וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפת אישה ושוק אפור: העבריינים המורשעים שיובילו את הליכוד בתל אביב והרצליה

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 12:36

דודו לניאדו, שמועמדותו בפריימריז המפלגה נפסלה בשל עברו הפלילי לאחר התערבות נתניהו עצמו, ניצח בבחירות בקרב נציגי 14 הסניפים במחוז תל אביב, וירוץ מטעם הליכוד למועצת העיר. בהרצליה, ייצג את המפלגה רפי קדושים, ממשפחת פשע מוכרת, שכבר אירח בביתו שרים בכירים

בוידאו: כך התייחס נתניהו לקשר בין המהפכה המשפטית לכלכלה הישראלית/לע"מ

דודו לניאדו, איש הליכוד שמועמדותו בפריימריז נפסלה בשנה שעברה בשל הרשעות העבר שלו בפלילים, יעמוד בראש רשימת הליכוד בבחירות המוניציפליות בתל אביב שמתמודדת למועצת העיר. בשבוע שעבר התקיימו בחירות לרשימה המוניציפלית במועצת סניפי תל אביב של הליכוד ולניאדו נבחר ברוב קולות לעמוד בראש הרשימה. לניאדו הורשע בעבר בפריצה לבתים ותקיפת אישה, מה שהוביל בשנה שעברה לפסילת מועמדותו לרשימת הליכוד לכנסת. גם בעיר הרצליה מוביל את רשימת הליכוד עבריין מורשע בסחיטה וחטיפה, רפי קדושים.

לניאדו, שנחשב מקורב לח"כ דוד ביטן, ניסה להתמודד בשנה שעברה בפריימריז בליכוד במשבצת השמורה למחוז תל אביב. עם זאת, ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו פעל נמרצות כדי לפסול אותו, בטענה שלניאדו הסתיר את המידע על עברו הפלילי, ואף קרא ישירות שלא להצביע לו, מה שהוביל לעימות חריף בין נתניהו וביטן שנמשך חודשים.

דוד לניאדו, מתמודד בפריימריז הליכוד שהורשע בפלילים 09 באוגוסט 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
נפסל בפריימריז, אבל ירוץ למועצת תל אביב. לניאדו/פלאש 90, אבשלום ששוני

לניאדו הורשע בפריצה לבתים ב-2011, ולפני הפריימריז נחשף גם כי שנה קודם לכן נשלח למעצר בית בשל תקיפת אישה. בשל הסתרת המידע, ועדת הבחירות של הליכוד בפריימריז פסלה את מועמדותו, ובית הדין של המפלגה ובית המשפט המחוזי אישררו את ההחלטה. ההליכים המשפטיים בנושא של לניאדו נמשכו עד אחרי הפריימריז, ובסופו של דבר בית המשפט העליון קיבל את הערעור שלו והפך את ההחלטה וקבע שהוא יכול להתמודד כמועמד לגיטימי.

ואולם, מאחר והפריימריז כבר התקיימו ורשימת הליכוד כבר נסגרה, הליכוד הגיע להסדר איתו על העסקתו במפלגה בשכר עם רכב לתקופה של ארבע שנים. בחודשים האחרונים הוא נערך להתמודדות בבחירות המוניציפליות בתל אביב ובשבוע שעבר ניצח את הבחירות שהתקיימו בקרב נציגי 14 הסניפים במחוז תל אביב.

עוד בוואלה!

דוד לניאדו אחרי פסילתו מהפריימריז בליכוד: "נתניהו לא רצה אותי"

לכתבה המלאה
רפי קדושים, יריב לוין, ישראל כץ. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רפי קדושים עם השרים לוין וכ"ץ/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רפי קדושים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רפי קדושים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גם בעיר הרצליה יעמוד בראש רשימת הליכוד עבריין מורשע ממשפחת פשע מוכרת בעיר, בשם רפי קדושים, שריצה בעבר ארבע תקופות מאסר בגין עבירות הכוללות מעשי אלימות, חטיפה, סחיטה וניכיון צ'קים בשוק האפור. קדושים, שטוען כי שילם את חובו לחברה, צבר בשנים האחרונות כוח רב בליכוד והפך לאיש החזק של המפלגה בהרצליה עם קבוצת מתפקדים משלו.

מוקדם יותר השנה חשף חיים לוינסון ב"הארץ" כי אירח בביתו את כל בכירי הליכוד, כולל שר המשפטים יריב לוין, והשר במשרד המשפטים דודי אמסלם. בחודש שעבר הוועדה המוניציפלית בליכוד החליטה שקדושים יוצב במקום הראשון ברשימת הליכוד בהרצליה, ללא בחירות, מאחר ובסניף הרצליה הגיעו להסכמות מראש על הצבתו בראש הרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully