגרנט בירושלים, לקראת הדיון מחר בבג"ץ על ביטול עילת הסבירות. למרות שעשרות אלפים מהמתנגדים למהפכה המשפטית פקדו הערב את רחובות ירושלים - כמה מאות מהם הגיעו גם לאירוע הליכוד בהרצליה.

בתוך כך, המפגינים חיכו לשרי וחברי הכנסת של הליכוד מחוץ לאולם, ובמהלך הערב - המשטרה ניסתה להרחיק אותם כמה פעמים אל מעבר לכביש. אחד מהמשתתפים באירוע עבר במקום וקילל אותם: "לכו תזדיינו, תסתמו את הפה, בוגדים".

עוד בוואלה!

תקיפת אישה ושוק אפור: העבריינים המורשעים שיובילו את הליכוד בתל אביב והרצליה

לכתבה המלאה
רפי קדושים, יריב לוין, ישראל כץ. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רפי קדושים, יריב לוין, ישראל כץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שר האנרגיה כ"ץ, שנאם באירוע, אמר: "שיעשו כתבות, יש מה להראות. אדם שלקח את גורלו בידיו, עושה מעשה חסד, פעיל ציבור, למד, עושה ורוצה לקחת את כל המטען הזה לבוא לעשות אותו עבור תושבי הרצליה. אני גאה להיות כאן".

חברת מועצת העיר דנה אורן-ינאי, מרשימת "חוזה חדש - הרצליה", וממובילות מטה המאבק הדמוקרטי בעיר התייחסה לאירוע ומסרה: "החיבור בין עבריין מורשע, שמתמודד על מקום במועצת העיר ומכוון לתפקיד סגן ראש העיר, לבין מפלגת מחריבי הדמוקרטיה הישראלית הוא תמרור אזהרה בוהק לא רק לתושבי הרצליה - אלא לכל אזרח ישראלי. זה התחיל כאן ובקרוב אצלכם".

"על הציבור הליברלי לצאת בהמוניו ולהצביע, כדי לדלל את כוחם של כוחות האופל שמנסים להשתלט על הערים שלנו", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully